ویزای توریستی

مکان های دیدنی کره جنوبی

مکان های دیدنی کره جنوبی

تنوع مکان های دیدنی کره جنوبی در سایر نقاط دنیا غیر قابل یافت می باشد و گردشگران بسیاری را هر ساله به سوی خود جذب می کند. در حالی که اکنون کره جنوبی به خاطر کی پاپ، کیمچی و کی دراما خود در سرتاسر جهان شناخته شده است، اما کره جنوبی همچنین مکان های تاریخی و شهرهای پویا و جذابی برای بازدید بازدیدکنندگان دارد. علیرغم اینکه بین چین و ژاپن قرار گرفته است، فرهنگ و آداب و رسوم منحصر به‌ فرد خود را حفظ می ‌کند و قدرت اقتصادی اصلی آن نیز دارای مناظر خیره‌ کننده و نقاط طبیعی است. سرزمین آرامش صبح که بخش جنوبی شبه جزیره کره را اشغال می کند، با کره شمالی هم مرز است و آب های درخشان دریای زرد و دریای ژاپن در دو طرف آن قرار دارد.

اگرچه طبیعت بسیار کوهستانی دارد، اما شامل تپه‌، جنگل ‌ها و دشت ‌های زیبا با حدود 3000 جزیره عمدتاً کوچک و خالی از سکنه است که در کنار خط ساحلی طولانی و دیدنی‌ اش قرار دارند. یکی از مدرن ترین و بزرگترین شهرهای جهان، پایتخت کره جنوبی، سئول و اطراف آن، به طور قابل توجهی بیش از نیمی از جمعیت این کشور را در خود جای داده است. علاوه بر کاخ‌ ها و معابد با قدمت چند صد ساله، دارای مراکز خرید درخشان و بازارهای شبانه پر جنب و جوش برای کاوش است، در حالی که تأثیر پیشرفت ‌های تکنولوژیکی پیشرفته و فرهنگ جوانان روندساز در سراسر جهان احساس می ‌شود. در این نوشتار، برجسته ترین مکان های دیدنی کره جنوبی مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند که می توانند اطلاعات بسیار خوبی برای مسافرانی باشند که برای سفر و بازدید مکان های دیدنی کره جنوبی برنامه ریزی کرده اند.

گیونگجو در صدر لیست مکان های دیدنی کره جنوبی

گیونگجو پایتخت باستانی سرزمینی است که زمانی پادشاهی سیلا بوده است و هم اکنون از مکان های دیدنی کره جنوبی می باشد. این باعث می شود این شهر بیش از 2000 سال قدمت داشته باشد. گیونگجو یک مقصد باورنکردنی است که دارای تعدادی معابد و جشنواره های فرهنگی است. گردشکران می توانند سفر خود را از معبد بولگوکسا آغاز کنند، زیرا شاهکار واقعی دین و هنر بودایی که به قرن هشتم بازمی گردد. سپس، از معبد به سمت غار Seokguram بروند تا حتی بیشتر از فرهنگ و مصنوعات بودایی بخرند. توصیه می شود افراد بازار سرپوشیده را از دست ندهند، چونمجموعه ‌ای از فروشندگان که همه چیز از سوغاتی سیلا گرفته تا غذاهای لذیذ تازه ساخته شده کره ‌ای را می ‌فروشند.

گیونگجو کره جنوبی پر از مقبره های قدیمی شگفت انگیز، معابد، تپه های تدفین و کنده کاری های صخره ای، لقب خود را به طور کامل به عنوان موزه بدون دیوار به دست آورده است و بازدیدکنندگان را با جاذبه های گردشگری شگفت انگیز خود شگفت زده می کند. از آنجایی که زمانی پایتخت سیلا پادشاهی باستانی در شبه جزیره کره بوده است، قدمت بسیاری از بناهای تاریخی آن به بیش از هزار سال پیش می ‌رسد و یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در گیونگجو انجام داد، کاوش در معماری چشمگیر و ساختمان‌ های قدیمی است که می‌توان در اطراف شهر دید.

برترین جاذبه های گردشگری گیونگجو عبارتند از:

  • دریاچه بومون
  • پارک ملی گیونگجو
  • تپه دفن Daereungwon
  • موزه ملی گیونگجو
  • دهکده محلی یانگدونگ
  • رصدخانه Cheomseongdae

سئول از محبوب ترین مکان های دیدنی کره جنوبی

سئول از محبوب ترین مکان های دیدنی کره جنوبی می باشد که دارای ویژگی های بی نظیر زیادی است. سئول بزرگترین شهر کره جنوبی و مقصد اصلی در شرق آسیا است. اگر افراد زمانی را در این کشور می گذرانند، شانس زیادی وجود دارد که در مقطعی از سئول دیدن کنند. جاذبه های این شهر پایانی ندارند، اما بسیاری از بازدیدکنندگان با برخی از کاخ های متعدد واقع در سئول شروع می کنند. برترین ‌ها شامل Gyeongbok-gung باورنکردنی و Changdeok-gung قرن پانزدهمی است. همچنین بازدیدکنندگان معابد و زیارتگاه های باستانی، پارک های عمومی زیبا، طراحی پیشرفته، مراکز خرید و برخی از بهترین غذاهای سراسر آسیا را خواهند دید. پایتخت کره جنوبی با ترکیب فرهنگ، آشپزی، تاریخ و هنر تنها در یک شهر فریبنده، مطمئناً چیزهای زیادی را به دنبال دارد و اگر افراد فرصتی را داشته باشند ارزش دیدن دارد.

سئول ترکیبی مست کننده از قدیمی و جدید را ارائه می دهد. معابد و کاخ‌ های باستانی در کنار هم با آسمان‌ خراش ‌های بلند، مراکز خرید پررونق و ساختمان ‌های شیک و مدرن قرار دارند. کلان شهر سئول علاوه بر اینکه پایتخت اقتصادی و سیاسی کشور است، بیش از 25 میلیون نفر را در خود جای داده است. این باعث می شود که با فاصله زیاد به بزرگترین شهر کره جنوبی تبدیل شود و این جمعیت همچنان در حال رشد است. خوشبختانه سازماندهی بسیار خوبی دارد، بنابراین بازدید از مناظر و جاذبه های فراوان آن نباید مشکلی ایجاد کند.

در نمودار زیر به رشد جمعیت سئول اشاره شده است:

رشد جمعیت سئول

یکی از برجسته ترین دلایلی که جمعیت سئول در دو دهه اخیر افزایش یافته این است که افرادی که برای تحصیل یا کار در کره جنوبی به این کشور مهاجرت می کنند، معمول در سئول ساکن می شوند.

ججودو یکی از مکان های دیدنی کره جنوبی

در سواحل جنوبی کره جنوبی جزیره ججودو، تنها استان خود مختار ویژه این کشور قرار دارد. ججودو با نام مستعار جزیره خدایان، یک مقصد نیمه گرمسیری است که به عنوان یکی از برترین نقاط ماه عسل و تعطیلات در کره جنوبی شناخته می شود. ججودو علاوه بر سواحل زیبا، لوله ‌های گدازه‌ ای و مناظر بی نظیر و سرسبز، فهرستی طولانی از جاذبه ‌های گردشگری و پارک ‌های تفریحی را به خود اختصاص می ‌دهد. در ججودو می‌توان در دهکده فولکلور Seongeup با فرهنگ محلی آشنا شد، یا می ‌توان از قلعه شیشه ‌ای، پارک موضوعی که حول مجسمه ‌های شیشه ‌ای می ‌چرخد، دیدن کرد. شاید عجیب ‌ترین و بحث ‌برانگیزترین جاذبه در ججودو، لاولند باشد، یک پارک موضوعی که دارای جاذبه‌ های رمانتیک و مخصوص بزرگسالان است.

در جدول زیر به اطلاعات جزئی ججودو اشاره شده است:

اطلاعات جزئی ججودو
مکانآسیای شرقی
مجمع ‌الجزایرJeju
مساحت1848 کیلومتر مربع (714 مایل مربع)
طول72 کیلومتر (45.4 مایل)
عرض31 کیلومتر (19.3 مایل)
بلندترین نقطههالاسان
تقسیمات کشوریJeju Special Autonomous Province

ججودو یکی از مکان های دیدنی کره جنوبی

معرفی پارک ملی سوراکسن در کره جنوبی

اگر مسافران بخواهند پیاده روی کنند، بهترین رشته کوه شناخته شده در کره جنوبی را مشاهده کنند یا فقط عکس های حماسی بگیرند، پس حتما از پارک ملی سوراکسن دیدن کنند. در داخل پارک، جنگل ‌های کاج، قله‌ های کوه‌ های ناهموار و صخره ‌ای، نهرهای شفاف و دریاچه‌ های خیره ‌کننده را خواهند دید. پارک ملی سوراکسن همچنین خانه بیش از 2000 گونه جانوری است. مسافران باید بازدید خود را از مرکز بازدیدکنندگان پارک ملی شروع کنند، جایی که می توانند نقشه های رایگان به زبان انگلیسی و کره ای را انتخاب کنند. سپس، از کیلومترها و مایل‌ ها مسیرهای پیاده ‌روی علامت ‌دار که از سراسر پارک عبور می‌کنند، لذت ببرند. پارک ملی سوراکسن، محل قرارگیری کوه سوراکسن یا کوه سوراک، سومین کوه مرتفع کره است. این یک مقصد محبوب برای پیاده‌گردی است که دارای قله ‌های چشمگیر، دره ‌های عمیق و یال ‌های ناهموار است.

مناظر دیدنی را در تمام طول سال با مناظر خیره کننده در هر نقطه ارائه می دهد. جای تعجب نیست که سوراکسن یکی از مقاصد برتر کره است و در لیست بهترین مکان های دیدنی کره جنوبی قرار می گیرد. هموطنان گرامی می توانند برای مطلع شدن از پروسه و هزینه های دریافت ویزا برای سفر یا مهاجرت به کره جنوبی و یا سفر به سایر کشورهای برتر دنیا یا کسب اقامت در بهترین نقاط دنیا با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *