ویترین

هزینه زندگی در ونزوئلا

هزینه زندگی در ونزوئلا

هزینه زندگی در ونزوئلا به گونه ای است که در هر هفته هر روز نیاز به بروز رسانی آن وجود دارد چرا که تورم افسارگسیخته در آن وجود دارد. افرادی که می خواهند به ونزوئلا بهتر است بیش از نیاز خود پول همراه داشته باشند چرا که هزینه ها به صورت غیر قابل تصوری در این کشور در حال افزایش است. ونزوئلا یکی از ضعیف ترین اقتصادهای جهان را در اختیار دارد و این یک از مهم ترین دلایلی است که به افراد توصیه می شود تا این کشور را برای زندگی خود انتخاب نکنند.

مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه هزینه هایی مربوط به زندگی در ونزوئلا را معرفی خواهند کرد. با این حال باید در نظر داشت که فرد پیش از ورود به این کشور باید محاسبه کند که چه هزینه هایی را باید همراه داشته باشد. تلاش ما بر آن است که کلیاتی جامع و عملگرا را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

هزینه های خوراک در ونزوئلا

تورم در ونزوئلا با سرعت بسیار بالا در حال حرکت به سمت جلو است. تلاش های دولت در ونزوئلا نیز نتوانسته است در این زمینه کارآیی داشته باشد. این مسئله سبب شده است تا بالاتر از هر کشور دیگری، نرخ تورم به ویژه در بخش خوراک افزایش پیدا کند. محدودیت هایی که در این زمینه وجود دارد، می تواند باعث شود تا بسیاری از افراد نتوانند به راحتی در این کشور زندگی کنند. فقر در ونزوئلا به سرعت در حال افزایش است و این مسئله نگران کننده خواهد بود و تبعات اجتماعی به همراه خواهد داشت.


بخشی از مهم ترین خوراکی ها در ونزوئلا و هزینه های مربوط به آن در جدول زیر ارائه شده است:

نوع محصولهزینه به دلار
یک وعده رستورانی10.2$
یک فست فود9.6$
قوطی نوشابه1.2$
یک لیتر شیر1.8$
نان (500 گرم و فانتزی)1.62$
12 عدد تخم مرغ2.49$
یک کیلوگرم سیب درختی4.8$
یک کیلوگرم پیاز و سیب زمینی1.7$
آب معدنی یک لیتری0.86$

همین مسئله سبب شده است تا در حدود 45% از هزینه های زندگی یک شهروند ونزوئلایی برای خرید خوراکی صرف شود. در این شرایط بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه های خرید محصولات اولیه را ندارند. فقر غذایی می تواند نگرانی های بهداشتی را در این کشور ایجاد کند.

جزئیات کامل از هزینه زندگی در اتریش

داده های آماری نشان می دهد که تورم بخش غذایی در این کشور از ابتدای سال 2022 همواره بالاتر از 100% بوده است.

تورم مواد غذایی در ونزوئلا

اجاره بهای ماهانه در ونزوئلا

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشت، اجاره بها در ونزوئلا است. به نسبت هزینه های خوراکی در ونزوئلا، هزینه های مربوط به اجاره در این کشور افزایش نداشته است. در این رابطه می توان گفت که هنوز اجاره ملک در این کشور مقرون به صرفه تر است:

هزینه های ماهانه مربوط به اجاره ملک در ونزوئلا عبارتند از:

  • اجاره یک ملک کوچک بسته به کیفت آن در حدود 190$ تا 260$ (دلار)
  • اجاره ملک متوسط بسته به کیفیت آن بین 333$ تا 520$ (دلار)
  • هزینه های مربوط به انرژی در حدود 15$ تا 40$ (دلار) در ماه
  • هزینه های اینترنت ماهانه حدود 35$ (دلار) در ماه

اجاره بهای ماهانه در ونزوئلا

مشکل اصلی در رابطه با اجاره ملک در ونزوئلا آن است که افراد باید هزینه زیادی برای پیش پرداخت خانه به صاحب خانه داد.

ونزوئلا کشوری گران برای زندگی

باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر، ونزوئلا یکی از کشورهای گران برای زندگی به حساب می آید. در بین 197 کشور جهان، ونزوئلا رتبه 112 جهان را در اختیار دارد. همچنین در بخش خوراکی ها، رتبه 74 را دارد و این یک مسئله مهم باید به حساب آید. در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که هزینه زندگی برای یک نفر در این کشور در حدود 780$ (دلار) و یک خانواده 4 نفره در حدود 1970$ (دلار) در ماه است.

بررسی هزینه های زندگی در نیوزلند

با توجه به سطح درآمد در این کشور، کاملا طبیعی است که بسیاری از افراد در این زمینه مشکل مالی دارند. خط فقر با سرعت در حال افزایش است و به همین دلیل نمی توان به سادگی آن را برای خود انتخاب کرد. روند مهاجرت به این کشور نیز به گونه ای نیست که بتوان به سادگی آن را به برخی از افراد توصیه کرد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره در تلاش هستند تا بهترین گزینه های ممکن را ارائه کنند و به همین دلیل است که ونزوئلا هرگز در جمع گزینه های مطرح شده توسط آن ها قرار ندارد.

مهم ترین سوالات درباره هزینه زندگی در ونزوئلا

برخی از مهم ترین سوال هایی که درباره هزینه زندگی در ونزوئلا مطرح می شوند عبارتند از:

  • مهاجرت به ونزوئلا از نظر مالی چه هزینه هایی دربر خواهد داشت؟ باید به این نکته اشاره کرد که هر نفر حداقل 700$ (دلار) نیاز دارد تا بتواند هزینه زندگی خود را پرداخت کند.
  • قدرت خرید در ونزوئلا چگونه است؟ با توجه به نرخ تورم سنگین در این کشور، قدرت خرید نیز به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.
  • آیا ونزوئلا، کشوری ارزان قیمت برای زندگی به حساب می آید؟ داده های آماری خلاف این موضوع  را نشان می دهد. همچنین تورم در این کشور منجر به افزایش هزینه های زندگی نیز شده است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *