ویترین

هزینه زندگی در پاپوآ گینه نو

هزینه زندگی در پاپوآ گینه نو

هزینه زندگی در پاپوآ گینه نو یکی از مهم ترین مسائلی است که علاقمندان به سفر و زندگی در این کشور باید به آن توجه ویژه داشته باشند. باید در نظر داشت که شرایط کنونی برای زندگی در این کشور چندان مناسب نیست. افرادی که پاپوآ گینه نو را برای زندگی انتخاب می کنند بسیار محدود هستند. بیشتر سفرهای انجام شده به این کشور برای سفرهای توریستی است. البته که سرمایه گذاران زیادی نیز به این کشور وارد می شوند و این خود یکی از عوامل اثرگذار در هزینه های خرید ملک در این کشور شده است.

محدودیت های زیادی در پاپوآ گینه نو وجود دارد. این کشور یکی از ضعیف ترین کشورهای جهان به حساب می آید و این مسئله نگران کننده است. به طور کلی می توان گفت که تنها 20% از جمعیت این کشور شهرنشین هستند و درصد قابل توجهی از آن ها زندگی سبک سنتی را دارند. با این وجود، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این گفتار، هزینه های زندگی در پاپوآ گینه نو را مورد ارزیابی خود قرار خواهند داد. این می تواند برای افرادی که می خواهند در آینده سفری توریستی به این کشور داشته باشند بسیار موثر باشد.

  • شرایط زندگی در پاپوآ گینه نو مناسب است؟
  • آیا پاپوآ گینه نو کشوری پر هزینه برای زندگی است؟
  • مهم ترین بخش های هزینه در پاپوآ گینه نو چیست؟
  • هزینه های مربوط به زندگی روزانه در پاپوآ گینه نو چقدر است؟

مقایسه هزینه زندگی در پاپوآ گینه نو و جهان

مردم هر کشور متناسب با درآمدی که به دست می آورند، هزینه های زندگی خود را تنظیم می کنند. در پاپوآ گینه نو هزینه ها بسیار مقرون به صرفه است. این کشور در مقایسه با 197 کشور دیگر در دسته کشورهای ارزان در همه زمینه ها قرار دارد. این مسئله می تواند یکی از عوامل رونق گرفتن صنعت توریسم در این کشور به حساب آید.


باید در نظر داشت که از نظر سطح درآمد ماهانه پس از کسر مالیات، پاپوآ گینه نو رتبه 142 را در اختیار دارد. این مسئله منجر به ضعف درآمدی در این کشور می شود. البته باید در نظر داشت که بسیاری از مردم این کشور فاقد استانداردهای تخصصی در بازار کار هستند و این مسئله در روند محاسبه درآمد در این کشور اثر داشته است. با این وجود از نظر هزینه های زندگی، رتبه 170 جهان به پاپوآ گینه نو رسیده است که نشان از هزینه های نچندان بالای زندگی در این کشور دارد.

هزینه زندگیمبلغ به دلار برای یک نفررتبه در بین 197 کشور
کل هزینه های ماهانه525$170
هزینه بجز اجاره291$171
اجاره بها و هزینه های جانبی234$167
غذا204$160
حمل و نقل31.5$177

مقایسه هزینه زندگی در پاپوآ گینه نو و جهان

بررسی هزینه های بخش های مختلف پاپوآ گینه نو

باید در نظر داشت که مهاجرت شهروندان خارجی به پاپوآ گینه نو به صورت زیادی از طریق سرمایه گذاری در بازار مسکن افزایش یافته است. این مسئله سبب شده تا پاپوآ گینه نو یکی از گران ترین کشورهای جهان در زمینه اجاره بها به نسبت سطح درآمد در این کشور باشد. با این حال هنوز هم هزینه های مناسبی برای زندگی در این کشور از این حیث برای شهروندان خارجی وجود دارد.

ارزیابی هزینه های زندگی در کانادا

توزیع هزینه های زندگی در پاپوآ گینه نو به شرح زیرا ست:

توزیع هزینه های زندگی در پاپوآ گینه نو

مشخصا در این شرایط، هزینه های اجاره ملک در این کشور سنگین ترین بخش در زندگی است. حتی می توان گفت که 13.4% دیگر از بخش هزینه ها نیز به طور غیر مستقیم به هزینه های اجاره مسکن وابسته است.

اجاره بها در پاپوآ گینه نو

باید در نظر داشت که پاپوآ گینه نو یکی از کشورهایی است که در مقام مقایسه، هزینه های اجاره ملک در آن کمتر است. برای مثال یک خانه کوچک در این کشور بین 150$ تا 223$ (دلار) در ماه هزینه دارد. این در حالی است که این مبلغ در کشوری مانند آمریکا یا کانادا به راحتی تا 5 برابر افزایش پیدا می کند.

محاسبه هزینه های زندگی در استرالیا

هزینه مربوط به اجاره یک خانه بزرگ تر، در حدود 290$ تا 440$ (دلار) در ماه است. در این شرایط است که می توان گفت که شهروندان خارجی به راحتی می توانند هزینه های مربوط به اجاره بها را پرداخت کنند. در این شرایط است که می توان گفت که عمده هزینه های زندگی در این کشور نیز برای یک شهروند خارجی سنگین نیست. حالا در صورتی که تمایل دارید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت صحبت کنید، کافی با شماره های ما در ارتباط باشید.

سوالاتی درباره هزینه زندگی در پاپوآ گینه نو

در رابطه با هزینه های زندگی در پاپوآ گینه نو سوالاتی مطرح می شود که عبارتند از:

  • متوسط هزینه های ماهانه در پاپوآ گینه نو برای یک خانواده چقدر است؟ برای یک خانواده 4 نفره می توان هزینه ای در حدود 1277$ (دلار) را متصور شد.
  • دلیل بالا بودن هزینه اجاره و خرید ملک در پاپوآ گینه نو چیست؟ افزایش سطح سرمایه گذاری های خارجی در این کشور، دلیل روشنی برای افزایش قیمت املاک در این کشور شده است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *