ویترین

هزینه زندگی در گوام

هزینه زندگی در گوام

هزینه زندگی در گوام بسیار بالا است و برای تامین آن باید فرد یک شغل مناسب داشته باشد یا از کیفیت زندگی خود بکاهد. دانشجویان در این کشور نیاز به این خواهند داشت که تمکن مالی بالایی را در اختیار داشته باشند. در این شرایط باید به این نکته توجه داشت که گوام کشوری مقرون به صرفه برای زندگی به حساب نمی آید. در حقیقت گوام یکی از مناطقی است که در آمریکا به عنوان یک منطقه تحت سلطنت به حساب می آید. ولی در برخی از اسناد و نهادها، آن را به عنوان یک کشور مستقل شناسایی کرده اند.

  • هزینه زندگی یک فرد در گوام چقدر است؟
  • آیا گوام کشور ارزانی برای زندگی است؟
  • هزینه های زندگی یک خانواده در این کشور چقدر است؟
  • گران ترین بخش های زندگی در گوام کدامند؟
  • هزینه های سفر به گوام چقدر است؟

برای محاسبه هزینه های زندگی در گوام، باید موارد مختلفی را مورد ارزیابی قرار داد. محاسبه هزینه هایی که بخش های مختلف زندگی در این کشور به همراه دارد می تواند به فرد کمک کند که دید وسیع تری نسبت به این موضوع داشته باشد. در حال حاضر باید گفت که گوام یکی از کشورهای گران قیمت برای زندگی است و باید هزینه های بخش های مختلف را به طور کامل مورد ارزیابی قرار داد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه توضیحاتی در این رابطه ارائه خواهند کرد.

بررسی جزئیات هزینه های زندگی در گوام

افرادی که می خواهند در گوام زندگی کنند باید در نظر داشته باشند که این کشور، بخشی از آمریکا به حساب می آید. هزینه های زندگی در این بخش از آمریکا، به نسبت سایر بخش های آمریکا نیز بالا است و باید به آن توجه ویژه تری داشت. برای مثال، در 55 بخش (ایالت ها و کشورهای تحت سلطه) گوام در رتبه 8 قرار گرفته است.


هزینه های کلی برای یک نفر که در این کشور ساکن شود، حدود 2557$ (دلار) در ماه است. بخش عمده این هزینه برای اجاره مسکن صرف می شود و مسکن بیش از 50% از هزینه های زندگی را شامل می شود. می توان گفت که افراد به حدود 1600‏$ (دلار) در ماه نیاز دارد تا اجاره یک مسکن خوب در گوام را پرداخت کند. هزینه های خوراک ماهانه در این کشور حدود 700$ (دلار) در ماه است که در بین بخش های 55 گانه آمریکا رتبه 5 را در اختیار دارد.

هزینه های یک وعده غذایی خارج از خانه در گوام

افرادی که می خواهند یک وعده رستورانی را خارج از خانه خود صرف کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که هزینه های در این رابطه بسیار بالا است. یک وعده ناهار معمولی در این کشور در حدود 24$ (دلار) هزینه خواهد داشت. یک وعده خوب شام برای دو نفر نیز می تواند نزدیک به 80$ (دلار) هزینه داشته باشد که هزینه بسیار بالایی در سراسر جهان به حساب می آید. همچنین یک وعده فست فود در حد مک دونالد در این کشور در حدود 10.2$ (دلار) هزینه دارد که بالاتر از متوسط جهانی است.

بررسی هزینه های کلی زندگی در آلمان

بررسی هزینه اجاره بها در گوام

همانطور که اشاره شد، اجاره بهای ملک در گوام بسیار بالا است. مساحت کم این کشور، امکان ساخت و ساز بیشتر را ارائه نمی کند. همین مسئله سبب شده است تا اجاره ملک در این کشور هزینه بسیار بالایی داشته باشد. برخی از مهم ترین هزینه هایی که افراد در این بخش می پردازند عبارتند از:

  • اجاره یک ملک تقریبا 40 متری در حدود 1570$ (دلار)
  • اجاره یک ملک با کیفیت کمتر در حدود 1260$ (دلار)
  • اجاره ملک حدود 80 متر با کیفت عالی در حدود 3000$ (دلار) در ماه
  • اجاره یک ملک مشابه با کیفت کمتر در حدود 2300$ (دلار)
  • هزینه شارژ ساختمان در حدود 200$ تا 300$ (دلار) در ماه

در چنین شرایطی می توان گفت که گوام یکی از کشورهای به شدت گران در این زمینه به حساب می آید.

بررسی هزینه اجاره بها در گوام

قیمت خرده فروشی ها در گوام

یکی دیگر از موضوعاتی که باید به آن توجه داشت، هزینه هایی است که فرد باید به صورت روزانه در این کشور پرداخت کنند. این هزینه ها در سطح گوام معمولا یکسان است. مساحت کم سرزمینی سبب شده است تا این چالش ها به حداقل برسد. هزینه برخی از کالاها در گوام به شرح زیر است:

نوع کالاهزینه به دلار
یک لیتر شیر2.84$
یک قرص نان 500 گرمی3.51$
برنج یک کیلوگرم3.4$
یک کیلوگرم پنیر17.8$
یک کیلوگرم گوشت قرمز14.5$
یک کیلوگرم گوشت مرغ14.3$
هر کیلوگرم انواع میوه6.9$

محاسبه هزینه زندگی در آمریکا

در چنین شرایطی باید گفت که بجز گوشت قرمز، سایر محصولات در گوام بسیار گران قیمت هستند. در چنین شرایطی فرد باید توانایی بررسی این موضوع را داشته باشد که آیا زندگی در گوام می تواند ارزشمند باشد یا خیر. تصویر زیر کیفیت زندگی در گوام را نشان می دهد.

شاخص های کیفیت زندگی در گوام

در چنین شرایطی است که فرد می تواند تصمیم گیری بهتری در رابطه با این کشور داشته باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

پرسش های کلیدی درباره هزینه زندگی در گوام

درباره این موضوع پرسش هایی مطرح می شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • آیا هزینه های زندگی در گوام بالا است؟ بله گوام یکی از کشورهای به شدت گران قیمت جهان برای زندگی به حساب می آید.
  • چه شاخص هایی در گوام هزینه های زندگی در این کشور را افزایش داده است؟ هزینه اجاره بها در این کشور بسیار بالا است.
  • آیا گوام کشور مناسبی برای زندگی است؟ برخی از شاخص های اقتصادی و اجتماعی در این کشور بسیار مناسب است اما در مجموع، گوام یک کشور سطح متوسط به حساب می آید.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *