ویترین

مهاجرت به گوام

مهاجرت به گوام

مهاجرت به گوام یکی از گزینه های آسیایی است که مزایای بسیار فراتری از زندگی در یک کشور با کیفیت متوسط آسیایی دارد. افرادی که می خواهند در یک کشور با کیفیت زندگی کنند، گوام را برای خود انتخاب نخواهند کرد. با این حال می توان گفت که گوام یکی از کشورهای آسیایی است که زندگی در آن امتیازهای خاص خود را دارد. مسیرهای مهاجرتی به این کشور بسیار محدود است و البته نمی توان به سادگی آن ها را به دست آورد. فرایند مهاجرت کاری در این کشور بسیار خاص است و نباید انتظار داشت که به سادگی میسر شود.

  • فرایند مهاجرت به گوام چیست؟
  • بهترین مسیرهای مهاجرتی به این کشور کدامند؟
  • ساده ترین راه مهاجرت به این کشور چیست؟
  • آیا گوام مقصد مناسبی برای زندگی است؟

باید توجه داشت که در حال حاضر، گوام یکی از کشورهای خاص جهان برای زندگی است. بسیاری از نهادها، گوام را به عنوان یک کشور مستقل شناسایی نمی کنند. این جزیره که در بین قاره های آسیا و اقیانوسیه قرار دارد، یکی از مناطق تحت سلطه ایالات متحده آمریکا است. به همین دلیل می توان امتیازهای خاصی در مهاجرت به این کشور پیدا کرد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه توضیحاتی در این رابطه ارائه خواهند کرد.

مهاجرت نیروی کار به گوام

باید به این نکته توجه ویژه داشت که گوام تحت نظارت کامل ایالات متحده آمریکا است. به همین دلیل کار کردن در آن می تواند یک تجربه خاص به حساب آید. مهاجرت کاری به گوام بدون مجوزهای آمریکا، ممکن نیست. در حقیقت فرد ویزای خود را به طور کامل از آمریکا دریافت می کند و ویزای مستقلی از جانب این کشور ساده نمی شود.


به زبان ساده، پروسه مهاجرت کاری به گوام را می توان به شرح زیر دانست:

پروسه مهاجرت کاری به گوام

این مسئله سبب می شود که دریافت ویزای کاری این کشور یک پروسه بسیار طولانی خواهد بود. البته از نظر قانونی این پروسه حدودا 4 ماه به طول خواهد انجامید. افراد می توانند با دریافت ویزای کاری گوام به راحتی به ایالات متحده نیز سفر کنند. البته باید در نظر داشت که در برخی از موارد، ویزای کاری صادر شده، فقط برای ورود به همین کشور است. در حقیقت فرد پیش از دریافت ویزا متوجه خواهد شد که کدام ویزا برای او صادر خواهد شد.

شرایط مهاجرت به آمریکا

شرایط مهاجرت دانشجویان خارجی به گوام

گوام یکی از کشورهایی است که به طور کلی 3 دانشگاه را در خود جای داده است. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در بسیاری از رشته های تحصیل در این کشور ممکن نیست. در حال حاضر، رشته های مرتبط با علوم پزشکی در گوام فراهم نیست. به همین دلیل می توان گفت که دسته بزرگی از علاقمندان به مهاجرت تحصیلی، قادر نخواهند بود تا این کشور را برای خود انتخاب کنند.

شرایط مهاجرت دانشجویان خارجی به گوام

نکته دیگر در رابطه با تحصیل در این کشور آن است که افراد برای تحصیل در این کشور، دانشگاهی با رتبه بین المللی در اختیار نخواهند داشت. این مسئله خود عامل نگران کننده دیگری است که باید پیش از مهاجرت به آن توجه ویژه داشت. همچنین باید گفت که این کشور در حال حاضر شهریه های تحصیلی بالایی نیز دارد. در حال حاضر اکثر رشته های تحصیل در این کشور با شهریه بالاتر از 10000$ (دلار) ارائه می شوند. در نتیجه نیاز به این خواهد بود که فرد از نظر تمکن مالی در شرایط بسیار خوبی باشد چرا که در مجموع به ححدود 25000$ (دلار) نیاز خواهد داشت تا هزینه های سالانه خود را پرداخت کند.

شرایط مهاجرت به آلمان

مزایای مهاجرت به گوام

افرادی که می خواهند مهاجرت به گوام را تجربه کنند، بهتر است از شرایط کلی زندگی در این کشور با خبر باشند. در این کشور نیز مزایا و معایب زیادی وجود دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

مزایای مهاجرت به گوام

در حال حاضر می توان گفت که سخت بودن مسیر مهاجرت به این کشور، بسیاری را ناامید خواهد ساخت با این حال افرادی که رزومه خوبی در اختیار داشته باشند می توانند به پروسه مهاجرتی خود نیز امید داشته باشند. در صورتی که شما نیز در جستجوی بهترین مسیر مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

پرسش های کلیدی درباره مهاجرت به گوام

درباره مهاجرت به این کشور نیز پرسش های زیادی ممکن است مطرح شوند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • آیا مهاجرت به گوام ارزشمند است؟ در حال حاضر، اگر فردی برنامه بلند مدت اقامتی در آمریکا داشته باشد، می تواند از مسیر گوام به این خواسته خود دسترسی پیدا کند. با این حال باید گفت که کشورهای بهتری در جهان برای مهاجرت نسبت به گوام وجود دارد.
  • روند مهاجرت به گوام از چه طریق مناسب تر است؟ افرادی که با یکی از ساکنین این کشور ازدواج کرده باشند، بهترین مسیر را خواهند داشت. با این حال، کار در این کشور بهترین گزینه است.
  • آیا مهاجرت تحصیلی به گوام مناسب است؟ این کشور در زمینه تحصیل به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست. تنها مزیت مهاجرت تحصیل به این کشور، آن است که فرد از این مسیر می تواند آخرین تلاش خود برای ورود به این کشور را انجام دهد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *