ویترین

ویزای تحصیلی لسوتو

ویزای تحصیلی لستوتو

ویزای تحصیلی لسوتو یک مدرک مهاجرتی الزامی برای افرادی است که می خواهند یک دوره آموزشی را در این کشور پشت سر بگذارند. افرادی که قصد ورود به بهترین شرایط را دارند، باید کشوری را انتخاب کنند که بهترین گزینه را دارد. محدودیت هایی در لسوتو وجود دارد و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که فرد بتواند آن را برای تحصیل خود انتخاب کند. بسیاری از افرادی که برای تحصیل به یک کشور خارجی مهاجرت می کنند، پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، در همان کشور می مانند. با این حال باید در نظر داشت که لسوتو شرایط خوبی در این رابطه ندارد و به همین دلیل ویزای آن به طور کلی کم ارزش تر می شود.

این کشور کوچک که در منطقه جنوبی آفریقا و در همسایگی آفریقای جنوبی قرار دارد، خود یکی از مهاجرفرصت ترین کشورهای قاره به حساب می آید. شهروندان این کشور که علاقه دارند دوره تحصیلات تکمیلی خود را به پایان برسانند، معمولا به آفریقای جنوبی مهاجرت می کنند تا بتوانند دوره تحصیلی با کیفیتی را پشت سر بگذارند. دانشگاه های لسوتو از نظر اعتبار چندان مناسب نیستند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که کسی برای ورود به این کشور رقابت کند. در حال حاضر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی چگونگی دریافت ویزای تحصیلی لسوتو خواهند پرداخت.

  • شرایط مهاجرت تحصیلی به لسوتو چگونه است؟
  • مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور چیست؟
  • چرا ویزای تحصیلی لسوتو می تواند یک ویزای نامناسب باشد؟
  • چرا نباید برای دریافت ویزای تحصیلی لسوتو اقدام کرد؟

چگونگی دریافت ویزای تحصیلی لسوتو

افرادی که قصد دارند در لسوتو یا هر کشور دیگری به ادامه تحصیل مشغول شوند، باید در نظر داشته باشند که دریافت ویزای تحصیلی برای آن ها یک الزام است. در شرایط کنونی می توان گفت که لسوتو نیز از تمام شهروندان خارجی می خواهد که برای تحصیل، ویزای این کشور را به دست آورند. دریافت این ویزا چندان سخت نیست ولی باید در نظر داشت که توجیه به خصوصی در رابطه با این مسئله وجود ندارد.


شهروندان خارجی کمی در لسوتو زندگی می کنند. این مسئله نشان می دهد که لسوتو مقصد مناسبی برای کار و زندگی نیست. کیفیت زندگی در این کشور به گونه ای است که افراد کمی تمایل پیدا می کنند که این کشور را برای ادامه زندگی خود انتخا کنند. فرایند تحصیل در این کشور نیز به گونه ای است که نمی توان انتظار داشت افراد زیادی به این کشور تمایل داشته باشند. برای دریافت این ویزا، باید پروسه زیر را طی کرد:

روند دریافت ویزای تحصیلی لسوتو

این پروسه ای است که در اکثر کشورهای جهان به صورت ثابت ارائه می شود. در  نتیجه می توان گفت که افراد در این مسیر، روند یکسانی را طی خواهند کرد ولی آنچه مهم است آن که ویزای تحصیل آن ها قابل مقایسه با اکثر ویزاهای جهان از نظر اعتبار نیست.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی لسوتو

برای همه کسانی که پذیرش تحصیلی خود در لسوتو را دریافت کرده اند واجب است که برای دریافت ویزای تحصیلی نیز اقدام کنند. با دریافت ویزای تحصیلی، فرد مجوز ادامه تحصیل در لسوتو را پیدا خواهد کرد. او پس از ورود به لسوتو نیز باید برای ثبت نام در دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهد. پس از آن نیز مرحله تهیه اجازه اقامت در این کشور فرا خواهد رسید.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی هلند

برای این که فرد بتواند ویزای تحصیلی خود در لسوتو را به دست آورد، ارائه مدارک زیر الزامی است:

  • اسناد مربوط به تحصیل شامل ریز نمرات و مدرک تحصیلی
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی پرداخت شهریه ترم اول تحصیل
  • هزینه های مربوط به بیمه دانشجویی
  • بلیت سفر به لسوتو
  • گواهی واکسیناسیون در برابر تب زرد
  • گواهی سلامت جسمی (عدم ابتلا به بیماری های واگیر)
  • اسنادی که محل اقامت اولیه فرد در لسوتو را نشان دهد
  • گواهی دریافت پذیرش از دانشگاه
  • یک قطعه عکس رنگی
  • پاسپورت با یک صفحه خالی

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی لسوتو

جایگزین های ویزای تحصیلی لسوتو

باید در نظر داشت که در حال حاضر، لسوتو یکی از کشورهایی است که نمی توان به راحتی آن را به کسی توصیه کرد. این کشور تنها برای افرادی مناسب است که می خواهند برای پیوستن به خانواده یا دلایل دیگر، در این کشور اقامت داشته باشند و گزینه دیگری پیش روی آن ها نیست.

فرایند دریافت ویزای تحصیلی آلمان

برای تحصیل در خارج از کشور، از شرق تا غرب جهان، بی شمار گزینه مناسب وجود دارد که با استفاده از ویزای تحصیلی آن ها می توان امتیازهای بسیاری را به دست آورد. کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، مالزی، هند، ترکیه، بسیاری از کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا، نیوزلند و بسیاری دیگر برای تحصیل در خارج از کشور نسبت به لسوتو برتری دارند. حتی در قاره آفریقا نیز می توان بیش از 10 گزینه مناسب برای تحصیل پیدا کرد. در چنین شرایطی است که توصیه می شود تا پیش از هر گونه اقدام، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی و همراهی کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *