ویزای تحصیلی

کالج Griffith در استرالیا

کالج Griffith در استرالیا

کالج Griffith در استرالیا به عنوان یکی از دانشگاه های دولتی و معتبر این کشور محسوب می شود که هر ساله متقاضیان بین المللی فراوانی را جذب می کند. همانطور که می دانید مهاجرت تحصیلی یکی از راه های رایج برای مهاجرت به کشور استرالیا محسوب می شود، باید به این نکته توجه داشت که با ویزای تحصیلی متقاضی نمی تواند به صورت دائم در این کشور اقامت داشته باشد و باید پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه به دنبال شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود باشد و پس از یافتن کار ویزای تحصیلی را به ویزای کار استرالیا تبدیل کند. مقاله ای که مطالعه می کنید توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با معرفی و شرایط تحصیل در دانشگاه Griffith در استرالیا به نگارش در آمده است.

  • شرایط تحصیل در کالج گریفیث چیست؟
  • هزینه تحصیل در این کالج چقدر است؟
  • مزایای تحصیل در این کالج در کشور استرالیا چیست؟
  • آیا می توان به عنوان شهروند خارجی در این کالج به تحصیل پرداخت؟
  • این کالج در کدام قسمت از استرالیا واقع شده است؟

معرفی کالج Griffith در استرالیا

Griffith University در سال 1971 میلادی در جنوب شرقی ایالت کوئینزلند استرالیا تاسیس شد. نام این موسسه آموزشی از نام استاندار سابق این شهر (نویسندگان قانون اساسی استرالیا) گرفته شد. می توان گفت اولین دانشگاه در کشور استرالیا که به مطالعه قاره آسیا و ارائه رشته علوم زیست محیطی پرداخت دانشگاه Griffith بود. دانشگاه Griffith در مقایسه با سایر دانشگاه های کشور استرالیا سرعت پیشرفت بسیار زیادی را تجربه کرده است، به صورتی که همواره در حال گسترش بوده و بر دانشگاه های حاشیه اقیانوس آرام تاثیر زیادی داشته است. جدول زیر نشانگر مشخصات دانشگاه Griffith در استرالیا است.

درباره کالج Griffith در استرالیاشرح
شهرایالت کوئینزلند
نوع دانشگاهدولتی
تعداد دانشجویان45953
وب سایتGriffith.edu.au
رتبه بندی QS238
رتبه بندی Times251- 300

دانشکده های کالج Griffith در استرالیا

در رابطه با دانشکده های دانشگاه گریفیث می توان گفت این دانشگاه دارای 5 پردیس در نقاط مختلف ایالت کوئینزلند می باشد. 3 پردیس با نام های سوث بانک، نیثان و مونت گراوات در شهر بریزبین و 2 پردیس دیگر در شهر گلد کوست و لوگان واقع شده اند. این موسسه آموزشی دارای 30 مرکز تحقیقاتی است که در زمینه های مختلفی مانند پزشکی، علوم سلامت و بهداشت، نوآوری اجتماعی و فرهنگی، فناوری های پدیدار، هنر و آموزش، محیط زیست، بهداشت، علوم انسانی، زبان های خارجه و دولت و توسعه های خارجی ارائه می شود. دانشکده های دانشگاه گریفیث عبارتند از:

  • دانشکده تجارت
  • دانشکده هنر، آموزش و حقوق
  • دانشکده علوم، مهندسی و فناوری
  • دانشکده بهداشت

دانشکده های کالج Griffith در استرالیا

شرایط تحصیل در کالج Griffith در استرالیا

در دانشگاه گریفیث امکان تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد، در این دانشگاه امکان تحصیل در زمینه های مختلف مثل: مدیریت و بازرگانی، حقوق و جرم شناسی، آموزش، فنی و مهندسی و فناوری اطلاعات، برنامه ریزی، کشاورزی، محیط زیست، بهداشت، زبان خارجی، علوم انسانی، موسیقی، علوم هوانوردی و هنرهای تجسمی وجود دارد. هدف این دانشگاه درگیر کردن علم و دانش و انجام تحقیقات بنیادی و تاثیر گذاری است که سهم عظیمی در جامعه دارد. جهت اخذ پذیرش از دانشگاه گریفیث لازم است دانشجویان مدارک ذیل را به دانشگاه ارسال کنند.

  • ارائه مدارک تحصیلی و ریز نمرات
  • ارائه مدارک تحصیلی مقطع متوسطه در ایران با حداقل معدل 18 برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی را دارند
  • ارائه مدرک تحصیلی لیسانس یا معادل آن برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دارند
  • ارائه مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن برای متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری دارند
  • مدرک معتبر زبان انگلیسی (IELTS 6 به بالا یا TOEFL 575)
  • انگیزه نامه
  • اسکن از پاسپورت معتبر و مدت دار
  • مدارک تمکن مالی
  • تکمیل فرم مربوطه

دانشجویان با اخذ پذیرش از دانشگاه Griffith می توانند اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا انجام دهند. به این منظور لازم است درخواست خود را به سفارتخانه یا کنسولگری کشور استرالیا اعلام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی دریافت ویزای تحصیلی استرالیا پیشنهاد می شود به مطالعه مقاله ویزای تحصیلی کشور استرالیا بپردازید.

هزینه تحصیل در کالج گریفیث در استرالیا

هزینه تحصیل در کالج گریفیث در مقطع تحصیلی و رشته های تحصیلی گوناگون متغیر است، هزینه تحصیل برای 1 ترم 6 ماهه 330 AUD (دلار استرالیا) و برای 2 ترم 11 ماهه بین 516AUD الی AUD562 (دلار استرالیا) برآورد شده است. لازم به ذکر است این دانشگاه کمک هزینه های تحصیلی و بورس تحصیلی را در اختیار دانشجویان واجد شرایط قرار می دهد، که با بهره مندی از آن هزینه های تحصیل و زندگی شما پوشش داده میشود. بورسیه تحصیلی در دانشگاه گریفیث در انواع مختلف و با توجه به شرایط دانشجو در اختیار او قرار داده می شود. لازم به ذکر است دانشجویان باید علاوه بر شهریه دانشگاه هزینه های زندگی در این کشور را نیز در نظر داشته باشند که به این منظور پیشنهاد می شود به مقاله هزینه تحصیل و زندگی در استرالیا بپردازید.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص کالج Griffith در استرالیا کسب کردید، متقاضیانی که قصد دارند در دانشگاه های خارج از کشور ادامه تحصیل دهند برای کسب اطلاعات و انجام پروسه پرونده مهاجرتی می توانند با کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *