ویزای توریستی

برترین هتل های قبرس

برترین هتل های قبرس

برای تجربه لذت واقعی از دریا، ماسه و آفتاب در تمام طول سال، اقامت در برترین هتل های قبرس بهترین گزینه می باشد. قبرس به خاورمیانه نزدیکتر از اروپا است و از ژوئن تا اکتبر دمای آن به 30 درجه سلسیوس می رسد و آن را به مکانی محبوب برای فرار از آفتاب زمستانی تبدیل می کند. برترین هتل ‌های قبرس تمایل دارند اقامتی بی ‌سابقه را ارائه دهند که مقاومت در برابر آن سخت است و هر ساله گردشگران بی شماری در این هتل ها ساکن می شوند. بسیاری از هوشمندترین گزینه ها در ساحل پافوس و لیماسول قرار دارند و هر شهر فرودگاه مناسب خود را در نزدیکی خود دارد و در حالی که فرصت کاوش در جزیره وجود دارد، کوه‌ های ترودوس اغلب به سوئیس قبرس معروف هستند.

این ترکیب آرامش و زیبایی قبرس را به مکانی جذاب برای تعطیلات خانوادگی و ماه عسل تبدیل می کند و برترین هتل های قبرس پاسخگوی تمامی نیازهای مهمانان هستند. این کشور جزیره ‌ای زیبا دارای تابستان‌ های گرم و زمستان‌ های مدیترانه‌ ای معتدل می باشد و آن را به مقصدی عالی برای تمامی گردشگران بین المللی در تمام طول سال تبدیل می ‌کند. قبرس دارای تاریخی با قدمت ده ها هزار ساله است و به عنوان یکی از قدیمی ترین تمدن های مدیترانه شناخته می شود که دارای موزه ها و مناظر فرهنگی است. قبرس در بین اروپا، خاورمیانه و شمال آفریقا قرار دارد و فرهنگ هایی که اثر خود را به جا گذاشته اند عبارتند از یونانی ها، ونیزی ها، عثمانی ها و بریتانیایی ها. در ادامه این راهنمای برترین هتل های قبرس توسط کارشناسان موسسه حقوق سفیران سروش سعادت مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند.

هتل Anassa از مجهزترین و برترین هتل های قبرس

آناسا بخشی از گروه هتل های پیشرو جهان است و خدمات و امکانات فوق العاده ای ارائه می دهد و به همین دلیل در لیست برترین هتل های قبرس قرار می گیرد. این مکان مناسب برای خانواده ها و زوج ها است، با زمین های به سبک روستایی آن که لوکس هستند و همچنین طیف وسیعی از فعالیت ها را ارائه می دهد. مهمانان هتل Anassa می توانند گواهینامه PADI را در مدرسه غواصی دریافت کنند یا روزهای خود را با لذت بردن از قدرت شفابخش دریا در اسپا در محل سپری کنند. هر یک از اتاق های هتل Anassa همه چیزهایی را که مهمانان برای اقامتی راحت نیاز دارند، با رنگ های خنثی و پنجره های بزرگ ارائه می دهد که به فضای داخلی روشن و جادار می افزاید.

وقتی زمان شام فرا می رسد، رستوران های فوق العاده ای در هتل Anassa وجود دارد که مهمانان می توانند از بین غذاهای سبک آسیایی گرفته تا مدیترانه ای انتخاب کنند. مهمانان هتل Anassa می توانند عصرها در کافه استراحت کنند و شبی آرام در این هتل داشته باشند. هتل Anassa را ​​می توان یکی از بهترین هتل های قبرس دانست. این هتل مناظر تماشایی از اتاق های زیبا ارائه می دهد و همانطور که از نام آن پیدا است، هتل Anassa یک ملکه واقعی در جزیره قبرس است. این هتل مجلل 5 ستاره جذابیت دهکده سنتی قبرس را به نمایش می گذارد.

در نمودار زیر به امتیازات هتل Anassa در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیاز هتل anassa در بخش های مختلف

هتل Aphrodite Hills از برترین هتل های قبرس

هتل Aphrodite Hills واقع در جزیره قبرس مکانی است که مهمانان می توانند تمام احساسات خود را آزاد کنند. این هتل لوکس 5 ستاره چشم ‌اندازهای پانوراما از دریای مدیترانه را ارائه می‌ کند که حالت آرامش را موج می ‌زند. هتل Aphrodite Hills اقامتگاه‌ های منحصر به ‌فردی را با ظرافت عالی، اسپا و رستوران ‌های مجلل ارائه می ‌دهد و البته این هتل توسط یکی از بهترین زمین‌ های گلف جزیره با سبزی ‌های آراسته احاطه شده است. در رستوران هتل Aphrodite Hills، غذاهای مختلفی از جمله غذاهای مدیترانه ای خوب، غذاهای بین المللی، غذاهای آسیایی به سبک لذیذ، غذاهای سوولاکی قبرسی و ماکارونی ساده ایتالیایی سرو می شوند. تپه‌ هایAphrodite افراد را از همه اقشار، از خانواده ‌ها، زوج ها، افراد تجاری، دانشجویانی که مشغول به تحصیل در قبرس هستند و افرادی که صرفاً به دنبال دوری از برنامه‌ های شلوغ خود هستند، جذب می‌ کند.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Aphrodite Hills اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق دلوکس دابل یا اتاق دوقلو با منظره باغ یا استخر178$ الی 435$
اتاق دلوکس دابل یا اتاق دوقلو با منظره زمین گلف یا دریا200$ الی 464$
اتاق خانوادگی (درهای کشویی) منظره زمین گلف یا دریا223$ الی 496$
اتاق خانوادگی (یک خوابه) با منظره زمین گلف یا دریا236$ الی 513$
اتاق دلوکس دابل یا اتاق دوقلو (با استخر) منظره زمین گلف یا دریا238$ الی 515$
اتاق دلوکس دابل (با استخر خصوصی) منظره زمین گلف یا دریا266$ الی 554$
اتاق خانوادگی یک خوابه (با استخر خصوصی) با منظره زمین گلف یا دریا310$ الی 612$
سوئیت خانوادگی با جکوزی و منظره زمین گلف479$ الی 841$

هتل Aphrodite Hills از برترین هتل های قبرس

هتل Annabelle یکی دیگر از برترین هتل های قبرس

هتل Annabelle در فاصله چند قدمی برخی از بهترین موزاییک ‌ها و مکان ‌های باستان‌ شناسی حفاظت ‌شده یونسکو در جهان قرار دارد. این پناهگاه مجلل در کنار ساحل در شش هکتار از باغ‌ های گرمسیری سرسبز واقع شده است و ظرافت و سبکی را در خود جای داده است. همه 244 اتاق هتل Annabelle دارای بالکن یا تراس برای جذب مناظر وسیع اقیانوس و باغ و دارای حمام‌ های مرمری مجلل، مبلمان محلی نفیس و آثار هنری معاصر هستند. از اتاق‌های زیبا و بزرگ رو به خشکی گرفته تا پنت ‌هاوس با شکوه آلکوس با طراحی منحصر به ‌فرد استعماری، حمام مرمری سقف شیشه‌ای و گرداب، مجموعه‌ای چشمگیر از اتاق ‌ها در هتل Annabelle برای برآورده کردن بیشتر خواسته‌ ها وجود دارد.

در هتل Annabelle مهمانان می توانند غذاهای لذیذ آماده شده را در رستوران معروف هتل Amorosa میل کنند یا رستوران اورانوس روی پشت بام را برای لذت‌ های خوراکی در برابر چشم ‌انداز رویایی مدیترانه انتخاب کنند. همه چیز در هتل Annabelle از امکانات گرفته تا غذا و خدمات، میراث استثنایی پافوس را جشن می گیرد. این هتل درست در کنار ساحل با باغ های گرمسیری پر از کاشت قرار دارد که حسی از حریم خصوصی را ارائه می دهد. در حالی که بیش از 30 سال است که وجود دارد، هتل Annabelle مجلل اخیراً تغییر شکل داده است تا احساس یک خانه زیبا و بدون دردسر و حسی از زرق و برق را ارائه دهد.

انواع اتاق های هتل Annabelle عبارتند از:

  • اتاق دونفره با منظره داخلی از هتل
  • اتاق دونفره با منظره باغ (تراس)
  • اتاق دونفره با منظره دریا
  • استودیو خانوادگی
  • اتاق دونفره با منظره دریا (تراس)
  • اتاق دلوکس با منظره دریا
  • استودیو باغ با استخر کوچک
  • سوئیت استودیو
  • سوئیت استودیو با استخر خصوصی
  • سوئیت سوپریور
  • سوئیت دوبلکس با منظره دریا

آشنایی با هتل Almyra در قبرس

هتل شیک و چشم نواز Almyra با ظاهری مدرن و شیک، در سال 2020 تحت بازسازی ‌های گسترده قرار گرفت. واقع در ساحل پافوس و در 8 هکتار از مناظر زیبای مجسمه ‌سازی شده، دیوارهای سفید و شفاف، پنجره ‌های کف تا سقف و پنجره‌ های برجسته و قسمت های استراحت، کیفیت و آرامش را فوراً نشان می دهند. در داخل هتل Almyra، استایل شیک با 187 اتاق، از جمله 36 سوئیت که با رنگ ‌های سرد طراحی شده ‌اند، ادامه می ‌یابد تا مبلمان شیک مینیمالیستی را تحسین کند. با انتخاب سوئیت کیما هتل Almyra، مهمانان می توانند از تراس کنار چمن یا سالن استراحت روی پشت بام لذت ببرند تا و از سایر امکانات برجسته بهره مند شوند. 7 رستوران هتل Almyra گزینه‌ های دلپذیری را به مهمانان ارائه می ‌دهند، از جمله غذاهای تلفیقی ژاپنی که در نوتیوس سرو می ‌شود.

امکانات رفاهی هتل Almyra عبارتند از:

  • سالن بدنسازی
  • اجاره دوچرخه
  • صندوق امانات
  • استخر روباز و جکوزی
  • استخر کودک
  • استخر سرپوشیده
  • مرکزی ماساژ و زیبایی
  • فعالیت های آبی

در صورتی که متقاضیان قصد دارند علاوه بر کسب اطلاعات درباره برترین هتل های قبرس و شرایط سفر به این کشور از شرایط مهاجرت به قبرس و روش های آن نیز اطلاعات کامل کسب کنند، می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که آماده ارائه بهترین خدمات هستند، تماس حاصل فرمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *