ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در نیوزلند

رشته عکاسی در نیوزلند

رشته عکاسی در نیوزلند در دانشگاه های معتبری همچون اوتاگو و اوکلند برای علاقه مندان نیوزلندی و خارجی ارائه می گردد. یکی از سوالات متداول ما این است که برای تحصیل در رشته عکاسی فرد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در پاسخ باید بگوییم میل به یادگیری و کمی سرسختی روحیه! یادگیری عکاسی نیاز به صبر دارد و کار با مردم نیز صبر و حوصله می خواهد. تحصیل در رشته عکاسی به افراد درک اساسی از بسیاری از شرایط مختلف را می دهد که بر کیفیت عکس های آن ها تاثیر می گذارد؛ از برنامه ریزی گرفته تا تصویربرداری و تدوین.

نیوزلند یک مقصد محبوب برای تحصیل در خارج از کشور با برنامه های مختلف است. با تحصیل در نیوزلند می توان یک کشور زیبا را کشف کرد و با افراد جدید آشنا گردید. این کشور به دلیل استانداردهای بالای زندگی، مردم صمیمی و آموزش در سطح جهانی شناخته شده است. جدای از این عوامل، نیوزلند همچنین یکی از امن ترین کشورها برای زندگی می باشد. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته عکاسی در نیوزلند تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته عکاسی در نیوزلند کدامند؟
  • برنامه کارشناسی رشته عکاسی در دانشگاه کانتربری نیوزلند چه ویژگی هایی دارد؟
  • برنامه کارشناسی ارشد رشته عکاسی در دانشگاه کانتربری نیوزلند چه ویژگی هایی دارد؟
  • وضعیت حقوق افرادی که در نیوزلند در زمینه عکاسی مشغول به کار هستند چگونه است؟
  • هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویان در نیوزلند چگونه است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته عکاسی در نیوزلند

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای اعزام دانشجو به نیوزلند در رشته عکاسی را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در نیوزلندجایگاه در اقیانوسیهرتبه در جهان
دانشگاه اوتاگوداندین115203
دانشگاه ویکتوریا ولینگتونولینگتون216247
دانشگاه اوکلنداوکلند319265
دانشگاه وایکاتوهمیلتون422335
دانشگاه کانتربریکرایست چرچ524347
دانشگاه صنعتی اوکلنداوکلند630486
دانشگاه مسیپالمرستون نورث734795

بهترین شهرها برای تحصیل در رشته عکاسی در نیوزلند براساس تعداد دانشگاه ها و رتبه های آن ها، داندین، ولینگتون، اوکلند و همیلتون هستند.

بررسی رشته بازیگری در نیوزلند

کارشناسی رشته عکاسی در دانشگاه کانتربری نیوزلند

برنامه کارشناسی عکاسی در دانشگاه کانتربری با مقدمه ای جامع بر اصول عکاسی، کاوش در عکاسی به عنوان وسیله ای برای انتقال اطلاعات، ایده ها و بینش های شخصی و مقدمه ای بر متریال های اولیه و فرآیندهای تمرین عکاسی آغاز می شود. این برنامه به صورت تمام وقت است و تحصیل در آن 48 ماه (4 سال) به طول می انجامد. نزدیک ترین زمان آغاز برنامه فوریه 2023 و مهلت ارسال درخواست جهت اخذ پذیرش در آن نوامبر 2022 می باشد. زبان آموزش این برنامه انگلیسی است و نمرات زبان مورد قبول برای ورود به آن عبارتند از:

مدرک زبان مورد نیاز مقطع کارشناسی دانشگاه کانتربری در رشته عکاسی

تحصیل در این برنامه در محل دانشگاه انجام می شود. هزینه تحصیل در آن برای دانشجویان بین المللی 24370EUR (یورو) در سال می باشد. هزینه های زندگی در کرایست چرچ که دانشگاه کانتربری در آن واقع است نیز 749-1153EUR (یورو) در ماه است. برنامه کارشناسی عکاسی دانشگاه کانتربری شامل بررسی رویه هایی است که برای عکاسی متمایز هستند و این که چگونه می توان از این روش ها برای بیان مستند و هنری استفاده کرد. دانشجویان عکاسی به عنوان آرتیست های حرفه ای، مدیران گالری های هنری، عکاسان خبری، عکاسان تجاری، مشاوران، منتقدان هنری، مورخان هنر، مدرسان و معلمان هنر، مشغول به کار می شوند.

کارشناسی ارشد رشته عکاسی در دانشگاه کانتربری نیوزلند

برنامه کارشناسی ارشد عکاسی دانشگاه کانتربری فرصتی برای توسعه برای دانشجویانی فراهم می کند که علاقه دارند خود را به عنوان آرتیست های حرفه ای یا محققان، یا طراحان حرفه ای، فیلم سازان، یا عکاسان معرفی نمایند. این برنامه هم به صورت تمام وقت (12 ماه) و هم به صورت پاره وقت (24 ماه) برای علاقه مندان ارائه می شود. زبان آموزش برنامه انگلیسی است و نمرات زبان مورد قبول برای ورود به آن عبارتند از:

مدرک زبان مورد نیاز رشته عکاسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه کانتربری

تحصیل در این برنامه در محل دانشگاه انجام می شود و هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی در آن 26152EUR (یورو) در سال است. برنامه فوق الذکر دانشجویان را تشویق می کند تا آخرین روندها (ترندها) را کشف کنند و ایده های خود را توسعه دهند. تحصیل در این برنامه دانشجویان را در معرض بسیاری از جنبه های دنیای هنر خارج از دانشگاه قرار می دهد. این به ایجاد اعتماد به نفس یک هنرمند و آماده شدن برای حرفه هیجان انگیز و بی پایان یک هنرمند حرفه ای کمک می نماید.

چشم انداز شغلی در رشته عکاسی در نیوزلند

یکی از بزرگترین مزیت های تحصیل در رشته عکاسی در نیوزلند، وجود چشم اندازهای شغلی مناسب در این کشور برای تمامی متخصصان این حوزه می باشد. به عبارت دیگر، نیوزلند چشم انداز شغلی گسترده ای را برای فارغ التحصیلان رشته عکاسی در این کشور تضمین می کند. نکته قابل توجه در خصوص مشاغل عکاسی در نیوزلند این است که، عکاسان در این کشور معمولا در ساعات کاری منظمی فعالیت می کنند. از سوی دیگر، ممکن است ساعات طولانی و نامنظم از جمله عصرها و آخر هفته ها در این کشور کار کنند.

برای آشنایی بیشتر با چشم انداز شغلی در رشته عکاسی در نیوزلند، به موارد زیر توجه فرمایید:

چشم انداز شغلی در رشته عکاسی در نیوزلند

حقوق عکاسان در نیوزلند

شخصی که در نیوزلند در زمینه عکاسی کار می کند معمولا حدود 6350NZD (دلار نیوزلند) در ماه حقوق می گیرد. حقوق این افراد در این کشور اقیانوسیه ای بین 4220NZD (کم ترین) تا 8740NZD (بیش ترین) (دلار نیوزلند) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه افراد شاغل در زمینه عکاسی در نیوزلند را نشان می دهد:

حقوق سالانه افراد شاغل در رشته عکاسی در نیوزلند

همان گونه جدول زیر نشان می دهد حقوق بین مشاغل مختلف عکاسی به شدت متفاوت است:

عنوان شغلمیانگین حقوق ماهانه (به دلار نیوزلند)
دستیار عکاس4330NZD
اوپراتور مینی-لب4730NZD
مدیر تحقیقات عکس8940NZD
روتوشگر عکس5130NZD
عکاس5700NZD
ناظر تولید عکاسی7660NZD
مدیر استودیو (آتلیه)8530NZD

مقایسه حقوق زنان و مردان شاغل در زمینه عکاسی در نیوزلند نشان می دهد که مردان به طور متوسط 5% حقوق بیش تری نسبت به زنان دریافت می کنند.

بدست آوردن ویزای تحصیلی نیوزلند شرایط خاص خودش رو داره

اگر بخواهیم حقوق عکاسان در این کشور را بررسی نماییم با داده های زیر رو به رو می شویم: فردی که به عنوان عکاس در نیوزلند کار می کند معمولا حدود 5700NZD (دلار نیوزلند) در ماه درآمد دارد. حقوق عکاسان از 2680NZD (کم ترین) تا 9010NZD (بیش ترین) متغیر می باشد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که میانگین حقوق فوق الذکر شامل حق مسکن و سایر مزایا می باشد.

حقوق عکاسان در نیوزلند

هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویان در نیوزلند

با بررسی هزینه تحصیل و زندگی در نیوزلند به داده های زیر می رسیم: دانشجویان بین المللی برای تحصیل در یک دانشگاه دولتی در این کشور باید شهریه پرداخت کنند. رقم شهریه بر اساس فاکتورهای نوع مدرک، سطح تحصیل و مدت تحصیل متفاوت می باشد:

هزینه تحصیل رشته عکاسی در نیوزلند در مقاطع مختلف

در مقایسه با دانشگاه های دولتی، دانشگاه های خصوصی گران تر هستند. علاوه بر شهریه، دانشجویان برای زندگی در نیوزلند به بودجه ای بین 750EUR تا 1300EUR در ماه نیاز دارند. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته عکاسی در نیوزلند هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز تحصیل در نیوزلند از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

سوالات متداول در خصوص رشته عکاسی در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات کلیدی شما عزیزان در خصوص رشته عکاسی در نیوزلند پاسخ دهیم. مهمترین سوالات شما عزیزان در این خصوص عبارت اند از:

  • آیا برای تحصیل رشته عکاسی در نیوزلند به بیمه درمانی این کشور نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل رشته عکاسی در نیوزلند هستند، قبل از ورود به این کشور باید بیمه درمانی مناسب را دریافت کنند. در صورت نداشتن بیمه درمانی معتبر، اجازه تحصیل در رشته عکاسی را در این کشور نخواهید داشت.
  • شرایط پذیرش در رشته عکاسی در نیوزلند چگونه است؟ شرایط پذیرش در رشته عکاسی در نیوزلند بسیار ساده است، و تمامی متقاضیان این رشته تحصیلی با ارائه مدارک ضروری در این حوزه می توانند در دانشگاه های مدرن نیوزلند ثبت نام کنند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *