ویزای کاری

استخدام NET Developer. در انگلستان

استخدام .NET Developer در انگلستان

استخدام NET Developer. در انگلستان با متوسط درآمد سالیانه حدود £46000 (پوند) و برخورداری از بیمه سلامت و بازنشستگی مورد توجه است. این متخصصان برای استخدام در رشته NET Developer. لازم است تا بر اساس فرآیند کاریابی مشخص یعنی تکمیل رزومه کاری، جستجوی کار مناسب، اخذ پیشنهاد کاری، آمادگی برای مصاحبه و سرانجام عقد قرارداد کاری با کارفرمای انگلیسی عمل کنند. در پایاتن نیز برای ورود و اقامت قانونی به انگلستان، ویزای کارگر ماهر انگلستان با اعتبار 5 ساله درخواست دهند. پس برای اطلاع از صفر تا 100 استخدام در رشته NET Developer. در کشور انگلستان با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

شرایط استخدام NET Developer. در انگلستان

برای اینکه بتوانید به عنوان NET Developer. در انگلستان به استخدام درآمده و کار کنید می بایست حداقل مدرک کارشناسی در رشته علوم کامپیوتر داشته باشید. و همچنین دارای 5 تا 10 سال سابقه کاری در این رشته باشید که شامل 4 تا 5 سال کار به عنوان یک برنامه ریز/ طراح اپلیکیشن همراه با سابقه موفق ایجاد راه حل های وب- پایه کارآمد و تولید اپلیکیشن های سطح- کاری برای کلاینت های شرکت در طیف وسیعی از صنایع باشد. این پست شغلی مستلزم تجربه کاری در زمینه انتقال، به روز رسانی و سرویس واسط هایی است که از سیستم های مختلف پشتیبانی می کنند. بنابراین از وظایف یک متخصص NET Developer. در انگلستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی، کدگذاری، تست و مستند کردن برنامه ها
  • ایجاد نرم افزار، مشخصه و تغییر اسناد کنترل
  • توسعه مشخصه ها، تولید نرم افزار و تست پشتیبانی
  • حل مسائل و تایید دقت و صحت کدها

شرایط استخدام .NET Developer در انگلستان

شرایط کاری جهت استخدام NET Developer. در انگلستان

یکی از موارد مهم قبل از استخدام NET Developer. در انگلستان اطلاع از شرایط کاری متخصصان یا مهندسان NET Developer. می باشد. کلا استاندارد کاری کشور انگلستان 48 ساعت در هفته است و این شامل حال متخصصان و مهندسان NET Developer. در انگلستان نیز می شود. از این گذشته این متخصصان از مزایای بیمه سلامت عمومی به صورت زیر نیز برخوردارند:

  • پزشکی: 36%
  • دندانپزشکی: 8%
  • چشم پزشکی: 14%
  • موارد دیگر: 64%

از این گذشته سطح درآمدی این متخصصان نیز در کشور انگلستان یک رقم خیلی خوبی را نشان می دهد. طبق آمار سال 2022 متوسط حقوق دریافتی یک متخصص NET Developer. در کشور انگلستان در حدود £46000 (پوند) می باشد. و بر همین اساس نیز یک NET Developer. مبتدی در انگلستان حدود £36000 (پوند) و یک NET Developer. حرفه ای و با سابقه در این کشور حدود £65000 (پوند) دریافت می کند. در نمودار زیر نیز می توان با رنج درآمدی این متخصصان در کشور انگلستان آشنا شد:

رنج درآمدی متخصصان .NET Developer در انگلستان

این را هم باید مدنظرتان قرار دهید که عوامل و فاکتورهای مختلفی بر روی سطح درآمدی حاصله متخصصان رشته End Developer. در انگلستان تاثیر می گذارد که در بین آنها بیشترین تاثیرگذاری را فاکتور سابقه کاری دارد. همان طوری که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود بیشترین درصد افزایش سطح درآمد متخصصان رشته END Developer. مربوط به مهندسان یا متخصصانی است که بین 5 تا 9 سال سابقه کاری دارند. آنها به طور متوسط سالیانه حدود £43000 (پوند) به دست می آورند:

تاثیر سابقه کار بر درآمد متخصصان .END Developer در انگلستان

تاثیر مهارت در استخدام بعنوان NET Developer. در انگلستان چیست؟

همان طوری که می دانید برای استخدام NET Developer. در انگلستان، متخصصان به مهارت های مختلفی نیاز دارند. ولی این را هم بایستی بدانید که تسلط بر هر یک از این مهارت ها باعث کسب سطح درآمدی متفاوتی برای متخصصان می شود. مثلا همان طوری که در جدول زیر نیز مشاهده می شود متخصصان مسلط بر مهارت های زبان برنامه نویسی C# و NET. کسانی هستند که درآمدشان در انگلستان بالاتر از سطح متوسط درآمدی متخصصان با مهارت های دیگر است:

مهارت هامتوسط درآمد سالیانه (پوند)
زبان برنامه نویسی C#£47455
NET.£46390
Microsoft SQL Server£45624
Model-view-controller (MVC)£45268
JavaScript£43770

همچنین مهارت های دیگری نیز هستند که بر روی سطح درآمدی متخصصان NET Developer. تاثیرگذار هستند. در لیست زیر می توان با این مهارت ها و تاثیرشان بر روی افزایش درصد درآمدی متخصصان NET Developer. در انگلستان آشنا شد:

مهارت های اثرگذار بر درآمد متخصصان رشته .NET Developer در انگلستان

نکته آخر اینکه متخصصان NET Developer. پس از استخدام در شرکت های انگلیسی مسیرهای شغلی زیر را در پیش رو خواهند داشت که بیش از 20% آنها در انگلستان مسیر شغلی مدیر فناوری اطلاعات (IT) را در پیش می گیرند:

مسیرهای شغلی پیش روی متخصصان NET Developer. در انگلستان

نحوه استخدام NET Developer. در انگلستان؟

اما به منظور استخدام به عنوان NET Developer. در انگلستان چه باید کرد؟ برای این منظور بایستی حتما با پروسه کاریابی در انگلستان 2022 آشنا شوید. گام اول از پروسه جستجوی کار در انگلستان این است که متقاضی CV یا رزومه خود را تنظیم کند. در گام دوم متقاضی بایستی از طریق روش های مرسوم به یافتن کار ایده آل در انگلستان بپردازد. در گام سوم متقاضیان با تایید کارفرمای خود بایستی برای انجام مصاحبه آماده شود. و در گام آخر پس از عقد قرارداد کاری آنها بایستی برای اخذ ویزای کاری انگلستان آماده شوند. کلا این مراحل از قرار زیر است:

  • مرحله 1: تنظیم یک رزومه یا CV کامل
  • مرحله 2: جستجوی کار مناسب
  • مرحله 3: انجام مصاحبه کاری
  • مرحله 4: اخذ ویزای کاری انگلستان

بنابراین پس از دریافت پیشنهاد کاری از شرکت کارفرمای انگلیسی الان زمان آن است که متقاضی برای اخذ ویزای کار انگلستان مهیا شود. ویزایی که اسپانسر- محور بوده و برای اخذ آن بایستی امتیاز لازم را از سیستم امتیاز محور انگلستان کسب کنید. ویزایی که با عنوان ویزای کارگر ماهر (Skilled Worker Visa) شناخته شده و جایگزین ویزای تایر 2 (عمومی) سابق شده است. ویزای مذکور با اعتبار 5 ساله به متقاضیان اعطاء شده و شرط آن توجه به موارد زیر است:

نحوه استخدام .NET Developer در انگلستان

شما عزیزان می توانید از طریق دریافت مشاوره های رایگان و نیز اطلاعات تخصصی از همکارانمان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جریان معیارهای امتیازدهی و نیز نحوه امتیازبندی ویزای کار انگلستان 2022 قرار بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *