ویزای کاری

استخدام NET Developer. در هلند

استخدام NET Developer. در هلند

برای استخدام NET Developer. در هلند و اخذ ویزای کاری علاوه بر داشتن مدرک تحصیلی مرتبط، داشتن سابقه کاری الزامی است. دانش کافی نیز در خصوص تکنولوژی های مهمی مثل ASP.NET، کدگذاری با استفاده از انواع زبان های برنامه نویسی، مدیریت پایگاه داده و غیره خیلی مهم است. بهترین ابزار برای کاریابی و استخدام در این رشته در شرکت های هلندی معتبر نیز استفاده از وب سایت های کاریابی معتبری مثل EURES، UWV Werkzoekenden، Aquent، Monsterboard، Stepstone و غیره می باشد. پس فقط در صورت داشتن پیشنهاد کاری است که می توان برای اخذ مجوز اقامت هلند اقدام کرد که برای متخصصان رشته NET Developer. جایگزین ویزای کاری هلند (tewerkstellingsvergunning) می باشد. شما عزیزان سوالات خود درباره مدارک و شرایط لازم جهت کاریابی در هلند 2022 را می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطرح کنید.

شرایط و مزایا استخدام نت دولوپر در هلند

برای 80% از پیشنهادات شغلی فناوری اطلاعات در آمستردام، انگلیسی کافی است. بنابراین به راحتی می توان بدون هلندی و فقط انگلیسی دانستن شغل پیدا کرد. اگر چه، اگر می خواهید مدت بیشتری در این کشور بمانید، خوب است که هلندی را یاد بگیرید زیرا فرصت های بیشتری دارید و بهتر می توانید در جامعه محلی جا بیفتید. مهندس ارشد فرانت اند آمستردام آیا می خواهید با یکی از مبتکرانه ترین مقیاس های فین تک که شکافی را در بازار شناسایی کرده و می خواهد کل دنیای فین تک را مختل کند، تأثیر قابل توجهی بر بازارهای مالی جهانی بگذارید؟

آیا مشتاق هستید که با تیم‌ های مستقل، که آزادی، مسئولیت‌ ها و تأثیر زیادی را فراهم می‌کند، به این فرهنگ مهندسی با فناوری سنگین کمک کنید تا رشد بیشتری داشته باشد، جایی که شما و تیمتان مستقیماً در تأثیرگذارترین تصمیم‌ ها درگیر هستید؟ آیا به 3 روز کاری از راه دور، حقوق تا 95000€ (یورو) و فرصت تبدیل شدن به یک متخصص را دارید؟ پس می توانید فرصت های شغلی در حوزه برنامه نویسی در هلند را دنبال و جستجو کنید.

در بخش زیر شاهد مهم ترین امتیازات برای کار در هلند در حوزه نت دولوپر هستید:

  • کسب تجارب بین المللی
  • یادگیری مهارت های جدید
  • کاردر گروه های متخصص
  • امکان کار از راه دور
  • حقوق مناسب

NET Developer. در هلند؛ مسئولیت ها و وظایف؟

کلا متخصصان رشته NET Developer. در هلند وظایف مختلفی بر عهده دارند. از اهم این وظایف می توان به طراحی و توسعه وب و اپلیکیشن های موبایل و دسکتاپ برای شرکت ها اشاره نمود. قبلا یک متخصص NET Developer. در هلند مسئول طراحی توسعه و متناسب سازی اپلیکیشن های نرم افزاری در پلتفرم مایکروسافت ویندوز بود. اما با معرفی ASP NET. این متخصصان می توانند اپلیکیشن هایی را ایجاد کنند که در پلتفرم های دیگر مثل macOS و Linux نیز کار کند. با این توضیح حالا به شرایط تبدیل شدن به یک متخصص NET Developer. در هلند می پردازیم:

NET Developer. در هلند؛ مسئولیت ها و وظایف

بنابراین متخصصان و مهندسان NET Developer. برای انجام کارشان در شرکت های هلندی نیازمند تسلط بر مهارت های زیر هستند:

  • NET: که به خاطر محبوبیتش به عنوان یک چارچوب کاری یک تکنولوژی همه فن حریفی محسوب می شود.
  • مبانی کدگذاری: برای انجام کدگذاری نیز داشتن دانش بنیادین از زبان های برنامه نویسی مثل Javascript، PHP، Python و نیز C# الزامی است.
  • تکنولوژی طرف- کلاینت
  • مدیریت پایگاه داده
  • برقراری ارتباط
  • توانایی های حل مسئله
  • مدیریت زمان
  • همکاری تیمی
  • و مدیریت مالی

امتیازات استخدام NET Developer. در هلند

امتیازات استخدام NET Developer. در هلند چیست؟

بازار استخدام NET Developer. در هلند یک بازار گرم و پر رونقی است و روزی نیست که چند صد شرکت هلندی برای استخدام این متخصصان پیشنهاد کاری ندهند. اما دلیل یا دلایل توجه این متخصصان به کشور هلند آنهم با وجود گزینه های دیگر این است که:

اولا کیفیت زندگی در هلند خیلی بالاتر از متوسط جهانی است: همان طوری که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود، هلند با رقم شاخص 185 بعد از کشورهای سوئیس و دانمارک به عنوان سومین کشور برتر جهان برای زندگی محسوب می شود:

برترین کشورهای جهان از نظر شاخص کیفیت زندگی

دوما میانگین درآمدی این متخصصان کاملا رضایت بخش است: در حال حاضر متوسط درآمد یک متخصص NET Developer. در کشور هلند حدود €4840 می باشد که یک درآمد خوبی محسوب می شود. نمودار زیر نشانگر رنج درآمدی این متخصصان در کشور هلند می باشد:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در هلند

سوما متخصصان NET Developer. از طریق استخدام در هلند به راحتی می توانند برای اخذ ویزای کار هلند و یا کارت آبی اتحادیه اروپا (EU Blue Card) اقدام نموده و از مزایای آن نیز برخوردار شوند. از جمله امتیازات اقامت هلند برای این متخصصان نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امتیازات اقامت هلند برای متخصصان NET Developer. در هلند

برترین شرکت ها برای استخدام NET Developer. در هلند

فرآیند استخدام NET Developer. در هلند یک فرآیند ساده و آسانی است منتها به شرطی که کارجو یا متقاضی با مراحل مختلف این کار آشنا باشد. مثلا اینکه در مرحله اول و پیش از شروع کاریابی ابتداء CV خود را به همراه کپی مدارک تحصیلی و تاییدیه های کاری تهیه کند. سپس به رصد فرصت های شغلی متناسب با رشته NET Developer. در هلند بپردازد. برای انجام این کار نیز بهترین شیوه ممکن استفاده از سایت های جستجوی کار تخصصی مثل سایت های زیر می باشد:

  • آژانس بیمه کارکنان هلند (Uitvoeringsinstituut Werknemers Verzekeringen – UWV): مربوط به تهیه اطلاعات و پشتیبانی از کارجویان در هلند
  • Aquent: مربوط به مشاغل طراحی وب، استراتژی و محتوا
  • Ardekay: مشاغل فناوری اطلاعات (IT)
  • Darwin recruitment: مشاغل فناوری اطلاعات (IT)
  • Rave recruitment: مربوط به استخدام ICT

پس شرکت ها و سازمان های مختلفی در هلند وجود دارد که به دنبال جذب متخصصان NET Developer. هستند. شرکت هایی که اغلب از نوع شرکت های فناوری محور بوده و به صورت فول تایم یا پارت تایم به استخدام این نیروها می پردارند. از جمله این شرکت های هلندی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شرکتمتوسط درآمد متخصصان NET Developer. به یورو
CareerValue€3532
BOLD (Netherlands)€5004
Oteq€3330
StarApple€3507
NET. Professionals€4278
Cooder€4114

بهترین شهرهای هلند برای استخدام NET Developer. در هلند

آمارها نشانگر آنست که میانگین درآمد ماهیانه یک متخصص NET Developer. در کشور هلند حدود €4840 (یورو) می باشد. حداقل حقوق این متخصصان در هلند در حدود €2570 (یورو) و حداکثر سطح دستمزدی آنها نیز درحدود €7360 (یورو) است. سطح درآمدی که بیشترین تاثیر را از سطح تحصیلات و نیز سوابق کاری متخصصان NET Developer. در هلند می پذیرد. اما جدا از اینها، انتخاب شهر محل کار نیز برای متخصصان NET Developer. مهم می باشد. در میان این شهرها بهترین شهرهای هلند از نظر میزان سطح درآمدی متخصصان NET Developer. عبارتند از:

بهترین شهرهای هلند برای استخدام NET Developer. در هلند

همان طوری که در نمودار فوق نیز مشاهده می شود، بهترین شهر برای کار و زندگی متخصصان NET Developer. در هلند شهر روتردام می باشد. بعد از روتردام نیز به ترتیب شهرهای اس- گراونهاگ و آمستردام در رده های دوم و سوم قرار می گیرند.

مشاغل فناوری اطلاعات در هلند

صنعت فناوری اطلاعات در هلند بسیار پویا و رو به رشد است و بازار کار برای متخصصان فناوری اطلاعات در این کشور بسیار مناسب است. در ادامه به برخی از مشاغل اطلاعات فناوری در هلند پرداخته خواهیم شد. برنامه نویسان در هلند به دلیل رشد صنعت فناوری اطلاعات، از بازار کار بسیار پررونقی برخوردار هستند. با توجه به توسعه صنعت فناوری اطلاعات در سراسر جهان، شرکت ‌های بزرگ و کوچک همگی به دنبال برنامه نویسان با تجربه و مهارت هستند. با افزایش حملات سایبری و نفوذ در سیستم‌ های کامپیوتری، شرکت ‌های هلند به دنبال متخصصان امنیت سایبری با تجربه هستند. این متخصصان باید توانایی حفاظت از شبکه ‌ها و سیستم ‌های کامپیوتری را داشته باشند.

شرکت‌ های بزرگ در هلند به دنبال متخصصان داده با تجربه هستند. این متخصصان باید توانایی جمع آوری، تحلیل و بررسی داده‌ ها را داشته باشند. با توجه به افزایش استفاده از شبکه ‌های کامپیوتری در شرکت‌ ها، متخصصان شبکه با تجربه در هلند بسیار مورد نیاز هستند. این متخصصان باید توانایی طراحی، نصب و پشتیبانی از شبکه‌ های کامپیوتری را داشته باشند. شرکت ‌های بزرگ در هلند به دنبال متخصصان تحلیل داده با تجربه هستند. این متخصصان باید توانایی تحلیل داده‌ های بزرگ و تهیه گزارشات تحلیلی را داشته باشند. در کل، بازار کار اطلاعات فناوری در هلند بسیار پویا و رو به رشد است و برای متخصصان با تجربه و مهارت فرصت ‌های شغلی خوبی را فراهم می ‌کند.

در بخش زیر شاهد مشاغل مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات در هلند هستید:

مشاغل مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات در هلندبه منظور دریافت آخرین اطلاعات، اخبار و مشاوره های تخصصی در زمینه مهاجرت به هلند و روش های مختلف آن با تیم مشاورین مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *