ویزای تحصیلی

اعتبار مدرک پزشکی مجارستان

اعتبار مدرک پزشکی مجارستان

از جاذبه های تحصیل پزشکی در مجارستان، اعتبار مدرک پزشکی مجارستان است. در این مقاله، اعتبار مدرک پزشکی مجارستان بطور جامعی بررسی می شود. با وجود دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و بهداشت ایران در مجارستان، این کشور مقصد دانشجویان علاقه مند به رشته های زیر گروه علوم پزشکی است. توصیه به دانشجویان این است که مقاله حاضر را که در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، با دقت مطالعه نمایند. مدرک پزشکی دانشگاه سملویس مورد تایید سازمان بهداشت جهانی WHO، هیئت تایید مدرک مجارستان، کمیته ملی تایید و تحصیل پزشکی خارجی ایالات متحده آمریکا است.

اعتبار مدرک پزشکی مجارستان در سطح جهانی

مدارک پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه زگد مورد تایید کمیته تایید مدرک مجارستان (HAC) و WHO است و دانشکده پزشکی دانشگاه زگد در فهرست سازمان بهداشت جهانی WHO قرار دارد. همچنین مدرک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دبرسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی WHO، دپارتمان آموزش دولتی (NY,USA)، هیئت پزشکی کالیفرنیا، شورای پزشکی عمومی (UK)، شوراهای پزشکی ایران، ایرلند و نروژ می باشد.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در مجارستان عبارت هستند از:

  • سملوایز بوداپست
  • علوم پزشکی پچ
  • دبرسن
  • سگد

اعتبار مدرک پزشکی دانشگاه سملویس در مجارستان

درباره دانشگاه سملویس می توان گفت که تنها دانشگاه علوم پزشکی در مجارستان با 5 دانشکده تخصصی پزشکی، دندانپزشکی، علوم بهداشتی، داروسازی و بهداشت و خدمات عمومی است. دانشگاه سملویس مجارستان زیر نظر وزارت استعدادهای انسانی این کشور عمل می کند. از نظر شهرت جهانی، دانشگاه اسملویس در لیست دانشگاه های پزشکی سازمان بهداشت جهانی WHO فهرست شده است. این دانشگاه مورد تایید هیئت تایید مدرک مجارستان است.

کمیته ملی آموزش و تایید پزشکی خارجی ایالات متحده آمریکا NCFMEA اعلام کرده است که استانداردها و فرآیندهای مورد استفاده توسط شورای تایید مدرک مجارستان برای تایید اعتبار مدرک پزشکی مجارستان قابل قیاس با استانداردهای مورد استفاده برای تایید اعتبار مدرک پزشکی ایالات متحده آمریکا است. اعتبار مدارک پزشکی دانشگاه سملویس مجارستان در کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپایی (EU) به رسمیت شناخته شده است و مدرک این دانشگاه آنقدر معتبر است که فارغ التحصیلان پزشکی سملویس حق شرکت در آزمون های تایید مدرک پزشکی ایالات متحده، کانادا و انگلستان را دارند و پس از قبولی در آزمون، آنها صلاحیت اقامت می یابند.

اعتبار مدرک پزشکی دانشگاه سملویس

اعتبار مدرک پزشکی مجارستان در دانشگاه زگد

مدارک پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه زگد مورد تایید کمیته تایید مدرک مجارستان (HAC) است و دانشکده پزشکی دانشگاه زگد در فهرست سازمان بهداشت جهانی WHO قرار دارد. همچنین، در سال 2011 کمیته ملی تایید و تحصیل پزشکی خارجی ایالات متحده آمریکا (NCFMEA) بر برابری استانداردهای مورد استفاده در تایید اعتبارمدرک پزشکی شورای تایید مدرک مجارستان با استانداردهای تایید اعتبار مدرک آمریکایی صحه گذاشته است.

در سال 2011، دانشکده پزشکی و داروسازی دانشگاه زگد عنوان مرکز برتر را کسب کرد. دانشکده پزشکی دانشگاه زگد همچنین مفتخر است که دستاوردها و پیشرفت های تحصیلی این دانشکده مورد تایید هیئت پزشکی ایالت کالیفرنیا می باشد. مدارک پزشکی این دانشگاه در کل کشورهای عضو اتحادیه اروپایی EU و نیز خیلی از کشورهای دیگر پذیرفته شده است.

اعتبار مدرک پزشکی مجارستان در دانشگاه دبرسن

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه دبرسن در رشته های پزشکی، دندانپزشکی،داروسازی و فیزیوتراپی به متقاضیان تحصیل در این دانشکده مدرک اعطا می کند. شما در جدول زیر انواع برنامه های تحصیلی دانشگاه پزشکی دبرسن را به همراه مدت زمان تحصیل در مجارستان و شهریه سالانه ملاحظه می نمائید:

شمارهبرنامه تحصیلیمدت تحصیلشهریه سالانه به یورو (€)
1پزشکی6 سال€19000
2دانپزشکی5 سال€21000
3داروسازی5 سال€6500
4فیزیوتراپی4 سال€4900

مدرک پزشکی دانشگاه دبرسن از جمله مدارک معتبر مجارستان محسوب می شود. مدرک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دبرسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی WHO، دپارتمان آموزش دولتی (NY,USA)، هیئت پزشکی کالیفرنیا، شورای پزشکی عمومی (UK)، شوراهای پزشکی ایران، ایرلند و نروژ است. همچنین مدرک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دبرسن در هند مورد تایید است.

وضعیت کلی اعتبار مدرک پزشکی مجارستان

اعتبار مدرک پزشکی مجارستان در کل اتحادیه اروپایی به رسمیت شناخته شده است. همین اعتبار بالای مدرک پزشکی مجارستان است که مجارستان را به عنوان یکی از مقاصد اولیه و اصلی دانشجویان خارجی تبدیل کرده است. در این مقاله، ما اعتبار مدرک پزشکی مجارستان را با توجه به 3 دانشگاه سملویس، زگد و دبرسن بررسی کردیم که مدارک هر 3 دانشگاه در کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپایی، ایالات متحده آمریکا و کانادا و نیز ایران معتبر می باشد. اگر شما نیز پس از مطالعه این مقاله، قصد تحصیل پزشکی در مجارستان را دارید، کارشناسان ارشد و وکلای ماهر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه همه نوع مشاوره تخصصی و دقیق به هموطنان عزیز هستند تا موفقیت مهاجرتی هموطنان را از مرحله پذیرش تحصیلی تا مرحله اخذ ویزای تحصیلی مجارستان تضمین کنند.

سوالات مهم در خصوص اعتبار مدرک پزشکی مجارستان

در این بخش به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • اعتبار مدرک پزشکی مجارستان در سطح جهانی چگونه است؟ مدارک پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی دانشگاه زگد مورد تایید کمیته تایید مدرک مجارستان (HAC) و WHO است و دانشکده پزشکی دانشگاه زگد در فهرست سازمان بهداشت جهانی WHO قرار دارد. همچنین مدرک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دبرسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی WHO، دپارتمان آموزش دولتی (NY,USA)، هیئت پزشکی کالیفرنیا، شورای پزشکی عمومی (UK)، شوراهای پزشکی ایران، ایرلند و نروژ می باشد.
  • اعتبار مدرک پزشکی دانشگاه سملویس در مجارستان به چه صورت است؟ درباره دانشگاه سملویس می توان گفت که تنها دانشگاه علوم پزشکی در مجارستان با 5 دانشکده تخصصی پزشکی، دندانپزشکی، علوم بهداشتی، داروسازی و بهداشت و خدمات عمومی است. دانشگاه سملویس مجارستان زیر نظر وزارت استعدادهای انسانی این کشور عمل می کند. از نظر شهرت جهانی، دانشگاه اسملویس در لیست دانشگاه های پزشکی سازمان بهداشت جهانی WHO فهرست شده است. این دانشگاه مورد تایید هیئت تایید مدرک مجارستان است.
5/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *