ویترین

اعزام دانشجو به نیجریه

اعزام دانشجو به نیجریه

مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به نیجریه به معنای بهره مندی از دانشگاه هایی است که برای دانشجویان بین المللی انتخاب ها و فرصت هایی را در تمامی رشته های تحصیلی فراهم می کنند. دوره های آموزش عالی در دانشگاه های نیجریه را می توان برای کسب مدرک پیشرفته و ادامه تحصیل گذراند و سه نوع اصلی آموزش عالی وجود دارد که منجر به اخذ مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می شود. ممکن است نیجریه کشوری نباشد که برای انجام مطالعات بیشتر در ذهن دانشجویان ظاهر شود. با این حال، متقاضیان باید بدانند که این کشور سهم بزرگی در شکل دادن به سرنوشت دانشجویان بین المللی دارد. نیجریه که یکی از پویاترین و شگفت ‌انگیزترین کشورها در قاره آفریقا است، نیجریه خود را به عنوان مقصدی عالی برای پذیرایی از تمام ذهن‌ های جوان و دانشجویانی که مشتاق کشف محیطی جدید برای مطالعات بیشتر هستند، معرفی می‌ کند.

نیجریه دارای یک فرهنگ متمایز است و تحصیل در نیجریه و اعزام دانشجو به نیجریه می تواند بهترین تجربه تغییر دهنده زندگی برای کل زندگی دانشجویان باشد. در این نوشتار، متقاضیان می توانند با همراهی مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط اعزام دانشجو به نیجریه به طور کامل مطلع شوند. دانشگاه های نیجریه در تحریک فرصت های بین المللی شما بسیار عالی هستند. نیجریه بسیار مشتاق است تا از همه داوطلبان خارجی که مایل به تحصیل در خارج از کشور در هر یک از مقاطع، از جمله مقاطع تحصیلات تکمیلی، کارشناسی و به خصوص فوق لیسانس هستند، استقبال کند. تمام برنامه های دانشگاه به زبان انگلیسی برای ارتباط واضح و واضح با الهام از این واقعیت که نیجریه دارای 500 زبان متمایز خود است، انجام می شود. در ادامه به طور دقیق تر به بررسی شرایط اعزام دانشجو به نیجریه و ادامه تحصیل در این کشور می پردازیم.

معرفی دانشگاه ها و اعزام دانشجو به نیجریه

نیجریه با افتخار از نظر مرکز آموزشی در کل قاره برجسته است. در نتیجه، دولت نیجریه متعهد شده است که امکانات آموزش عالی را برای همه کشورها و دانشجویان بین المللی در دسترس و آسان تر کند. نیجریه بیش از 130 دانشگاه، کالج و چندین موسسه آموزشی دیگر دارد. بسیاری از معتبرترین و قدیمی ترین دانشگاه های نیجریه توسط دولت فدرال اداره و کنترل می شوند. دانشگاه Ibadan که در سال 1948 تأسیس شد، در بین 500 دانشگاه برتر جهان تحت QS رتبه بندی شد. کالج فناوری یابا در سال 1934 و دانشگاه نسوکای نیجریه، دانشگاه Ahmadu Bello، دانشگاهObafemi Awolowo  و دانشگاه Lagos مستقیماً از دهه 1960 در حال فعالیت هستند. هر یک از این دانشگاه های نیجریه بسیار معتبر هستند و سال ها تخصص دارند. آنها به دلیل ارائه بهترین امکانات آموزشی در آفریقا شناخته شده اند.

معرفی دانشگاه های نیجریه

در جدول زیر به رتبه بندی دانشگاه های برتر نیجریه اشاره شده است:

نام دانشگاهرتبه در نیجریهرتبه در آفریقاسال تاسیس
University of Ibadan1151948
University of Lagos2241962
University of Nigeria3251960
Obafemi Awolowo University4261962
University of Port Harcourt5311975
Ahmadu Bello University6321962
Covenant University7402002
University of Ilorin8421975
University of Benin9431970
Lagos State University10631983
Federal University of Technology, Minna11651982
University of Calabar12701975

شرایط اقامت و اعزام دانشجو به نیجریه

یکی از مهمترین موضوعاتی که دانشجویان باید قبل از مهاجرت تحصیلی به نیجریه درباره آن اطلاعات کافی کسب کنند، شرایط اقامت و اعزام دانشجو به نیجریه است. بهترین بخش تحصیل در نیجریه این است که دانشجویان بین المللی طیف متنوعی از محل اقامت برای انتخاب دارند. یافتن محل اقامت در نیجریه می تواند برای یک دانشجوی بین المللی کار دشواری باشد. دانشجویان خارجی این امکان را دارند که در دانشگاه یا خارج از دانشگاه زندگی کنند. اگر افراد در یک خوابگاه در محوطه دانشگاه بمانند یا یک آپارتمان مشترک داشته باشند، فرصت عالی برای ارتباط با تمام جوانان محلی خواهند داشت. همچنین حتی می توانند دوستان جدیدی پیدا کنند. علاوه بر این، خانه های مشترک یک گزینه باورنکردنی نیز هستند. بهترین بخش این است که دانشجویان می توانند در کنار خانواده میزبان خود از غذاهای خانگی خوشمزه و لذیذ لذت ببرند و در بهترین حالت نیز از آنها پذیرایی کنند.

در نمودار زیر به میانگین هزینه اقامت دانشجویی در نیجریه اشاره شده است:

میانگین هزینه اقامت دانشجویی در نیجریه

اقامت در محوطه دانشگاه مناسب ترین گزینه برای دانشجویانی است که با محیط نیجریه آشنایی ندارند. اقامت در محوطه دانشگاه امن و راحت است، زیرا تضمین می کند که دانشجویان از منابع موسسه بهترین استفاده را می کنند. دانشگاه‌ های نیجریه معمولاً شامل یک کتابخانه، کافه تریا و امکانات ورزشی برای دسترسی نامحدود به دانشجویان است. اتاق های اقامت بیشتر فضاهای مشترک هستند به این معنی که دانشجویان باید یاد بگیرند که به صورت جمعی زندگی کنند و نسبت به یکدیگر مودب و محترمانه رفتار کنند. به عنوان مثال دانشگاه Ibadan دارای تالارهای اقامتی است که در یک اتاق 4 دانشجو را در خود جای می دهد. این دانشگاه با 8 خوابگاه مردانه و 4 خوابگاه زنانه، می تواند اکثر 35000 دانشجوی خود را در محیط های راحت اقامت دهد.

شرایط مهاجرت و ویزای تحصیلی نیجریه

دانشجویان و متقاضیان بین المللی برای ورود به نیجریه به ویزا نیاز خواهند داشت، مگر اینکه به یکی از کشورهای عضو ECOWAS تعلق داشته باشند و از آنجایی که نیجریه ویزای دانشجویی را ارائه نمی دهد، به ویژه برای نامزدهای بین المللی، دانشجویان و متقاضیان بین المللی باید برای ویزای STR درخواست دهید. (مشروط به تنظیم). حتی دانشجویان می توانند پس از ورود به این کشور برای اطلاعات بیشتر، ویزای دانشجویی در نیجریه را با جزئیات جستجو کنند.

گام های اساسی دریافت ویزای تحصیلی نیجریه

مدارک مورد نیاز اخذ ویزا جهت مهاجرت تحصیلی به نیجریه عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر
  • 2 قطعه عکس به اندازه پاسپورت
  • پرونده سوابق تحصیلی
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • اثبات داشتن توان مالی کافی جهت پرداخت هزینه اقامت دانشجویی در نیجریه
  • مدرک زبان معتبر
  • بیمه درمانی و گواهی سلامت

زندگی دانشجویی در نیجریه بسیار آرام و لذت بخش است. طرز فکر آسان دانشجویان در آنجا زیباترین قسمت تحصیل در نیجریه است. زندگی دانشجویی به دلیل سرزندگی شگفت انگیز موسیقی محلی که در آنجا یافت می شود حتی بهتر است. متقاضیان می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به کشورهای مختلف دنیا به طور کامل مطلع شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *