ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در آمریکا

رشته عکاسی در آمریکا

در حال حاضر، تحصیل رشته عکاسی در آمریکا به مانند اکثر رشته های تحصیلی در این کشور، یک گزینه ایده آل به حساب می آید. فرایند تحصیل در رشته عکاسی به مانند اکثر رشته های تحصیلی بدون نیاز به آزمون ورودی انجام می شود و این خود امتیازی است که بسیاری از علاقمندان به تحصیل به دنبال آن هستند. باید در نظر داشت که در حال حاضر دانشگاه های زیادی در آمریکا وجود دارند که این رشته را مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی ارائه می کنند و به همین دلیل است که می توان به بسیاری از افراد توصیه کرد تا این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند.

محدودیت های انتخاب این رشته بسیار کم است و این خود جلوه ای دیگر از محاسن انتخاب این رشته به حساب می آید. رشته عکاسی در دانشگاه های مختلف جهان در گروه هنر ارائه می شوند اما در آمریکا می توان دانشکده های مستقل یا حتی مدارس اختصاصی برای این رشته را مشاهده کرد. آمریکا به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان از نظر اقتصادی، به این رشته به شدت نیاز خواهد داشت چراکه پیوند این رشته های در سال های اخیر به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دنبال آن هستند که شرایط تحصیل رشته عکاسی در آمریکا پرداخته و سوالات مطرح شده را پاسخ می گویند:

  • شرایط پیچیده ای برای تحصیل رشته عکاسی در آمریکا وجود دارد؟
  • بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در این کشور کدامند؟
  • چه هزینه هایی برای پرداخت شهریه رشته عکاسی در این کشور نیاز خواهد بود؟
  • فرایند تحصیل رشته عکاسی در این کشور برای رسیدن به کار چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در آمریکا

باید به این نکته اشاره داشت که نزدیک به 100 دانشگاه در آمریکا وجود دارد که رشته عکاسی را به عنوان یکی از رشته های گروه هنر ارائه می کنند. در چنین شرایطی نمی توان به سادگی در رابطه با شرایط تحصیل در این رشته صحبت کرد اما باید به این نکته اشاره داشت که اکثر دانشگاه های تراز اول این کشور برای پذیرش دانشجویان، مدرک 6.5 نمره آیلتس را تقاضا کرده اند اما دانشگاه هایی نیز در این کشور وجود دارد که با نمره 6 نیز امکان ادامه تحصیل را در اختیار علاقمندان قرار داده اند.

باید به این نکته اشاره کرد که تحصیل رشته عکاسی در اکثر دانشگاه های آمریکایی در یک دوره 3 ساله به پایان می رسد و دانشجویان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته نیز 2 سال در دانشگاه تحصیل می کنند. یکی از مزیت های انتخاب آمریکا برای تحصیل در رشته عکاسی آن است که دانشجویان می توانند در دوره دکترای تخصصی این رشته نیز به ادامه تحصیل مشغول شوند.

انتخاب رشته فیلم برداری در آمریکا

اپلای رشته عکاسی در دانشگاه های آمریکا

معرفی بهترین دانشگاه های رشته عکاسی در آمریکا

در حال حاضر دانشگاه های زیادی در جهان وجود دارند که به دانشجویان امکان تحصیل در رشته های مختلف از جمله عکاسی را می دهند اما انتخاب بهترین ها در این زمینه می تواند آینده شغلی بهتری را برای فرد بسازد. 8 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر جهان در رشته عکاسی، در آمریکا قرار دارند و این مسئله می تواند به دانشجویان اطمینان خاطر دهد که بهترین های جهان در این رشته در همین کشور در دسترس خواهند بود.

بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در آمریکا عبارتند از:

برترین دانشگاه های عکاسی در آمریکا

هزینه تحصیل عکاسان در آمریکا

باید به این نکته توجه داشت که در آمریکا می توان امتیازهای زیادی از نظر مالی به دست آورد که یکی از آن ها دریافت بورسیه تحصیلی است. هر دانشگاه شرایط خاص خود برای اعطای بورسیه تحصیلی را دارا است و دانشجویان پیش از دریافت پذیرش باید به این نکته توجه داشته و از شرایط دریافت بورسیه از هر دانشگاه این کشور به طور کامل باخبر شوند.

با سفیران، ویزای تحصیلی آمریکا دور از دسترس نیست

برخی از مهم ترین هزینه هایی که دانشجویان در طول دوره تحصیل در آمریکا با آن روبرو هستند عبارتند از:

نوع هزینههزینه به دلار
شهریه سالیانه دانشگاه21000$
هزینه زندگی سالیانه18000$
بورسیه تحصیلیاز 1000$  تا هزینه کامل تحصیل و کمک هزینه زندگی
درآمد احتمالی از کار دانشجویی (ماهیانه)1500$

هزینه تحصیل عکاسان در آمریکا

شرایط کار یک عکاس در آمریکا

فارغ التحصیلان عکاسی در آمریکا می توانند در رشته مشاغل مختلفی مثل عکاسی تجاری، فوتوژورنالیسم، عکاسی هنری، عکاسی غذا و غیره مشغول به کار شوند. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که آمریکا شرایط مناسبی برای کار در حوزه های عکاسی ایجاد می کند و به همین دلیل است که فرد می تواند پس از تحصیل خود در این کشور به درآمد بالایی دست پیدا کند. در شرایط فعلی نیز متوسط درآمد یک عکاس در این کشور به صورت ماهیانه در حدود 3329$ (دلار) است که البته با توجه به تجربیات و پروژه هایی که فرد با آن ها روبرو می شود می تواند کمتر یا بیشتر باشد.

شرایط کار یک عکاس در آمریکا

در این میان، سابقه کاری بیشترین تاثیر را بر روی درآمد عکاسان در آمریکا دارد و این را می توان با توجه به جدول زیر هم متوجه شد:

سابقه کاری عکاساندرآمد ماهیانه
کمتر از 1 سال$2869
بین 1 تا 2 سال$2921
بین 3 تا 5 سال$3031
بین 6 تا 9 سال$3908
بیش از 10 سال$4442

همچنین بهترین شرکتهای آمریکا برای کار عکاسان شامل:

  • DanceBUG: درآمد ماهانه $5508 (دلار)
  • Pro-MotionPix, LLC: $4275
  • Deluxe Photo Inc.: $3931
  • GradImages: $3576
  • Bekka Baby Photography: $3545

جالب است بدانید که در صدر بهترین شهرها برای کار عکاسان نیز شهر بالتیمور و رده های بعدی نیویورک سیتی و سیاتل قرار دارند:

بهترین شهرهای آمریکا برای کار عکاسی

سوالات مهم در خصوص رشته عکاسی در آمریکا

در بخش پایانی مقاله رشته عکاسی در آمریکا پاسخ گوی سوالات مهم شما خواهیم بود:

  • شرایط تحصیل رشته عکاسی در آمریکا به چه صورت است؟ باید به این نکته اشاره داشت که نزدیک به 100 دانشگاه در آمریکا وجود دارد که رشته عکاسی را به عنوان یکی از رشته های گروه هنر ارائه می کنند. در چنین شرایطی نمی توان به سادگی در رابطه با شرایط تحصیل در این رشته صحبت کرد اما باید به این نکته اشاره داشت که اکثر دانشگاه های تراز اول این کشور برای پذیرش دانشجویان، مدرک 6.5 نمره آیلتس را تقاضا کرده اند اما دانشگاه هایی نیز در این کشور وجود دارد که با نمره 6 نیز امکان ادامه تحصیل را در اختیار علاقمندان قرار داده اند.
  • معرفی بهترین دانشگاه های رشته عکاسی در آمریکا به چه صورت است؟ در حال حاضر دانشگاه های زیادی در جهان وجود دارند که به دانشجویان امکان تحصیل در رشته های مختلف از جمله عکاسی را می دهند اما انتخاب بهترین ها در این زمینه می تواند آینده شغلی بهتری را برای فرد بسازد. 8 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر جهان در رشته عکاسی، در آمریکا قرار دارند و این مسئله می تواند به دانشجویان اطمینان خاطر دهد که بهترین های جهان در این رشته در همین کشور در دسترس خواهند بود.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *