ویزای کاری

بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا

بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا

بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا به دلیل نیاز شدید شرکت های فناوری آمریکا و و سطوح درآمدی بالا همواره از وضعیت خوبی برخوردار است. به طوری که متخصصان این رشته در ایالات متحده ماهیانه به حقوقی در حدود 7953 $ (دلار) دست می یابند. علاوه بر این این متخصصان از دیگر مزایا و امتیازات کار در آمریکا مثل انواع بیمه های درمانی، حقوق بازنشستگی، حقوق حین تعطیلات یا حقوق استعلاجی، برنامه رفاه و غیره بهره مند می شوند.

اما برای ورود به بازار کار Front End Developer در آمریکا متقاضیان بایستی علاوه بر داشتن مدرک تخصصی در رشته های علوم کامپیوتر همچنین بایستی از سابقه کار حرفه ای نیز برخوردار باشند. چرا که تنها از این طریق آنها می توانند در آمریکا کاریابی کرده و در شرکت های فناوری و یا دیگر سازمانهای مربوطه استخدام شوند. در ادامه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید تا شما را با شرایط ورود به بازار کار Front End Developer در ایالات متحده آشنا کنیم.

شرایط بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا

یکی از موارد مهمی که در بررسی شرایط بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا بایستی مدنظر قرار داد، وضعیت درآمدی این متخصصان می باشد. در شرایط کنونی متوسط درآمد سالیانه یک متخصص Front End Developer در ایالات متحده در حدود 112322$ (دلار) می باشد. بر همین اساس نیز متوسط درآمد ماهیانه این متخصصان در آمریکا در حدود  7953$ (دلار) است.

بر همین اساس بیشترین سطح درآمد ماهیانه متخصصان رشته Front End Developer در شرکت های زیر حاصل می شود:

  • شرکت Meta: متوسط درآمد ماهیانه حدود 178389 $ (دلار)
  • شرکت New Relic: $ 171357 (دلار)
  • شرکت Capital One: $ 166150 (دلار)
  • شرکت com: $ 158466 (دلار)
  • شرکت Stanford Heakth Care: $ 142203 (دلار)

در این میان برخی از شهرهای آمریکایی نیز هستند که بالاترین سطح درآمدی در این شهرها برای متخصصان Front End Developer اختصاص داده می شود. این شهرها عبارتند از:

بهترین شهرهای آمریکا از نظر درآمدی برای کار متخصصان front end developer

اما برای اطلاع از ایالت هایی که متخصصان Front End Developer بیشترین درصد افزایش درآمدی را دریافت می کنند می توان به تصویر زیر مراجعه کرد. همان طوری که در این تصویر هم ملاحظه می شود، بیشترین درصد درآمدی با حدود بالای 20% متعلق به دو ایالت واشینگتن (21%+) و کالیفرنیا (20%+) می باشد:

بیشترین درصد درآمدی Front End Developer در آمریکا

معرفی مشاغل در بازار کار Front End Developer در آمریکا

در بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا متقاضیان بر حسب تخصص و دانش خود می توانند در مشاغل مختلفی درخواست استخدام دهند. اما قبل از رفتن به سراغ این مشاغل اطلاع از مهارت های لازم برای ورود به بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا الزامی است. از جمله مهارت هایی که داشتن آنها برای کاریابی متخصصان Front End Developer نیز الزامی است می توان به مهارت های زیر اشاره نمود:

  • AJAX
  • Agile
  • Bootstrap
  • Design patterns
  • API ها
  • Angular
  • CSS
  • Front-end development
  • AWS
  • Azure
  • مهارت های ارتباطاتی
  • Git

حالا باید دید که کدام مشاغل از سلسله مشاغل رشته Front End Developer در آمریکا دارای بیشترین سطح درآمدی هستند. ما در لیست زیر به این دسته مشاغل اشاره می کنیم:

عنوان شغلیمتوسط سطح درآمد سالیانه به دلار
توسعه دهنده وب$81546
توسعه دهنده فول استاک$123986
توسعه دهنده$57531
مهندس نرم افزار$118256
توسعه دهنده اپلیکیشن$88341
بک اند دولوپر$157141

همان طوری هم که گفته شد در شرایط فعلی، متوسط درآمد ماهیانه هر متخصص Front End Developer در آمریکا در حدود  7953$ (دلار) بوده و نرخ پاداش سالیانه این متخصصان در آمریکا نیز چیزی در حدود 5000 $ (دلار) می باشد. ضمنا از مهمترین مزایای استخدام به عنوان Front End Developer در آمریکا علاوه بر دریافت این سطح درآمدی مناسب همچنین می توان به دریافت همه نوع خدمات بیمه و نیز برنامه های بازنشستگی و غیره اشاره کرد.

معرفی مشاغل در بازار کار Front End Developer در آمریکا

کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا

به منظور کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا فقط داشتن مدرک تحصیلی آکادمیک و یا داشتن تجربه کاری کافی نیست. بلکه برای این کار آشنایی و تسلط بر مهارت ها و تخصص های نرم افزاری و نیز داشتن دانش زبان انگلیسی نیز جزء ضروریات محسوب می شود. ضمنا برای کاریابی و دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای آمریکایی جستجوی کار نیز از دیگر مراحل ضروری محسوب می شود. برای این منظور نیز می توان از وب سایت های جستجوی کار و نیز موسسات کاریابی معتبر در ایالات متحده بهره گرفت.

بنابرین شرط کلیدی این کار، داشتن یک رزومه قوی و پر بار است تا بتواند کارفرما را برای استخدام مجاب کند. اگر چنانچه متقاضی نیز پس از جستجوی کار بتواند پیشنهاد کاری یا جاب آفری را از شرکت آمریکایی دریافت کند می تواند بلافاصله برای اخذ ویزای کاری آمریکا H1B اقدام کند. ویزایی که نهایتا اقامت 6 ساله آمریکا (3 سال اقامت اولیه + 3 سال تمدید) را برای متخصصان رشته Front End Developer در آمریکا فراهم می کند. برای پاسخگوئی به سوالات درباره کار در آمریکا می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات تخصصی درباره بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • شرایط بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا چگونه است؟ یکی از موارد مهمی که در بررسی شرایط بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا بایستی مدنظر قرار داد، وضعیت درآمدی این متخصصان می باشد. در شرایط کنونی متوسط درآمد سالیانه یک متخصص Front End Developer در ایالات متحده در حدود 112322$ (دلار) می باشد. بر همین اساس نیز متوسط درآمد ماهیانه این متخصصان در آمریکا در حدود  7953$ (دلار) است.
  • کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا چگونه است؟ به منظور کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در آمریکا فقط داشتن مدرک تحصیلی آکادمیک و یا داشتن تجربه کاری کافی نیست. بلکه برای این کار آشنایی و تسلط بر مهارت ها و تخصص های نرم افزاری و نیز داشتن دانش زبان انگلیسی نیز جزء ضروریات محسوب می شود. ضمنا برای کاریابی و دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای آمریکایی جستجوی کار نیز از دیگر مراحل ضروری محسوب می شود. برای این منظور نیز می توان از وب سایت های جستجوی کار و نیز موسسات کاریابی معتبر در ایالات متحده بهره گرفت.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *