ویزای کاری

بازار کار رشته Front End Developer در انگلستان

بازار کار رشته Front End Developer در انگلستان

بازار کار رشته Front End Developer در انگلستان یک بازار رقابتی است و مجهز شدن متقاضیان به مهارت های مختلف الزامی است. بخشی از این مهارتها عبارتند از Backbon.js، MySQL، Python، JavaScript، React.js و غیره. از این گذشته در این بازار کار سابقه یا تجربه کاری متخصصان و مهندسان علوم کامپیوتر حرف اول و آخر را می زند. مجموع این پارامترها همچنین در افزایش حقوق متقاضیان کار به عنوان متخصص Front End Developer در انگلستان نیز تاثیر می گذارد. تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه شرایط ورود موفق به این بازار کاری در انگلستان را به شما توضیح می دهند.

شرایط کار در بازار کار Front End Developer در انگلستان

همان طوری که در نموداز ذیل هم ملاحظه می شود، متخصصان Front End Developer در انگلستان بسته به تخصص و سابقه کاری خود خود می توانند از £23000 پوند (درآمد حداقلی) تا £55000 پوند (درآمد حداکثری) را کسب کنند و واقعیت گویای این است که حدود 90% از این متخصصان در کشور انگلستان به سطح درآمدی بالاتر از متوسط درآمدی متخصصان Front End Developer یعنی £34000 (پوند) دست پیدا می کنند:

رنج درآمدی متخصصان Front End developer در انگلستان

همان طوری که در مطالب فوق هم اشاره شد، سابقه کاری تاثیر زیادی بر روی حقوق دریافتی متخصصان Front End Developer در انگلستان دارد. همان طوری که در جول زیر هم ملاحظه می شود، بیشترین درصد افزیش حقوق برای این متخصصان مربوط به متخصصانی با تجربه کاری بالای 5 سال می باشد:

سابقه کاریمتوسط درآمد سالیانه به پونددرصد افزایش حقوق
1 سال£2500028%-
1 تا 4 سال£330005%-
5 تا 9 سال£3800010%
10 تا 19 سال£4200023%
بالای 20 سال£5700067%

علاوه بر این بیشترین تاثیر افزایش درآمدی متعلق به متخصصان/ مهندسان Front End Developer در انگلستان است که در مهارت های backbone.js، TypeScript Programming Language , و نیز MySQL مسلط هستند.

شرایط ورود به بازار کار Front End Developer در انگلستان

شرایط ورود به بازار کار Front End Developer در انگلستان

بازار کار رشته Front End Developer در انگلستان همواره جزء بازارهای پر رونق این کشور محسوب می شود و شرکت های مختلفی در این کشور همزمان با پیشرفت و گسترش تکنولوژی خواهان جذب متخصصان این رشته هستند. تا از این طریق بتوانند پاسخگوئی نیازهای کلاینت های خود باشند. در ضمن متخصصان رشته Front End Developer در انگلستان نیز فرصت های شغلی مختلفی مثل توسعه گر نرم افزار، مهندس نرم افزار، توسعه گر وب، طراح گرافیک و غیره در اختیار خواهند داشت که بسته به دانش و مهارت خود می توانند متقاضی هر یک از آنها باشند. منتها برای ورود به این بازار کاری آنها بایستی دارای شرایط زیر باشند:

  • مدرک آکادمیک حداقل لیسانس در علوم مرتبط
  • سابقه کاری مفید در این زمینه از علوم کامپیوتر
  • تسلط بر مهارت های تخصصی مختلف مثل انواع زبان های برنامه نویسی

کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در انگلستان

اکنون که با شرایط بازار کار رشته Front End Developer در انگلستان آشنا شدیم بهتر است با فرآیند کاریابی در انگلستان 2022 نیز آشنایی پیدا کنیم. فرآیندی که موفقیت متخصصان و مهندسان در آن بیشتر از هر چیزی به دانش، تجربه و مهارت آنها بستگی دارد. بنابراین متقاضیان کار Front End Developer در انگلستان این فرآیند را بایستی در طی چند مرحله انجام دهند. همان طوری که در تصویر زیر هم ملاحظه می شود. اولین مرحله برای Front End Developer ها تنظیم یک CV کامل، دومین مرحله جستجوی کار متناسب با تخصص اشان، سومین مرحله یافتن پیشنهاد شغلی، چهارمین مرحله آماده شدن برای انجام مصاحبه کاری، پنجمین مرحله انعقاد قرارداد کاری با شرکت انگلیسی و نهایتا ششمین مرحله این فرآیند نیز اخذ ویزای کاری انگلستان است:

کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در انگلستان

اما روش های کاریابی متخصصان و مهندسان علوم کامپیوتری در بازار کار رشته Front End Developer در انگلستان از این قرار است:

  • سرویس کاریابی دولت انگلستان UK
  • انجمن های شغلی
  • بخش نیازمندی های مجلات و روزنامه های انگلیسی
  • آژانس های کاریابی معتبر در انگلستان
  • رسانه های اجتماعی
  • وب سایت های جستجوی کار

ویزا برای متخصصان رشته Front End Developer در انگلستان

همان طوری که در مطالب بالا هم ذکر شد، آخرین مرحله از فرآیند کاریابی و استخدام متخصصان رشته Front End Developer در انگلستان اخذ ویزای کاری انگلستان می باشد. ویزایی که نه تحت عنوان قبلی خود بلکه اخیرا با عنوان ویزای اسکیل ورکر شناخته می شود. اما سازو کار درخواست آن چندان تفاوتی با ویزای قبلی یعنی ویزای تایر 2 (عمومی) نکرده است. چرا که از مهمترین شرایط اخذ ویزای کارگر ماهر انگلستان 2022 برای متخصصان رشته Front End Developer این است که آنها حائز شرایط زیر باشند:

مهمترین شرایط اخذ ویزای کارگر ماهر انگلستان برای متخصصان رشته Front End Developer

لازم به ذکر است که این ویزا با نهایتا اعتبار 5 ساله در انگلستان به متخصصان رشته Front End Developer اهداء می شود که جدیدا توانسته اند از بازار کار رشته Front End Developer در انگلستان پیشنهاد شغلی دریافت کنند. جهت اخذ اطلاعات تکمیلی تر درباب شرایط مهاجرت ایرانیان در سال جاری به انگلستان نیز می توانید با مشاورین زبده ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *