ویزای کاری

بازار کار رشته Java Developer در انگلستان

بازار کار رشته Java Developer در انگلستان

متقاضیان استخدام از طریق بازار کار رشته Java Developer در انگلستان بایستی بدانند که سطح درآمد متوسط آنها حدود £38000 (پوند) خواهد بود و همچنین آنها نیز از تمامی مزایا و حقوق کار در کشور انگلستان برخوردار خواهند شد. منتها آنها نباید فراموش کنند که بازار کار انگلستان یک بازار رقابتی است و آنها برای ورود به این بازار و کاریابی در آن حتما و حتما بایستی علاوه بر مدارک و سابقه کاری خوب همچنین دانش و مهارت ضروری درباره موضوعاتی مثل Java، Spring، SQL، RESTful Web Services، Java/J2EE و غیره را هم داشته باشند. با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید تا با شرایط بازار کار در این رشته تخصصی در کشور انگلستان بیشتر آشنا شوید.

شرایط بازار کار رشته Java Developer در انگلستان؟

کارکنان و کارگران در شرکت ها و موسسات تجاری این کشور ملزمند تا در هفته حدود 48 ساعت کار بکنند و این امر در مورد متخصصان رشته Java Developer در انگلستان نیز صدق می کند. همچنین این متخصصان نیز از حق برخورداری از انواع بیمه سلامت عمومی نیز با شرایط زیر برخوردارند:

شرایط بیمه سلامت عمومی برای متخصصان Java Developer در انگلستان
پزشکی43%
دندانپزشکی13%
چشم پزشکی12%
موارد دیگر55%

از دیگر مواردی که بایستی درباره بازار کار رشته Java Developer در انگلستان مورد توجه قرار داد، میانگین دستمزد این متخصصان می باشد. همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، رنج درآمدی متخصصان Java Developer در انگلستان از £25000 الی £60000 (پوند) متغیر است. جالب است بدانید که فقط 10% از این متخصصان در انگلستان درآمد پایین تر از £38000 (پوند) را دارند. این در حالی است که 90% متخصصان Java Developer درآمدی بیشتر از این سطح دارند:

رنج درآمدی متخصصان java developer در انگلستان

جالب است بدانید که بهترین شهر انگلستان جهت استخدام متخصصان Java Developer شهر لندن است. چرا که این متخصصان در لندن حدود 22% درآمد بیشتری نسبت به شهرها و مناطق دیگر انگلستان کسب می کنند. و پایینترین سطح درآمدی را نیز متخصصان در شهرهای کراولی (37% پایین تر) و بیرمنگهام (33.8% پایین تر) دریافت می کنند. از معروفترین کارفرماهای انگلیسی برای استخدام متخصصان Java Developer در انگلستان شامل:

  • Barclays Bank PLC: با تخصیص متوسط درآمدی حدود £41271 (پوند) برای متخصصان Java Developer
  • Salmon Ltd: £36000 (پوند)
  • P. Morgan Chase & Co.: £37340 (پوند)
  • CDL Systems Ltd: £31500 (پوند) و غیره

مهارتهای لازم برای کار رشته Java Developer در انگلستان

مهارتهای لازم برای کار رشته Java Developer در انگلستان

مسئولیت و وظایف متخصصان Java Developer در انگلستان طوری است که آنها با تکیه بر دانش و تخصص خود می توانند به ایجاد، اصلاح و مشکل گشایی انواع برنامه ها کمک کنند همچنین این متخصصان در شرکت های انگلیسی می توانند به تست اپلیکیشن ها و وب سایت ها برای اطمینان از کارکرد درست آنها بپردازند. از همین رو فقط داشتن مدرک و یا سابقه کاری کافی نیست بلکه داشتن مهارت های زیر حرف اول را در کاریابی، استخدام و حتی دریافت سطح درآمدی خوب می زند:

مهارت هاافزایش حقوق
Test Driven Development (TDD)31%
Python26%
Linux18%
Groovy Programming Lnguage11%
Java/J2EE7%
RESTful Web Services6%
C#5%
Spring4%

کاریابی در بازار کار رشته Java Developer در انگلستان

اگر شما نیز جزء متقاضیان کار Java Developer در انگلستان هستید ولی اطلاع زیادی در خصوص کاریابی در این کشور ندارید باید بدانید که کاریابی در انگلستان یک فرآیند چند مرحله ای است. و همان طوری که در تصویر پایین هم مشاهده می شود تقریبا هر مرحله ای از کاریابی در انگلستان همپوشان با مرحله بعدی و متصل به آن می باشد. پس بدون انجام مرحله قبلی امکان ورود به مرحله جدید برای کارجویان فراهم نیست. این مراحل از این قرار است:

مراحل کاریابی در بازار کار رشته Java Developer در انگلستان

پس هم اکنون با هم به بررسی مراحل مختلف کاریابی در بازار کار رشته Java Developer در انگلستان می پردازیم. همان طوری که در تصویر بالا هم مشاهده می شود، اولین مرحله از این کار تنظیم و تدوین یک رزرومه کاری (CV) خوب می باشد. پس از آن و با توجه به انواع روش های کاریابی در انگلستان می توان به جستجوی کار ایده آل خود پرداخت و در صورت پیدا کردن جاب آفر مناسب خود را برای مصاحبه شغلی و ارائه اطلاعات دیگر به کارفرمای انگلیسی آماده کرد. نهایتا پس از عقد قرارداد کاری با شرکت انگلیسی است که متقاضیان استخدام در رشته Java Developer در انگلستان می توانند خودشان را برای اخذ ویزای کاری انگلستان آماده سازند.

اخذ ویزا توسط متخصصان رشته Java Developer در انگلستان

پس از یافتن جاب آفر توسط متخصصان رشته Java Developer در انگلستان، آنها از طریق اسپانسری کارفرمای معتبر انگلیسی می توانند جهت اخذ ویزای اسکیل ورکر انگلستان 2022 آماده شوند. ویزایی که جایگزین ویزای تایر 2 قدیمی شده است و مختص متخصصانی است که رشته شغلی آنها جزء مشاغل مورد نیاز انگلستان می باشد. این ویزا به مدت حداقل 5 سال اعتبار دارد و به متقاضیانی اعطاء می شود که حائز شرایط زیر باشند:

  • اولا دارای جاب آفر اصیل از کارفرمای انگلستانی معتبری باشند.
  • ثانیا دستکم 70 امتیاز از طریق معیارهای ارزیابی متقاضیان کسب کنند.
  • ثالثا شرایط دیگر مثل سطح مهارتی، سطح دانش زبان انگلیسی و نیز سطح درآمدی لازم را هم تامین کنند.

اما دلیل امتیازبندی ویزای کارگر ماهر انگلستان نیز بدان سبب است که سیستم مهاجرتی کشور انگلستان از اول یک سیستم امتیازی است و انتخاب متقاضیان فقط در قلب این سیستم انجام می گیرد. ضمنا برای درخواست ویزای مذکور ارائه برخی مدارک مهم از قبیل پاسپورت، عکس پاسپورتی، مدرک زبان، قرارداد کاری، گواهی تمکن مالی مناسب، تاییدیه عدم سوء پیشینه، تاییدیه تست سل و غیره نیز ضرورت دارد. کارشناسان و مشاورین برترمان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت حاضرند تا به تمامی سوالاتتان در خصوص مهاجرت کاری و یا مهاجرت تحصیلی به اروپا 2022 نیز پاسخ دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *