ویزای کاری

بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

همه ساله کارجویانی از سراسر جهان برای کاریابی و اخذ ویزای کاری نیوزلند به بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند توجه می کنند. آنها برای کاریابی در این بازار کار نه تنها به مدرک تحصیلی معتبر در رشته مربوطه بلکه به سابقه کار تخصصی در زمینه کار با Java نیز نیاز دارند. علاوه بر این آنها برای اثبات صلاحیت های خود جهت کار در شرکت ها و موسسات نیوزلندی به دانش زبان انگلیسی و نیز مهارت و تخصص در زمینه های زیر نیاز دارند:

  • Java
  • SQL
  • JavaScript
  • Spring
  • Java/J2EE
  • MuleSoft Mule ESB
  • RESTful Web و غیره

بنابراین قبل از ورود به این بازار کاری پر رونق ولی به شدت رقابتی داشتن یک رزومه یا CV مناسب برای کارجویان Java Developer در نیوزلند الزامی است. بنابراین شما عزیزان برای اخذ اطلاعات کاملتر در خصوص تنظیم و نگارش یک CV کامل و دقیق می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

شرایط بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

کلا رشته Java Developer در نیوزلند از جمله رشته هایی است که از بازار کاری خوبی برخوردار است. و بیشترین درخواست برای جذب این متخصصان در بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند از طرف شرکت ها و موسسات فناوری صورت می گیرد. در حال حاضر از جمله شرکت های فعال در استخدام Java Developer در نیوزلند می توان به شرکت های زیر اشاره نمود:

  • Cognizant
  • SAP
  • Talent Army
  • IT Hub Inc.
  • Movie
  • Presto Resourcing Options

اما به منظور جستجوی کامل و دقیق در بازار کار Java Developer در نیوزلند به این دسته از متقاضیان توصیه می شود تا علاوه بر جستجوی مشاغل Java Developer همچنین نتایج جستجوی java consultant، java architect، j2ee developer، java engineer، java software engineer، java lead، c developer، java programmer، software developer و نیز software engineer java را نیز مشاهده کنند. در نمودار زیر می توان با پیشرفت شغلی متخصصان java developer در نیوزلند آشنا شد:

پیشرفت شغلی متخصصان java developer در نیوزلند

شرایط کاری در بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

کلا متقاضیان رشته Java Developer به طور رسمی در هفته تا 40 ساعت کار می کنند و آنها نیز همانند اغلب مشاغل موجود در کشور نیوزلند از بیمه کار و دیگر امتیازات برخوردارند. متوسط درآمد ملی برای یک متخصص Java Developer در نیوزلند سالیانه در حدود NZ$91989 (دلار نیوزلند) می باشد که البته بر حسب منطقه کاری، تخصص و نیز سطح دانش این متخصصان متغیر است. بر این اساس، حدقل سطح درآمدی این متخصصان در نیوزلند سالانه حدود NZ$48000 (دلار نیوزلند) می باشد. ضمنا در این کشور بالاترین سطح درآمدی یک متخصص Java developer سالیانه در حدود NZ$110000 (دلار نیوزلند) می باشد. نمودار زیر نشانگر رنج درآمدی Java developer ها در کشور نیوزلند می باشد:

میزان درآمد سالیانهJava Developer ها در نیوزلند

و حالا برای بررسی بیشتر بازار کار رشته Java Developer در این کشور به برخی شرکت های استخدام کننده متخصص Java Developer و درآمدهایی که آنها به این متخصصان اختصاص می دهند اشاره می کنیم:

  • شرکت APLY Limited
  • شرکت Medi-Map (90000$ الی $119999 دلار)
  • شرکت placeMe IT Recruitment (110000$ الی $149999 دلار)

"شرایط

شرایط کارجویان برای بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

متقاضیان جذب از طریق بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند ابتدائا به مدرک حداقل کارشناسی علوم کامپیوتر و یا مهندسی کامپیوتر نیاز دارند. در مرحله دوم آنها برای موفقیت در ورود به بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند نیازمند یک CV یا رزومه تمام و کمال و تقریبا بی نقصی هستند. رزومه ای که به روز شده بوده و بطور دقیقی به سوابق کاری و تحصیلی کارجویان اشاره کند. در مرحله بعدی نیز لازم است تا متقاضیان با ارائه مدارک و یا تاییدیه هایی ثابت کنند که در موضوعات زیر تخصص کافی را دارند:

  • تکنولوژی های توسعه گری مثل JUnit، Java8-11 و Spring/ Spring Boot
  • Microservices
  • Cloud/ AWS
  • DevOps
  • Gradle
  • تبدیل اپ ها به میکروسرویس ها و غیره

کاریابی رشته Java Developer در نیوزلند

با اینکه بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند تقریبا یک بازاری مملو از فرصت های شغلی زیاد برای متخصصان این رشته است. ولی کاریابی و یافتن شغلی مناسب در شرکتی معتبر در نیوزلند کار چندان آسانی هم نیست. برای این منظور نیز به متقاضیان و کارجویان توصیه می شود که اولا از قبل رزومه یا CV خودشان را تهیه کنند. ثانیا با روش های جستجوی کار در نیوزلند آشنا شده و به دنبال کار ایده آل خودشان باشند. ثالثا پس از یافتن کار و موافقات اولیه نیز خودشان را برای مصاحبه کاری آماده کنند. نمودار این فرآیند سه مرحله ای به صورت زیر می باشد:

فرآیند کاریابی در بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

پس از عقد قرارداد کاری نیز نوبت به درخواست ویزای کاری نیوزلند می رسد. ویزایی که متقاضیان رشته Java Developer در نیوزلند را در دسته مهاجرت کارگران ماهر (Skilled Migrant Category) قرار می دهد. و آنها برای اخذ اقامت نیوزلند 2022 بایستی با توجه به یکسری معیارهای امتیازدهی به حداقل 160 امتیاز لازم دست یابند. تا از این طریق بتوانند از استخر EOI انتخاب شوند و در ادامه نیز به دعوت نامه مهاجرتی ITA دست یابند.

دلایل ورود به بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

سالانه بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان، به دلایل گوناگونی برای ورود به بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند، به این کشور زیبا نقل مکان می کنند. برخی از مهمترین دلایل ورود به بازار کار رشته Java Developer در زلاندنو به شرح زیر می باشد:

دلایل ورود به بازار کار رشته Java Developer در نیوزلندتوضیحات
شرایط ورود آسانبازار کار رشته Java Developer به گونه ای طراحی شده است که، شرایط ورود را برای تمامی متقاضیان ساده می کند.
فرصت های شغلی فراوانبا به دست آوردن تخصص Java توسعه دهندگان می توانند مشاغل پردرآمد را در این صنعت به دست بیاورند.

برای دسترسی به پاسخ سوالاتتان درباره نیوزلند و شرایط مهاجرت ایرانیان به این کشور مرفه می توانید با مشاورین برترمان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات متداول بازار کار رشته Java Developer در نیوزلند

با توجه به سوالات مکرر شما عزیزان در خصوص بازار کار رشته Java Developer در زلاندنو، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از سوالات شما عزیزان در این زمینه پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها عبارت اند از:

  • درآمد برنامه نویسان در بازار کار رشته Java Developer چقدر است؟ درآمد برنامه نویسان در بازار کار رشته Java Developer در زلاندنو، بسته به سطح تجربیات آنها متفاوت خواهد بود. اما به طور معمول میانیگن حقوق ماهیانه آنها حدود 45000NZD (دلار نیوزلند) در ماه می باشد.
  • آیا ورود به بازار کار رشته Java Developer برای اتباع کشورهای خارجی کار دشواری است؟ بر خلاف کشورهای اروپایی و استرالیا، شرایط ورود به بازار کار رشته Java developer کار بسیار ساده ای است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *