ویزای توریستی

برترین رستوران های پرتغال

برترین رستوران های پرتغال

برترین رستوران های پرتغال فقط مربوط به ستاره های میشلن نیستند، اگرچه این کشور تعداد زیادی از آنها را در خود جای داده است. غذا در پرتغال در درجه اول فوق العاده خوشمزه، اغلب نوآورانه، متمرکز بر مواد تازه و محلی و در بهترین حالت، بسیار معتبر است. پرتغال به سرعت در حال تبدیل شدن به کشوری است که مسافران بین المللی به آن هجوم می ‌آورند و این به لطف رستوران ‌ها و سنت‌ های غذایی فراوان است. یافتن یک غذای خوب و ساده در یک رستوران خانوادگی در پرتغال با قیمت های بسیار مناسب آسان است. با داشتن رستوران های مختلف ستاره دار میشلن که از شمال تا جنوب پرتغال (و حتی در جزایر میانی اقیانوس اطلس) پراکنده شده ‌اند، تجربه‌ های غذاخوری استثنایی در این کشور بسیار قابل دسترس هستند، اغلب با قیمت‌ های قابل توجهی کمتر از رستوران ‌های مشابه در سایر نقاط جهان.

پرتغال مرکز غذاهای جهانی است و با تأثیرات همسایگان اروپایی خود و طعم هایی که از سایر نقاط جهان گرفته شده است. با سفر به پرتغال گردشگران می توانند در یک مکان از همه غذاهای مورد علاقه لذت ببرند. انواع و گزینه های موجود در رستوران های پرتغال باعث می شود که گردشگران با علایق مختلف از غذایی که در برترین رستوران های این کشور برای آنها سرو می شود، لذت ببرند. شایان ذکر است که رستوران ها از مکان‌ هایی با رتبه ‌بندی بالا تا مکان ‌هایی با قیمت متوسط ​​و معقول متفاوت هستند. با توجه به این که لیسبون و پورتو دو شهر مهم برای غذاخوری در پرتغال هستند، در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با جمع آوری اطلاعات کامل درباره برترین رستوران های پرتغال در شهرهای لیسبون و پورتو قصد دارند متقاضیان را برای انتخاب بهترین گزینه ها غذاخوری در این شهرها آشنا سازند.

غذاها و برترین رستوران های پرتغال

غذاهای خوشمزه پرتغال، از برنج سوپ دار پر شده با غذاهای دریایی گرفته تا تارت های تخم مرغی شیرین و پوسته پوسته را می توان در برترین رستوران های پرتغال (که دارای ستاره میشلن هستند)، رستوران های روستایی و کباب فروشی ها در پیاده رو میل کرد. غذای پرتغالی به شدت تحت تأثیر عصر اکتشاف است. در نتیجه، غذاهای دریایی بر آشپزخانه‌های پرتغالی حکومت می ‌کنند، اما در داخل، گوشت خوک جای خودش را دارد. به عنوان مثال، غذاهای منطقه‌ ای دلچسب آلنتجو بر پایه پورکو پرتو (خوک سیاه ایبریایی)، گوشت بره و نان است که به آرامی پخته می‌ شود، که همگی به روش‌ های مختلف سرو می ‌شوند. از طریق خشکی یا دریا، غذاهای پرتغالی با فهرستی طولانی از غذاهای کلاسیک با پایه مدیترانه ‌ای، اما با بخش ‌هایی از پیتزای آفریقایی، برزیلی و Spice Route پشتیبانی می‌ شود.


در لیست زیر به محبوب ترین غذاهای پرتغالی اشاره شده است:

نام غذاهاجزئیات
Pastel de nataتارت کاسترد
Polvo à Lagareiroاختاپوس با روغن زیتون و سیب زمینی
Porco pretoگوشت خوک سیاه ایبریایی
Arroz de patoبرنج اردک
Sardinhas assadasساردین کبابی
Arroz de mariscoبرنج با غذاهای دریایی
Açordaنان خیس شده در آبگوشت
Queijoپنیر
Pregoساندویچ استیک

پرتغال قبلاً امپراتوری بزرگی داشت و آشپزی در هر دو جهت تحت تأثیر قرار گرفته است. تأثیرات پرتغالی به شدت در غذاهای برزیلی مشهود است که نسخه‌ های مخصوص به خود از غذاهای پرتغالی مانند feijoada و caldeirada (خورش ماهی) را دارد. سایر تأثیرات پرتغالی در قلمرو چینی ماکائو (غذاهای ماکائو) و مناطقی که بخشی از هند پرتغالی بودند. غذاهای پرتغالی علیرغم محدود بودن نسبتاً محدود به غذای اقیانوس اطلس، تأثیرات مدیترانه ای زیادی دارد. غذاهای پرتغالی به خاطر غذاهای دریایی معروف است و تأثیر مستعمرات سابق پرتغال نیز قابل توجه است.

برترین رستوران های پرتغال در لیسبون

نمی توان انکار کرد که لیسبون خانه برخی از بهترین رستوران های اروپا و مسلماً جهان است. قبل از شیوع بیماری همه گیر در سال 2020، شهر با افتتاحیه های جدید در حال چرخش بود، اما کووید رشد بسیاری از رستوران ها را کند کرد. 2 سال بعد، بهبودی دوباره به مسیر خود بازگشته است و امسال شاهد گام ‌های بزرگ ‌تر از همیشه در تقویت شهر به ‌عنوان یک مرکز غذایی بوده ‌ایم، که به کمک جمعیت جدیدی که بار دیگر در خیابان ‌های سنگ ‌فرش ‌شده فرود آمده ‌اند، بسیار کمک شده است. اکثر افرادی که از لیسبون بازدید می کنند، مایل هستند نوعی غذای سنتی را در یکی از تاسکاهای شهر (نوعی رستوران با قیمت مناسب) امتحان کنند، غذاخوری های معمولی که غذاهای بسیار محلی مانند bacalhau (کاد نمکی) و پرگو یا بیفانا (ساندویچ های گوشت گاو یا خوک) سرو می کنند.

برترین رستوران های پرتغال در لیسبون

کسانی که بیشتر با شهر آشنا هستند یا می‌خواهند همه چیز را تجربه کنند، ممکن است یکی از بسیاری از رستوران ‌های مدرن یا ستاره‌ دار میشلن را ترجیح دهند. دلایل زیادی برای بازدید از این شهر باشکوه وجود دارد، اما میل کردن یک وعده غذایی عالی در بهترین رستوران های لیسبون ممکن است بهترین کاری باشد که گردشگران می توانند در این شهر انجام دهند. به همین دلیل، در این بخش قصد داریم به برترین رستوران های پرتغال در لیسبون اشاره کنیم.

در لیست زیر 10 رستوران برتر در لیسبون اشاره شده است:

  1. Ramiro
  2. Alfama Cellar
  3. Pinóquio
  4. Solar dos Presuntos
  5. Sea Me Peixaria Moderna
  6. As Bifanas do Afonso
  7. Café de São Bento
  8. Farol de Santa Luzia
  9. Restaurante Fidalgo
  10. Prado Restaurante

آشنایی با برترین رستوران های پورتو

پورتو به لطف بسیاری از رستوران ها و سنت های غذایی آن به سرعت در حال تبدیل شدن به مقصد عالی تفریحی و گردشگری برای افرادی می باشد که عاشق امتحان کردن غذاهای جدید می باشند. پورتو دومین شهر مهم پرتغال ممکن است قبل از هر چیز به خاطر نوشیدنی های بندری خود شناخته شود، اما با توجه به توسعه شهر و پذیرای بازدیدکنندگان بیشتری هر ساله، پورتو در حال ظهور به عنوان یک مکان عالی جهت غذاخوری در اروپا است و حتی رستوران های این شهر با رستوران های لیسبون نیز در رقابت می باشند. این شهر دیگر یک شهر درجه دوم نیست که فقط به خاطر نوشیدنی های غنی شده و پل های زیبا شناخته می شود. شهر شمالی پرتغال از زیر سایه لیسبون بیرون آمده است.

شرایط دریافت ویزای توریستی پرتغال

پورتو به خاطر رستوران های بی نظیر و موقعیت عالی بین اقیانوس اطلس، رودخانه دورو و حومه کوهستانی شناخته شده است که همگی مواد اولیه فراوانی از خشکی و دریا فراهم می کنند. ساکنان این منطقه به نام تریپیروس به سبک پورتو که در خورش غنی از لوبیا، سوسیس و سبزیجات تهیه می شود، لقب گرفته اند. این غذای مقوی هنوز در مقایسه با غذای معروف دیگر شهر، فرانسینا، یک ساندویچ بزرگ با سوسیس، ژامبون، استیک و پنیر ذوب شده کمرنگ است. این شهر با هیجان پذیرای بازدیدکنندگانی از سراسر جهان بوده است، اما در عین حال ارتباط قابل توجهی با میراث غذایی خود حفظ کرده است. بسیاری از غذاهای سنتی این منطقه را هنوز هم می ‌توان در تاسکاها، رستوران ‌های خیابانی محبوب یافت.

در نمودار زیر به برترین رستوران های پورتو و متوسط قیمت غذا در آنها اشاره شده است:

برترین رستوران های پورتو و متوسط قیمت غذا در آن ها

عادات و سنت های برترین برترین رستوران های پرتغال

پرتغالی ها به خاطر عشق خود به غذا و غذا خوردن شهرت دارند و خوردن غذا به دلیل مهمی برای سفر به پرتغال تبدیل شده است. پرتغال همچنین به دلیل سنت های آشپزی و تعداد زیادی رستوران، میخانه و کافه تریا، شهرت بیشتری پیدا کرده است. برای اکثر گردشگران، پرتغال با آشپزی با انتخاب زیاد غذاها، ناهارهای طولانی و معروف، تا حد زیادی نوشیدنی های متنوع کشف نشده و عشق به پتیسکو (تاپاس پرتغالی) مشخص می شود. پرتغالی ها سنت غنی در غذا خوردن دارند و اکثر مردم حداقل هفته ای یک بار این کار را انجام می دهند. وعده‌های غذایی واقعی در پرتغال حداقل 3 وعده هستند و به طور سنتی در ناهار بین ساعت 12:00 تا 15:00 صرف می ‌شود. شایان ذکر است که در پرتغال وعده ‌های غذایی استاندارد همراه با نوشیدنی های مختلف، زیتون و نان است.

شرایط کلی مهاجرت به پرتغال

وعده‌های غذایی سنتی با سوپ شروع می ‌شوند، پس از آن یک غذای اصلی همراه با سیب ‌زمینی، برنج یا پاستا و یک سالاد ساده و با دسر و یک قهوه اسپرسو به نام بیکا یا فقط قهوه تمام می ‌شود. رستوران ها در انواع مختلفی وجود دارند که به سادگی رستوران یا نام های کمتر شناخته شده ای به نام های کازا دو پاستو، اسنک بار، ماریسکویرا (رستوران غذاهای دریایی)، گرلادوس (رستوران گریل) یا پاستلاریا نامیده می شوند. زمان صرف ناهار در پرتغال طولانی است و در خارج از شهرهای اصلی مردم هنوز به طور کلی 2 ساعت استراحت برای ناهار دارند. بیشتر این زمان صرف خوردن، معاشرت و نوشیدن می شود. متقاضیانی که برای آشنایی بیشتر و تجربه بهترین غذاها در پرتغال قصد دارند با دریافت ویزای توریستی به این کشور سفر کنند، می توانند انجام امور مربوطه را به مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسپارند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *