ویزای توریستی

برترین هتل های آلمان

برترین هتل های آلمان

آشنایی با برترین هتل های آلمان با توجه به اینکه این کشور بعنوان بزرگترین کشور اروپای مرکزی، چیزهای زیادی برای ارائه به مسافران دارد، مهم است. چه مسافران بخواهند در یک دریاچه آرام استراحت کنند، کوه های آلپ را کاوش کنند یا در یک شهر قرون وسطایی به گذشته برگردند، آلمان واقعاً همه چیز را دارد. اگر افراد قصد داشته باشند قلعه ‌هایی را در فوسن یا موزه‌ هایی در برلین ببینند، حتما باید مطمئن شوند که در مکان ‌های مناسب مقصد خود اقامت دارند و حداقل در یکی از برترین هتل های آلمان ساکن شده اند. در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار کاملی درباره برترین هتل های آلمان و توریسم در این کشور جمع آوری کرده اند تا هموطنان محترم درباره شگفت انگیزترین هتل های آلمان و سفر به این کشور اطلاعات بیشتری داشته باشند و آماده سفر شوند.

صنعت توریسم در آلمان

آلمان پر از فرهنگی است که باید توسط گردشگرانی که وارد این کشور می شوند، کشف گردد. نه تنها متنوع ترین شهرها چیزی برای هر سلیقه ای ارائه می دهند، موزه ها و سایر مؤسسات فرهنگی نیز بازدیدکنندگان را جذب می کنند. سفر در آلمان به یک سبک زندگی تبدیل شده است. چه در محل کار و چه در تعطیلات، آلمانی ها دائما در حال حرکت هستند. خود آلمان به عنوان یک مکان تعطیلات به طور فزاینده ای محبوب شده است، نه تنها برای بازدیدکنندگان بین المللی، بلکه در بین آلمانی های بومی. مناظر متنوع، فرصت ‌های متنوع برای فعالیت‌ های تفریحی و ورزشی، مکان‌ های فرهنگی، رویدادهای مهم بین‌ المللی و همچنین شهرهای جذابی مانند برلین، کلن، درسدن، هامبورگ یا مونیخ، گردشگران را از سراسر جهان جذب می کنند و با داشتن برترین هتل های آلمان، آماده پذیرش توریست ها و بازدیدکنندگان مختلف از تمامی نقاط دنیا هستند.

در نمودار زیر به تقسیم گردشگران در آلمان براساس کشور مبدا اشاره پرداخته شده است:

تقسیم گردشگران در آلمان براساس کشور مبدا

صعود آلمان به عنوان یک مقصد گردشگری توسط رتبه بندی های مختلف تایید شده است. به عنوان مثال، در گزارش رقابت ‌پذیری سفر و گردشگری سال 2022 مجمع جهانی اقتصاد پس از ژاپن، آمریک، اسپانیا و فرانسه مقام پنجم را به خود اختصاص داد. آلمان در زمینه‌ های بهداشت و بهداشت، منابع انسانی و بازار کار، منابع فرهنگی و سفرهای تجاری، زیر ساخت ‌های زمینی و بندری، و پایداری محیط‌زیست عملکرد خوبی داشت. در مجموع، آلمان فرصت های مسافرتی درجه یک را برای بازدیدکنندگان داخلی و بین المللی ارائه می دهد. علاوه بر این، در این کشور هتل های بی نظیر و لوکس زیادی برای اقامت مسافران وجود دارند.

در لیست زیر به برتر هتل های آلمان اشاره شده است:

  • هتل Aldon Kempinski برلین
  • هتل Schloss Elmau آلپ باواریا
  • هتل Jumeirah فرانکفورت
  • هتل Fontenay هامبورگ

هتل Aldon Kempinski از برترین هتل های آلمان

هتل Aldon Kempinski برلین نه تنها یکی از برترین هتل های آلمان است، بلکه یکی از معروف ترین ها و خانه برخی از معروف ترین سالن های غذاخوری برلین است. این هتل ترکیبی از عوامل منحصر به ‌فرد است که آن را در فهرست 10 بهترین هتل ‌های لوکس آلمان قرار داده است. هتل دقیقاً در کنار برندبرگر تور، نقطه عطف برلین واقع شده است. Adlon Kempinski برجسته ترین هتل مجلل برلین است. این هتل که پنج دقیقه پیاده از رایشستاگ فاصله دارد، تجسم آدلون اصلی، مشهورترین میعادگاه وایمار آلمان است که در سال 1945 سوخت. این هتل هفت طبقه که در مجاورت سفارتخانه‌ های بریتانیا و فرانسه قرار دارد، یکی از کلیدهای هتل است. نمادهای اتحاد مجدد آلمان مرکز آدلون باغ زمستانی است، واحه ‌ای سرسبز در دهلیز دو طبقه پر از نخل‌های گلدانی، فواره و صندلی ‌های حصیری.

سالن نوشیدنی هتل در لابی با سقفی که دارای طراحی بی نظیر است و رنگ ‌های آرت ‌دکو مکانی شناخته شده برای برلینی‌ ها و برای هر فردی که به برلین سفر می کند، می باشد. پ. حتی برای افرادی که جهت کار در آلمان در برلین ساکن می شوند، هتل Aldon Kempinski برلین گزینه عالی به شمار می رود زیرا دارای امکانات کامل و بی عیب می باشد.

امکانات هتل Aldon Kempinski برلین عبارتند از:

  • اتاق ‌های بزرگ دارای حمام با دوش و وان مجزا هستند.
  • رستوران آسیایی مد روز با فضای شیک که در اواخر هفته باز می شود.
  • رستوران جذاب و صمیمی
  • بوفه صبحانه روزانه با ایستگاه های آشپزی و خاویار
  • اسپای غول پیکر 9000 فوت مربعی با اسپای خصوصی، به‌علاوه باشگاه ورزشی مدرن
  • محوطه استخر با تم یونانی با مکان ‌های استراحت، بار استخر، و وان چرخابی
  • اتاق جلسات خصوصی و رویداد، شامل دو سالن بزرگ رقص

آشنایی با هتل Schloss Elmau در آلپ باواریا آلمان

Schloss Elmau که در کوه ‌های آلپ باواریا واقع شده است، یک آبگرم منحصر به فرد و تجربه فرهنگی را در پناهگاهی طبیعی ارائه می‌کند. این قلعه همچنین پایگاهی عالی برای ورزش ‌های مختلف در سراسر سال و کشف تمام کاخ ‌های افسانه ‌ای پادشاه لودویگ دوم است. این هتل در پنج رستوران، چندین سالن و چهار اسپای مجزا برای بزرگسالان و خانواده ‌ها و همچنین موسیقی کلاسیک و کنسرت‌ های جاز منظم با برخی از بزرگترین هنرمندان، تجمل فضا و حریم خصوصی را جشن می ‌گیرد. فضای داخلی بزرگ و در عین حال صمیمی قلعه 94 ساله، که در سال 2007 بازسازی شد، تأثیرات ظریف شرقی را با زیبایی محیط بکر ترکیب می کند. میهمانان در اتاق ‌ها و سوئیت‌ های مجلل که حس رهایی بخش از فضا و حریم خصوصی را ارائه می ‌دهند، کاملاً در خانه احساس می ‌کنند.

در جدول زیر به امتیازات هتل Schloss Elmau در بخش های مختلف اشاره شده است:

بخش هاامتیاز از 5 نمره
پاکیزگی و نظافت4.8
کارکنان و خدمات4.7
امکانات رفاهی4.7
شرایط ملک و امکانات4.7
دوستی با محیط زیست4.5

اتاق های هتل Schloss Elmau عبارتند از:

  • سوئیت سامیت
  • سوئیت لوکس
  • آپارتمان 110 متری لوکس
  • سوئیت دره
  • سوئیت فرچنباخ
  • سوئیت های خانوادگی
  • سوئیت جونیور
  • سوئیت جونیور لوکس
  • اتاق های دو نفره

هتل Jumeirah در لیست برترین هتل های آلمان

هتل Jumeirah در لیست برترین هتل های آلمان

هتل Jumeirah فرانکفورت هتلی 5 ستاره در قلب فرانکفورت و در فاصله چند قدمی تا خانه اپرا، محله بانکی و خیابان های خرید معروف واقع شده است. 217 اتاق و سوئیت هتل، واقع در 24 طبقه، بزرگترین اتاق های فرانکفورت هستند و مناظر فوق العاده ای از خط افق شهر ارائه می دهند. کفپوش ‌های چوبی و رنگ ‌آمیزی گرم در گردو و عسل، که با هنر معاصر آلمان توسط هارتویگ ابرسباخ تکمیل شده ‌اند، به جذابیت فضا می ‌افزایند. در رستوران برجسته Max on One، مهمانان می توانند از محیط منحصر به فرد و غذاهای مدرن لذت ببرند. گزینه ناهار خوری هتل Jumeirah فرانکفورت نیز شامل یک رستوران اصیل لبنانی ال رایان و سالن نوشیدنی های مختلف و سالن زیبا Ember است.

اسپا برند انحصاری این هتل یعنی Talise دارای دو سونا، مناطق استراحت اختصاصی، هفت اتاق درمان و طیف وسیعی از تجربیات سفارشی در فضایی مجلل است. هتل Jumeirah فرانکفورت اندکی از دبی را به پایتخت مالی آلمان می آورد. اتاق ‌های بزرگ با چشم‌انداز پانوراما از مرکز شهر فرانکفورت و منطقه تجاری بسیار مناسب برای مسافران تجاری و گردشگران هستند.

هتل Fontenay از زیباترین و برترین هتل های آلمان

در سال 1816، جان فونتنای، کارگزار کشتی مستقر در هامبورگ، یک قطعه زمین منحصر به فرد را در سواحل زیبای دریاچه آلستر در قلب شهر به دست آورد. امروزه، این مکان محل هتل Fontenay است که تجملات کنار دریاچه را در بهترین حالت ارائه می دهد. هتل Fontenay بازتابی از هامبورگ مدرن است و شامل ذهنیت باز و مدرم، بین المللی و فوق ‌العاده خوش ‌آمد می باشد. این هتل لوکس که ادای احترام به شهر هانزا است، برای بسیاری از بازدیدکنندگان ملی و بین المللی که برای کشف و کشف دوباره هامبورگ می آیند، ساخته شده است. معمار ستاره این هتل متولد هامبورگ، یان استورمر، طراحی های اولیه خود را کلاسیک بی انتها و مدرن عنوان کرد و معماری جذاب و مجسمه مانند او خطوط سیال دریاچه و پارک های اطراف را آینه می کند و تعادل کاملی بین طبیعت و شهرنشینی ایجاد می کند.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Fontenay هامبورگ اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت (یک شب) برای هر نفر به دلار
اتاق یک نفره$557 الی 592$
اتاق دلوکس با بالکن$672 الی 1353$
سوئیت با نمای دریاچه$3989
اتاق پریمیر دابل با بالکن$473 تا 507$
اتاق دو نفره لوکس با نمای جزئی دریاچه$484
سوئیت لوکس$955

هتل Fontenay در میان مجموعه هتل های پیشرو جهان به شمار می رود و در لیست مجموعه ای منحصر به فرد از بیش از 400 هتل و استراحتگاه مجلل در بیش از 80 کشور جهان قرار می گیرد. تمامی افرادی که مایل به سفر به آلمان هستند و یا قصد دارند اقدام به مهاجرت به آلمان کنند، می توانند با تماس با همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، اطلاعات کاملی درباره شرایط اخذ ویزاهای مختلف آلمان و همچنین زندگی در آلمان کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *