ویزای توریستی

برترین هتل های دانمارک

برترین هتل های دانمارک

برترین هتل های دانمارک معمولا هتل های معمولی نیستند و شامل هتل‌ های لوکس و بسیار زیبا می باشند که بسیار پرطرفدار هستند. جنوبی ترین کشور در اسکاندیناوی سرزمین افسانه ها، طراحی پیشرفته و تاریخ دریایی رنگارنگ است. دانمارک که به طور رسمی یک پادشاهی است، زادگاه هانس کریستین اندرسن بوده است و با داشتن مناطق سبز عالی، در کنار فرهنگ محترم، نگرش باز و پذیرا، این کشور بهشت مسافران می باشد. دهکده ‌های زیبا، شهرهای امن، جنگل‌ های عظیم و سواحل بکر موجود در ریویرای دانمارک، این کشور را به مکانی متنوع و اغلب غافلگیرکننده برای تعطیلات تبدیل کرده است. از مرکز آبگرم گرفته تا برترین هتل های دانمارک و ساختمان ‌های تاریخی عظیم، اینها مکان ‌هایی هستند که گردشگران دوست دارند در هنگام بازدید از دانمارک در انها اقامت کنند.

اگرچه دانمارک در مقایسه با برخی از همسایگان اسکاندیناویایی بزرگ ‌تر خود از نظر اندازه کوچک است، اما فضای نسبتاً فشرده ‌ای را در خود جای داده است. پایتخت دانمارک، کپنهاگ، در سال ‌های اخیر شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان بوده است و هتل ‌های آن در حال مقابله با این چالش هستند. هتل های لوکس و برترین های های دانمارک خدمات درجه یک را در فضاهای زیبا ارائه می دهند که منعکس کننده مینیمالیسم اسکاندیناوی و شیوه های پایداری است که شهر به آن معروف است و این هتل ها در ادامه این نوشتار توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به طور کامل بررسی شده اند.

هتل Nimb از برترین هتل های دانمارک

هتل Nimb از برترین هتل های دانمارک که به عنوان یک هتل شیک در باغ معروف تیوولی کپنهاگ شناخته می شود و در ساختمانی چشمگیر به سبک موری قرار دارد. در هتل Nimb، اتاق‌ های غذاخوری و طراحی با تلویزیون مجهز و چشم ‌انداز پارک در محل ارائه می ‌شود و لوازم بهداشتی لوکس و حمام نیز در اتاق های این هتل گنجانده شده اند.

اتاق‌ های شیک هتل Nimb با مبلمان آنتیک و تخت‌ های بسیار راحت در تمام اتاق‌ های هتل وجود دارد. هر حمام هتل Nimb دارای سینک دوتایی و دوش می باشد و اتاق ‌های منتخب دارای شومینه و وان حمام ایستاده هستند. رستوران Nimb Brasserie چشم ‌اندازی از باغ ‌های تیوولی دارد. مهمانان هتل Nimb می توانند از غذاهای فصلی اسکاندیناوی و غذاهای فرانسوی لذت ببرندو شایان ذکر است که غذاهای کبابی با طعمی آسیایی در Bar’n’Grill موجود است. در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Nimb در اتاق های مختلف اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
سوئیت جونیور864$ الی 1269$
سوئیت با 2 تخت تک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ1269$ الی 1472$
سوئیت Corner1742$ الی 1945$
اتاق دلوکس دابل662$
اتاق دلوکس دابل با بالکن675$
سوئیت Executive$3402
سوئیت Terrace$435 الی 1415$
اتاق دلوکس$802
اتاق استاندارد دابل$435

هتل Villa یکی دیگر از برترین هتل های دانمارک

ساختمان هتل Villa در سال 1912 ساخته شد و به عنوان اداره پست و تلگراف دانمارک خدمت می کرد. علیرغم نمای نئوباروک، هتل Villa کاملاً مدرن است و فضایی اجتماعی و خانگی را ترویج می ‌کند. این هتل با طراحی زیبا و شیک اسکاندی، دارای 390 اتاق، یک رستوران (که تلفیقی از غذاهای ارگانیک محلی اروپایی و آفریقای شمالی را سرو می‌کند)، یک کافه و یک حیاط دلپذیر دارد. همچنین در تراس هتل Villa، جایی که یک استخر روباز با گرمایش محیطی 25 متری، باشگاه بدنسازی، سونا و باغ گیاهی پنهان وجود دارد، مهمانان می توانند از امکانات بی نظیر بهره مند شوند. هتل Villa در کنار ایستگاه مرکزی و روبروی باغ تیوولی قرار دارد و تنها 15 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.

هتل Villa با داشتن اتاق های خانوادگی، تراس را نیز برای مهمانان فراهم می کند و دارای پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان می باشد. هتل Villa دانمارک علاوه بر امکانات ذکر شده، دارای اتاق های کنفرانس می باشد که باعث می شود این هتل برای افرادی که با هدف کار در دانمارک به این کشور سفر می کنند نیز گزینه مناسبی باشد. هتل Villa کپنهاگ مناسب کسانی است که هتل 5 ستاره با محیطی مجلل و منحصر به فرد را ترجیح می دهند. در هتل Villa کپنهاگ، لوکس بودن به انتخاب های آگاهانه و معقولی بستگی دارد که محیط را در نظر می گیرند.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Villa در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل Villa در بخش های مختلف

هتل Nobis در لیست برترین هتل های دانمارک

هتل Nobis که یکی از جدیدترین هتل های لوکس و برترین هتل های دانمارک و کپنهاگ است، در مرکز شهر قرار دارد و ساختمانی تاریخی متعلق به سال 1903 را اشغال می کند که قبلاً آکادمی موسیقی سلطنتی دانمارک بوده است. در کنار موزه هنر نی کارلزبرگ گلیپتوتک، ویژگی ‌های بازسازی ‌شده هتل Nobis شامل پلکان مرمری بزرگ و قالب ‌بندی‌ های تزئینی است که اکنون با وسایل نور پردازی مدرن، بتن روشن و چرم مشکی هماهنگ شده است. اتاق ‌های هتل Nobis زیبا و شیک هستند و یک باشگاه ورزشی و اسپا در زیرزمین با استخر آب سرد وجود دارد و رستوران هتل Nobis غذاهای نوردیک جدید را به خوبی سرو می کند.

فضای داخلی هتل Nobis با همکاری معمار ستاره سوئدی Gert Wingårdh طراحی شده است تا این هتل را به یک هتل 5 ستاره با طراحی معاصر کند که زیبا و جاودانه، راحتی برتر با خدمات درجه یک، اما همچنین شخصی، تیز و به روز شده در تمام جزئیات می باشد. در لیست زیر به اتاق های هتل Nobis اشاره شده است:

  • سوئیت Nobis
  • سوئیت پنت هاوس
  • سوئیت جونیور
  • اتاق دلوکس اتاق سوپریور
  • اتاق سوپریور Loft

هتل Nobis در لیست برترین هتل های دانمارک

آشنایی با هتل Radisson Collection Royal دانمارک

هتل Radisson Collection Royal دانمارک با طراحی آرنه یاکوبسن در موقعیت ایده آلی در کنار باغ های تیوولی و ایستگاه مرکزی کپنهاگ، وای فای رایگان، منظره شگفت انگیز شهر و دسترسی به مرکز تناسب اندام پیشرفته 2000 متر مربعی را به مهمانان ارائه می دهد. هتل Radisson Collection Royal دانمارک که توسط آرنه یاکوبسن به عنوان اولین آسمان ‌خراش کپنهاگ طراحی شده است، صندلی ‌های نمادین Swan و Egg را نیز در بیشتر اتاق ‌های شیک خود دارد. همه اتاق ‌های هتل Radisson Collection Royal دانمارک دارای تلویزیون، چای‌ ساز و قهوه ساز و حمام مجهز هستند. این هتل دارای رستوران و سرویس اتاق 24 ساعته می باشد و در آن مهمانان می توانند صبحانه خود را در کافه رویال در طبقه همکف میل کنند. گزینه های آرامش بخش هتل Radisson Collection Royal دانمارک شامل سونای بخار و درمان های ماساژ است.

میهمانان هتل Radisson Collection Royal دانمارک می توانند درخواست مربی بدنسازی شخصی در سالن بدنسازی کنند و در این هتل کارکنان پذیرش با خوشحالی راهنمایی می‌ کنند یا جاذبه ‌های محلی را توصیه می ‌کنند. علاوه بر آشنایی با برترین هتل های دانمارک، متقاضیان می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند تا با شرایط مهاجرت به دانمارک برای تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ازدواج آشنای شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *