ویزای توریستی

برترین هتل های فنلاند

برترین هتل های فنلاند

با وجود برترین هتل های فنلاند و مکان های دیدنی بسیار زیبا این کشور، در حال حاضر یکی از جالب ترین مقاصد سفر به حساب می آید. منظره ناهموار و دست نخورده بی نظیر است و صدای سکوت بهترین راز کشور است. فنلاند شگفتی ‌های طبیعی از شفق شمالی تا خورشید نیمه‌ شب را در بر می‌ گیرد و تعداد دریاچه ‌های به ظاهر نامحدود این کشور فراموش نشدنی هستند به لطف چهار فصل این کشور، همیشه فعالیت های مختلف و متنوعی در فنلاند برای گردشگران بین المللی وجود دارد. فنلاند کشوری دورافتاده و ناهموار است که مملو از زیبایی‌ های طبیعی گسترده است. نحوه گذراندن روزها در فنلاند تا حد زیادی با فصلی که گردشگران به این کشور سفر می کنند، تعیین می شود. زیرا تابستان ها با روزهای گرم و طولانی و زمستان با شب های طولانی سرد مشخص می شود.

در اواسط تابستان فستیوال ها و جشن های معتبر زیادی وجود دارد، در حالی که شرایط اسکی و برف سواری در زمستان عالی است. اما مهم نیست افراد چه زمانی به فنلاند سفر می کنند، زیرا با وجود برترین هتل های فنلاند و استراحتگاه های مجهز در این کشور، سفر گردشگران با مکانی عالی برای خواب و استراحت پس از روزها و شب ها گشت و گذار راحت تر خواهد بود. هلسینکی مرکز شهر پرهیاهو دارد و به عنوان پایگاه خانه برای اکثر مسافران عمل می کند. با این حال، بسیاری از شهرها و مناطق جذاب دیگر نیز در فنلاند برای کشف وجود دارد. از مناطق سراسر کشور، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کاملی درباره بهترین هتل ها و استراحتگاه های فنلاند جمع آوری کرده اند که گردگشگران می توانند برای سفر خود رزرو کنند.

هتل Clarion یکی از برترین هتل های فنلاند

هتل Clarion که در طبقه هشتم فرودگاه هلسینکی واقع شده، یک گزینه عالی برای مسافران تجاری است که دوست دارند با محیط لوکس احاطه شوند. این هتل همچنین دسترسی سریع و آسان به شهر را برای میهمانان فراهم می کند و فضای داخلی بسیار جدید و درخشان است. اتاق ‌های مهمان هتل Clarion توسط طراح مشهور Jaakko Puro طراحی شده ‌اند و دارای عناصر معاصر فراوانی برای عاشقان لوکس هستند، مانند کنترل روشنایی محیط و دوش ‌های بزرگ، در حالی که برای مهمانان این هتل سونا فراهم شده است که می ‌توانند بعد از یک پرواز طولانی از آن استفاده کنند. هتل Clarion از برترین هتل های فنلاند است که با برج‌ 16 طبقه یک مکان دیدنی چشمگیر و یک مکان ملاقات پر جنب و جوش در شهر ارائه می ‌کند. هتل Clarion دارای 425 اتاق شیک، یک مکان رویداد برای حداکثر 1000 نفر و یک رستوران بی نظیر است.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Clarion اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای یک شب به دلار
اتاق استاندارد دابل$197 الی 232$
اتاق سوپریور دابل$225 الی 262$
اتاق سوپریور کینگ با منظره262$ تا 282$
اتاق دلوکس کینگ290$ تا 310$

هتل Kamp از شیک ترین و برترین هتل های فنلاند

این مکان شیک که به سبک لوکس اواخر قرن نوزدهم می ‌بالد، بین افراد مشهوری که در شهر وقت می ‌گذرانند، محبوب است. اتاق های مهمان هتل Kamp بزرگ هستند و دارای یک مجموعه حمام مرمری با دوش و وان هستند در حالی که اتاق های هتل از مهمانان با طیف وسیعی از امکانات رفاهی مانند سالن بدنسازی کامل، اسپا و سونا پذیرایی می ‌کنند. رستوران Brasserie Kämp، رستوران اصلی هتل Kamp می باشد و هر روز برای صبحانه و همچنین ناهار خوری تمام روز باز است و یک برانچ محبوب یکشنبه نیز در آنجا برگزار می شود. هتل Kamp کلاس و ظرافت خاصی به سبک قرن نوزدهم را به ارمغان می آورد که فقط یک مکان دیدنی بازسازی شده می تواند آن را داشته باشد. هتل Kamp مکانی عالی برای اقامت علاقه مندان به خرید است زیرا درست در وسط منطقه خرید و در کنار پارک اسپلاناد قرار دارد.

هنگام اقامت در هتل Kamp مهمانان می توانند به بسیاری از مناظر و جاذبه های برتر شهر بروند. در این هتل، مهمانان کمتر از نیم مایل پیاده تا هتل موزه شهر هلسینکی، موزه هنر و طراحی، موزه معماری فنلاند، و موزه هنر مدرن فاصله دارند. هتل Kamp دارای اتاق ‌های شیک با حسی قدیمی است و مهمانان می ‌توانند غذاهای فرانسوی را در Brasserie و غذاهای اروپایی رستوران Emo را امتحان کنند. علاوه بر این، تعداد زیادی از افرادی که برای کار در فنلاند در شهر هلسینکی ساکن می شوند، اتاق خود را در هتل Kamp رزرو می کنند زیرا علاوه بر هزینه های مناسب آن، کیفیت عالی و خدمات بی نظیر به مهمانان ارائه می دهد.

نمودار زیر شامل رتبه بندی هتل Kamp در بخش های مختلف می باشد:

رتبه بندی هتل Kamp در بخش های مختلف

هتل Haven یکی دیگر از برترین هتل های فنلاند

هتل Haven که در نزدیکی بندر جنوبی قرار دارد، به اندازه کافی شیک است که افراد مشهور مانند دالایی لاما و کایلی مینوگ را به خود جذب می کند و در عین حال خدمات ممتاز همراه با بسیاری از لمس های خانگی را ارائه می دهد. پنج دسته اتاق مختلف در هتل Haven برای مهمانان وجود دارد که می ‌توانند از بین آنها انتخاب کنند و آنهایی که به چیزی جز بهترین‌ ها علاقه ندارند، اتاق‌ های لوکس با منظره دریا را دوست خواهند داشت که منظره ‌ای خیره‌ کننده از بندر را در اختیار دارند. دوستداران غذاخوری های لذیذ و غذاهای دریایی تازه می خواهند مطمئن شوند که در رستوران Havis صرف یک وعده غذایی می کنند، در حالی که سالن بار Haven مکانی مناسب برای استراحت در عصر است.

هتل Haven یک انتخاب عالی برای اقامت در میدان بازار هلسینکی است. مهمانان از مناظر زیبای بندر جنوبی لذت می برند و می توانند در رستوران های لذیذ که در غذاهای فنلاندی و بین المللی تخصص دارند، غذا بخورند. در سرسرای زیبا و در عین حال دنج، مهمانان می توانند در کنار شومینه استراحت کنند، در حالی که Bar Haven در شب نوشیدنی ‌های متنوع سرو می ‌کند.

اتاق های هتل Haven عبارتند از:

  • اتاق دلوکس بزرگ با منظره بندر
  • سوئیت هلسینکی
  • اتاق سوپریور
  • اتاق پرایم سوپریور
  • اتاق بزرگ دلوکس
  • سوئیت Town Square

هتل Haven یکی دیگر از برترین هتل های فنلاند

هتل Arctic TreeHouse از معروف ترین هتل های فنلاند

یکی دیگر از هتل هایی که بسیار معروف می باشد و در لیست برترین هتل های فنلاند قرار می گیرد، هتل Arctic TreeHouse می باشد. برای اقامت در هتل Arctic TreeHouse، مهمانان باید از دایره قطب شمال عبور کنند تا اقامتگاهی مطابق با آرزوهای دوران کودکی خود پیدا کنند و در میان کاج ‌های جنگلی در خانه درختی خود بخوابند، جایی که 60 خانه مدرن برای ترکیب یکپارچه با محیط اطراف خود طراحی شده‌ اند. هتل Arctic TreeHouse دارای رستوران می باشد که در ساختمان اصلی منطقه قرار دارد، اما مهمانان می ‌توانند در فضای باز برفی در کنار آتشی خروشان، که به راحتی در پتوهای خز پیچیده شده است، غذا بخورند. هتل Arctic TreeHouse به مهمانان اقامتگاه های متمایز و شیک در رووانیمی، نزدیک به فرودگاه رووانیمی و سانتا پارک، غار خانگی بابانوئل ارائه می دهد.

خدمات، موقعیت مکانی و اتاق ‌های آن، هتل Arctic TreeHouse را به گزینه‌ ای عالی برای زوج‌ ها، خانواده ‌ها و گروه ‌ها تبدیل کرده است، به خصوص اگر افراد بخواهند در اقامتگاه‌ های شیک و منحصر به ‌فردی در اطراف زیبایی‌ های طبیعی احاطه شده باشد، ساکن شوند. در فنلاند علاوه بر جاذبه های توریستی بی شمار، فرصت های تحصیلی و کاری زیادی وجود دارد و افرادی که قصد دارند با اهداف مختلف اقدام به مهاجرت به فنلاند کنند، می توانند قبل از انجام هر کاری برای کسب اطلاعات دقیق و کامل درباره شرایط مهاجرت به فنلاند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاص فرمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *