ویزای توریستی

برترین هتل های نروژ

برترین هتل های نروژ

اقامت در برترین هتل های نروژ از بهترین راه ها برای لذت بردن از طبیعت شگفت انگیز این کشور و همچنین مکان های دیدنی آن است. در نروژ به جز آبدره های معروف و پایتخت معروف آن، چیزهای بیشتری وجود دارد، نروژ یک زمین بازی دیدنی و پیچیده را برای کسانی که از ماجراجویی در فضای باز و زندگی خوب لذت می برند به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. هیچ کس فقط برای هتل ها سفر نمی کند، اما انتخاب اقامتگاه مهمانان می تواند تجربه سفر آنها را تغییر دهد یا آن را خراب کند. یک هتل خوب برای همیشه در حافظه افراد ماندگار می شود و سفر گردشگران را از خوب به عالی ارتقا می دهد. نروژ به ‌خاطر آبدره ‌های درخشان، درختان پر از برف و خط افق کوهستانی‌ خود معروف است و دلیل زیادی وجود دارد که نروژ مقصد گردشگران بسیار زیادی می باشد.

با تجربه ‌های منحصر به ‌فرد برای لذت بردن از کل سال و مجموعه ‌ای از هتل‌ های مناسب، از هموطنان عزیز دعوت می شود تا متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را تا پایان این نوشتار همراهی کنند تا از برترین هتل های نروژ اطلاعات کامل کسب کنند.

هتل Grand از برترین هتل های نروژ

هتل Grand به راحتی یکی از برترین هتل های نروژ می باشد و از بهترین کارهایی که مسافران می توانند قبل از سفر خود به نروژ انجام دهند، رزرو اتاق در هتل Grand می باشد. این هتل در موقعیت ایده آلی در خیابان کارل یوهان در مرکز شهر قرار گرفته است و اطراف آن را کارهایی برای انجام دادن، مکان هایی برای غذا خوردن و مکان های دیدنی برای بازدید احاطه کرده است. اتاق های هتل Grand برخی از باورنکردنی ترین اتاق هایی هستند که تا به حال دیده شده اند. ابتدایی ‌ترین اتاق ‌ها بزرگ هستند و دارای طراحی شیکی هستند که با تخت ‌های کینگ، مبل‌ های تختخواب ‌شو، دستگاه‌های نسپرسو و منظره زیبا از خیابان یا حیاط تکمیل می ‌شوند. اما برای اقامتی واقعا خاطره انگیز، به مسافران پیشنهاد می شود یکی از سوئیت های هتل Grand را رزرو کنند.

هر سوئیت هتل Grand کاملاً منحصر به ‌فرد است و دارای انواع امکانات اضافی شگفت ‌انگیز است، مانند اتاق ‌های غذاخوری با مبلمان طراحان، دیوارهای کانونی با تزئینات زیبا، پنجره‌ های قابل توجه از کف تا سقف، و تراس‌ های روی پشت بام. مهمنان هتل می توانند روز خود را با یک صبحانه مقوی در محیطی تاریخی در Grand Cafe آغاز کنند و در طول شب، به هتل بازگردند و از ذائقه ‌های خود با منوی قاره ‌ای با تنوعی نوردیک در رستوران پالمن پذیرایی کنند.

هتل Thief از زیباترین و برترین هتل های نروژ

هتل Thief یکی از جالب ترین هتل های اسلو است. این هتل که در محله شیک Tjuvholmen، درست در لبه آب قرار دارد، توسط رستوران های درجه یک، کافه های مستقل و گالری های هنری باورنکردنی احاطه شده است. مهمانانی که وارد هتل Thief می تواند متوجه خواهند شد که داخل آن بازتابی از بیرون است. دیوارهای پوشیده از آثار هنری معاصر، اتاق‌ های شیک با مبلمان طراحی شده و رستورانی درجه یک که غذاهایی با غذاهای تازه، فصلی و محلی سرو می ‌کند، همه منتظر مهمنان هستند تا خدمات بی نظیر ارائه دهند. اسپا Thief مکانی است که در مواقعی که مهمانان نیاز به استراحت دارند باید به آن بروند.

در نمودار زیر به رتبه بندی هتل Thief در بخش های مختلف اشاره شده است:

رتبه بندی هتل thief در بخش های مختلف

در اسپا Thief افراد می توانند در محوطه استخر شنا کنند و در یک حمام ترکی استراحت کنند. اگر که این گزینه ها مورد علاقه افراد نباشد، آنها می توانند از یک منوی آبگرم گسترده مملو از صورت، مانیکور، درمان‌های بدن، و ماساژ نیز بهره مند شوند. اگر مسافران برای جلسات مرتبط با کار در نروژ یا با اهداف تجاری به این کشور سفر می کنند، هتل Thief با داشتن امکانات کامل، آماده پذیرایی می باشد.

هتل Bristol یکی دیگر از برترین هتل های نروژ

هتل Bristol یک هتل منحصر به فرد اسلو است که در لیست برترین هتل های نروژ قرار می گیرد و باعث شگفتی مهمانان می شود. این هتل که دارای تجمل بی نظیر می باشد، بهترین انتخاب است اگر افراد از چیزهای زیباتر در زندگی لذت می برند. در هتل Bristol مجموعه ‌ای شگفت ‌انگیز از اتاق ‌های استاندارد را می توان دید که دارای تخت ‌های مجلل، دستگاه‌ های قهوه ‌ساز پیشرفته، و سیستم‌ های موسیقی پیشرفته Bose هستند. اتاق ‌های هتل Bristol با طراحی شیک دارای منسوجات ضخیم، فرش‌ های نرم و مبلمان با کیفیت هستند. در تمامی حمام های مجهز هتل Bristol، مهمانان می توانند از لوازم آرایشی لوکس L’Occitane استفاده کنند. برای اقامت فوق العاده در هتل Bristol، توصیه می شود افراد یکی از سوئیت های این هتل را رزرو کنند.

این سوئیت ها که به نام افراد مشهوری از سراسر اروپا که قبلاً در این هتل اقامت داشته ‌اند، نام‌ گذاری شده ‌اند، با بهترین مبلمان، پارچه ‌ها و دکوراسیون مجهز شده‌ اند و همچنین شامل یک سرویس پنج ستاره نوبت دهی هستند.

در جدول زیر به هزینه اقامت در هتل Bristol اشاره شده است:

نوع اتاقهزینه اقامت برای 1 شب به دلار
اتاق های استاندارد تکی$178 الی 210$
اتاق های استاندارد 2 نفره$189 الی 210$
اتاق های استاندارد با 2 تخت 1 نفره$189 الی 210$
اتاق های استاندارد با بالکن$250 الی 280$
اتاق های Superior$252 الی 280$
اتاق های Business$270 الی 300$
سوئیت Junior$279 الی 310$
سوئیت Dronning Anna Kathrine$369 الی 410$
سوئیت Prince Axel of Denmark$369 الی 410$
سوئیت Carl J. Hambro$369 الی 410$
سوئیت General Sverdrup$369 الی 410$

هتل Bristol یکی دیگر از برترین هتل های نروژ

معرفی Det Hansceatic هتلی مجلل در نروژ

هتل Det Hansceatic هتلی جذاب می باشد که دارای تاریخ غنی است و به میهمانان چیزهای مجلل زیادی را ارائه می دهد و تنها دارای 37 اتاق دو نفره با طراحی بی نظیر است که دارای مبلمان و حمام های منحصر به فرد است و فضایی داخلی را ایجاد می کند که شبیه زمانی است که بریگن یک بندر هانسی بود. این مکان مجلل و در عین حال روستایی در اسکله افسون‌کننده Finnegaarden در Hanseatic Wharf واقع شده است و تعدادی از جاذبه‌ های نمادین تنها چند قدم دورتر در این منطقه میراث جهانی یونسکو قرار دارند. دیوارهای چوبی و تیرهای سقف برهنه در سرتاسر هتل Det Hansceatic به ایجاد یک لحن بسیار پاستورال کمک می کند.

انواع مختلف اتاق های هتل Det Hansceatic عبارتند از:

  • اتاق های استاندارد (1 تخت 2 نفره یا 2 تخت تک نفره)
  • اتاق های دلوکس
  • سوئیت های Junior
  • سوئیت های بزرگ

هتل Det Hansceatic شامل 3 رستوران از جمله رستوران و کافه، رستوران تکس مکس و یک گزینه ناهار خوری عالی است و بوفه صبحانه روزانه آنها شامل بسیاری از اقلام محلی است که طعم واقعی نروژ را به مهمانان می دهد. با بهره مندی از راهنمایی ها و خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هموطنان عزیز می توانند علاوه بر شرایط سفر یا مهاجرت به نروژ از شرایط و هزینه های مهاجرت به سایر کشورهای برتر دنیا به طور کامل آگاه شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *