ویزای تحصیلی

تحصیل رشته معماری در دانمارک

تحصیل رشته معماری در دانمارک

تحصیل رشته معماری در دانمارک می تواند یکی از انتخاب های هوشمندانه علاقه مندان برای تحصیل در خارج از کشور و اروپا محسوب شود. تحصیل در رشته معماری در دانمارک می تواند یک تجربه مهیج و ارزشمند باشد. مهم ترین مزایای تحصیل در دانمارک، امکان تحصیل به زبان انگلیسی است. این یکی از آسودگی دانشجویان است و آن ها می توانند علاوه بر آن زبان دیگری را نیز بیاموزند. تعدادی برنامه معتبر در رشته معماری در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در دانمارک برای مهاجران وجود دارد. هر دانشگاه و هر مدرسه فنی و یا پلی تکنیک فلسفه خاص خود را در زمینه آموزش دارد و شما نیازی به نگرانی در مورد زبان ندارید زیرا دوره ها به دو زبان دانمارکی و انگلیسی ارائه می شود. البته هزینه ها نیز متفاوت است.

رشته معماری رشته پویایی در دانمارک محسوب می شود. در رشته با معماری لیسانس هدف این است که معمارانی تربیت شوند که با فن آوری معماری و مدیریت ساخت و ساز آشنا باشند و در این رشته در دانمارک متخصصانی هستند که قادر به مشارکت و هماهنگی روند ساخت و ساز در تمام سطوح از مفهوم تا تکمیل به معنای وسیع آن هستند. این ساخت و ساز و مدیریت شامل ساختمان های جدید و همچنین بازسازی است. شما به عنوان یک معمار در شغل خود می بایست مراحل فنی و اداری و بسیاری از مراحل ساخت را هماهنگ و مدیریت کنید. برنامه مطالعه رشته معماری شامل دروسی از قبیل رسم فنی و راحی و تاریخ هنر و تاریخ معماری دانمارک و معماری مدرن و نحوه برنامه ریزی و طراحی و هماهنگی پروژه های ساختمانی می شود که می آموزد و تجربه عملی و دانش نظری را ترکیب خواهید کرد.

دانشگاه ها جهت تحصیل رشته معماری در دانمارک

آکادمی سلطنتی هنرهای زیبا دانمارک یک دانشکده معماری است که معمارانی را آموزش می دهد که از متقاضیان بیشتر در جهان هستند. فلسفه اساسی برنامه این است که معماری صرفاً طراحی نیست، بلکه شکل خاصی از بازتاب و تمرین است که می تواند جهان و برداشت ما از واقعیت را تغییر دهد. آکادمی سلطنتی هنرهای زیبا دانمارک دانشکده های معماری و طراحی است. محبوب ترین برنامه های معماری برای دانشجویان بین المللی در کپنهاگ در این آکادمی تدریس و ارائه می شود که دانشجویان بین المللی را شامل می شود. این یکی از مشهورترین برنامه ها در بین دانشجویان بین المللی است که به دنبال مدرک معماری در کپنهاگ هستند. دانشگاه دیگر دانشکده معماری آرهوس است که معتقدند که معماری باید بر جهان تأثیر بگذارد و برای افرادی که در آن زندگی می کنند تنظیمات پایدار ایجاد کند.

مقاطع تحصیلی در رشته معماری در دانمارک

دانشگاه آلبورگ دانشگاه مناسب دیگری برای تحصیل رشته معماری در دانمارک است. شما در این دانشگاه یک مدرک مهندسی دریافت خواهید کرد که ترکیبی از خلاقیت و دانش حرفه ای است و این مطالعه به شما درک گسترده و میان رشته ای از کار در تقاطع معماری سنتی و هنر طراحی با مهندسی را می دهد که با تکنولوژی و مهندسی همراه است. بنابراین از نظر فنی و حرفه ای مشخصات و دانش در مورد ایجاد و طراحی همه چیز، از ساختمان ها و مناطق گرفته تا سیستم های دیجیتالی و ظروف را کسب خواهید کرد. مدرک مهندسی در علوم فنی رشته معماری و طراحی شامل دو دوره مستقل است. ابتدا یک دوره کارشناسی سه ساله و سپس می توانید یک مدرک کارشناسی ارشد دو ساله را در دو رشته معماری و طراحی صنعتی یا طراحی شهری بخوانید.

شرایط تحصیل رشته معماری در دانمارک

دانشکده طراحی و فناوری کپنهاگ برنامه های آموزش عالی را با هدف جامعه تجاری در دانمارک ارائه می دهد. این آکادمی یکی از بزرگترین آکادمی های بازرگانی در دانمارک است که دارای 5490 دانش آموز تمام وقت و 1200 دانشجوی بین المللی از 70 کشور دنیا است. این دانشگاه پلی است که بین مهارت ها و دانش جدید ایجاد می کند و دانشجویان KEA می آموزند که دانش خود را به معنای وسیع ترین کلمه به محصولی تبدیل کنند. فارغ التحصیلان KEA در زمینه های فناوری، طراحی و تجارت تحصیل می کنند. در این دانشگاه دانشجویان خارج از چارچوب فکر می کنند و به دنبال فرصت ها و روش های جدید هستند.

این دانشگاه بهترین برنامه های تحصیلی را در زمینه های فناوری، طراحی و تجارت ارائه دهد. مدل سازی اطلاعات ساختمان بخشی یکپارچه از آموزش است، زیرا عامل اساسی و بسیار مهم است، که تأثیر زیادی در توسعه و پیشرفت صنعت معماری و طراحی ساختمان خواهد داشت. این برنامه به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود و تمرکز آن بر یادگیری مبتنی بر مسئله است که در یک پروژه ترم واقع در کشورهای مختلف و بازارهای استراتژیک فعلی برنامه ریزی شده است. سطح دشواری در طول تحصیل افزایش می یابد. تحصیلات متوسطه یا معادل آن یا تحصیلات حرفه ای مورد نیاز است. همه متقاضیان باید انگلیسی را در سطح معادل سطح B تحصیلات متوسطه دانمارکی گذرانده باشند. معادل های سطح B دانمارکی به انگلیسی عبارتند از:

  • آیلتس (آزمون آکادمیک): 6.5
  • TOEFL مبتنی بر کاغذ: 550
  • TOEFL مبتنی بر اینترنت: 83
  • گواهینامه مهارت کمبریج (CPE)
  • گواهی کمبریج به زبان انگلیسی پیشرفته (CAE) با درجه C
  • اولین گواهینامه کمبریج با درجه A

شرایط تحصیل رشته معماری در دانمارک

مقطع کارشناسی ارشد رشته معماری در دانمارک

ارتباطات، برنامه ریزی، طراحی و فناوری کلمات کلیدی برنامه کارشناسی معماری در کشور دانمارک است. موضوعات برنامه به چند حوزه اصلی تقسیم می شوند که شامل کسب و کار و ساخت و ساز و طراحی حرفه ای است. پایداری و نوآوری و کارآفرینی در پروژه ها روش کار در همه موضوعات است. شهروندان غیر اتحادیه اروپا برای هر ترم باید شهریه 6100€ (یورو) را پرداخت کنند. دانشجویانی که اقامت دائم یا اجازه محدودیت زمانی با امکان اقامت دائم دانمارک دریافت می کنند از پرداخت شهریه ها معاف می شوند.

کارشناسی ارشد مهندسی معماری با تمرکز بر دانش در مورد ساختمان و ساخت و ساز به صورت تخصصی در گرایش و شاخه های مختلف ارائه می دهد. دانشجویان در مورد پروژه های گروهی برای ترکیب تئوری و عمل و تکمیل یک پروژه پایان نامه در سال دوم یاد می گیرند. در صورت نیاز به مشورت در رابطه با تحصیل در دانمارک یا سایر کشورهای جهان با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *