ویزای تحصیلی

تحصیل رشته هتلداری در شیلی

تحصیل رشته هتلداری در شیلی

در حال حاضر یکی از بهترین روش های مهاجرت، اخذ پذیرش از مراکز تحصیلی و ادامه تحصیل در خارج از کشور می باشد. به عنوان مثال، تحصیل رشته هتلداری در شیلی می تواند یکی از بهترین گزینه های موجود برای متقاضیان به شمار رود. رشته هتلداری یکی از رشته های آکادمیک می باشد که با توجه به گسترش صنعت توریسم، توجه دانشجویان و جامعه علمی جهان به این حوزه بیشتر شده است. با تحصیل در رشته هتلداری، دانشجویان توانایی های لازم برای فعالیت و متخصص بودن در زمینه توریسم و امور مرتبط با اماکن اقامتی را پیدا می کنند و می توانند در حوزه های کاری گوناگونی ظاهر گردند.

همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تهیه این مقاله در خصوص تحصیل در شیلی و رشته هتلداری در این کشور، به سوالات شما عزیزان پاسخ جامعی داده اند. برخی از سوالات عبارتند از:

  • تحصیل در شیلی چه مزایایی به دنبال دارد؟
  • دانشگاه های ارائه دهنده رشته هتلداری در شیلی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته هتلداری در شیلی چه بازه ای را در بر می گیرد؟
  • دانش آموختگان رشته هتلداری در چه حوزه هایی می توانند فعالیت کنند؟

تاریخچه تحصیل رشته هتلداری در شیلی

شیلی یکی از کشوهای واقع شده در آمریکای جنوبی بوده که پایتخت و بزرگترین شهر آن سانتیاگو می باشد. این کشور یکی از اعضای سازمان های جهانی گوناگون، از جمله سازمان ملل، اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی و حوزه کارائیب می باشد. درصد زیادی از جمعیت سانتیاگو را سفید پوستان اروپایی تشکیل می دهند که عموما اسپانیایی می باشند و هم چنین آمار مهاجران، به خصوص مهاجران آمریکای لاتین در این کشور بسیار بالا می باشد. زبان رسمی شیلی اسپانیایی بوده که به گویش شیلی می باشد و ساختار متفاوتی با سایر گویش ها دارد. یکی از مزایای تحصیل در شیلی، آموختن زبان اسپانیایی و گویش این کشور می باشد. با توجه به عملکرد اقتصادی قوی شیلی در کشورهای آمریکای لاتین، می توان گفت که اقتصاد این کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.

درباره شیلی
جمعیت16.7 میلیون نفر
مساحت756950 کیلومتر مربع
واحد پولپزوی شیلی
نوع حکومتجمهوری

تحصیل در شیلی می تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد. اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور یکی از راه های مهاجرت به شیلی و اخذ ویزای آن بوده و راحت ترین روش در حال حاضر به شمار می رود. دانشجویان با تحصیل در شیلی، علاوه بر آشنایی با فرهنگ مردم این کشور، زبان اسپانیایی را آموخته و در فضایی پویا و سالم رشد می یابند. رشته هتلداری یکی از هزاران گزینه پیش روی متقاضیان تحصیل در شیلی می باشد که در دانشگاه ها و مراکز علمی کاربردی این کشور تدریس می گردد. با تحصیل در رشته هتلداری، افراد مهارت ها و دروس لازم برای فعالیت در حوزه توریسم و هتلداری را آموخته و در آخر به آنان مدرکی معتبر اعطا می کردد که در کل جهان پذیرفته می شود. در ادامه این مقاله به ذکر جزئیات بیشتری در مورد رشته هتلداری در فنلاند خواهیم پرداخت.

تاریخچه تحصیل رشته هتلداری در شیلی

چالش های اساسی تحصیل رشته هتلداری در شیلی

تحصیل رشته هتلداری در شیلی نیز همانند اغلب کشورهای مدرن جهان، در کنار مزیت های بی شمار در زمینه های مختلف دارای چالش های متعددی در حوزه های گوناگون می باشد. به عبارت دیگر، دلایل بی شماری برای تحصیل رشته هتلداری در شیلی وجود دارد، صرفا از دانشگاه های معتبر در این کشور گرفته تا سرگرمی و ماجراجویی امیدوار کننده در این کشور، که دانشجویان را برای اعزام دانشجو به شیلی تشویق می کند.

برای درک بهتر از مهمترین چالش های تحصیل رشته هتلداری در شیلی به مواردی که در این بخش از مقاله ارائه کرده ایم توجه فرمایید:

مهمترین چالش های تحصیل رشته هتلداری در شیلی

دانشگاه های ارائه دهنده رشته هتلداری در شیلی

متقاضیان اخذ پذیرش از دانشگاه های شیلی باید در ابتدا در آزمونی تحت عنوان PSU (Pruebade Selection Universitaria) شرکت نموده و نمره قابل قبولی کسب نمایند. شایان ذکر است که نمره آزمون مذکور برای پذیرفته شد در دانشگاه های دولتی کشور شیلی، باید بالا باشد اما این شرط برای دانشگاه های خصوصی این کشور الزامی نیست. طبق موارد ذکر شده، رشته هتلداری در دانشگاه ها و مراکز تحصیلی گوناگونی در شیلی ارائه می شود و اقراد می توانند به مراکز گوناگونی درخواست خود را ارائه نمایند. یکی از دانشگاه های ارائه دهنده رشته هتلداری در شیلی، Duoc UC می باشد که رشته هتلداری را در مقطع کارشناسی ارشد و طی مدت 4 سال ارائه می کند. این دانشگاه در سانتیاگو واقع شده و دوره های آن به زبان انگلیسی و اسپانیایی ارائه می گردد. دوره های مذکور به طور تمام وقت بوده و در شعب گوناگون دانشگاه ارائه می گردد.

هزینه تحصیل رشته هتلداری در شیلی

تحصیل در کشورهای آمریکای لاتین از انتخاب های مقرون به صرفه به شمار رفته و افراد می توانند با هزینه کمتری در مقایسه با اروپا و آمریکای شمالی تحصیل کرده و مدرک معتبر دریافت نمایند. شیلی نیز یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل ارزان به شمار رفته و دانشجویان می توانند با اشتغال به صورت پاره وقت، بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی خود در این کشور را تامین نمایند. طبق آمار اخذ شده از منابع معتبر، هزینه تحصیل رشته هتلداری در دانشگاه های خصوصی شیلی به طور میانگین برابر با $5000 (دلار آمریکا) در سال می باشد. شایان ذکر است که هزینه مذکور در دانشگاه های دولتی پایین تر بوده و کمک هزینه هایی نیز به دانشجویان مستعد تعلق می گیرد.

در صورت تحصیل در پایتخت شیلی، سانتیاگو، هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی به طور میانگین $6000 (دلار آمریکا) در سال می باشد:

نمودار مقایسه هزینه تحصیل سالیانه در برزیل و شیلی

فرصت های شغلی پس از تحصیل رشته هتلداری در شیلی

متقاضیان تحصیل در شیلی می توانند پس از اتمام تحصیل خود در این کشور، به اشتغال پرداخته و ویزای کاری شیلی را اخذ نمایند. با اخذ مدرک هتلداری از مراکز تحصیلی شیلی، دانش آموختگان می توانند در موقعیت های کاری گوناگونی از جمله مهمانداری در هواپیما، قطار و کشتی و ریاست هتل فعالیت نمایند. با توجه به رشد جایگاه علمی رشته هتلداری در سال های اخیر، افراد می توانند با ادامه تحصیل و اخذ مدارک عالی، به تدریس در این رشته بپرازند. طبق آمار اعلام شده از سوی منابع معتبر، میانگین درآمد ماهیانه یک مدیر هتل در شیلی مبلغی برابر با 3240000CLP (پزو شیلی) را در بر می گیرد. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در شیلی و مهاجرت تحصیلی از طریق اخذ پذیرش در رشته هتلداری می توانند با کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

سوالات متداول در باب تحصیل رشته هتلداری در شیلی

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص رشته هتلداری در شیلی پاسخ دهیم. برخی از مهمترین سوالات شما در این خصوص عبارت اند از:

  • آیا تحصیل رشته هتلداری در شیلی انتخاب درستی برای اتباع کشورهای خارجی می باشد؟ تحصیل رشته هتلداری در شیلی به علت زیرساخت های آموزشی پیشرفته در این کشور بهترین انتخاب برای ادامه تحصیل در خارج از کشور می باشد.
  • آیا امکان تحصیل رشته هتلداری در شیلی به صورت رایگان وجود دارد؟ اغلب موسسات آموزشی دولتی در شیلی، روند ثبت نام رایگان را از دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل رشته هتلداری در شیلی هستند اجرایی می کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *