ویزای تحصیلی

خوابگاه دانشگاه پاولوف

خوابگاه دانشگاه پاولوف

یکی از قدیمی ترین دانشکده های پزشکی روسیه دانشگاه پاولوف است و خوابگاه دانشگاه پاولوف امکانات مناسبی را در اختیار دانشجویان قرار می­دهد. این دانشگاه دارای 64 ساختمان می­باشد که هر یک خود بطور جداگانه دارای امکاناتی همچون آزمایشگاه های علمی، دپارتمان، کتابخانه، اتاق های کامپیوتر و کلینیک های درمانی می­ باشد، همچنین این دانشگاه دارای چندین بیمارستان برای درمان بیماری های عفونی می­ باشد که در شهرهای مختلف روسیه واقع گردیده اند. دپارتمان ها و کلینیک هایی که در محوطه دانشگاه پاولوف موقعیت دارند دارای دپارتمان های داخلی، عمومی، جراحی و ژن شناسی می­ باشند. کارشناسان و مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات مورد نیاز و به روز دانشجویان را در اختیار شما قرار میدهد

درباره خوابگاه دانشگاه پاولوف

در این کشور 43 بیمارستان برای آموزش دانشجویان دانشگاه پاولوف ایجاد شده است. تمامی کلینیک ها و این بیمارستان ها مجهز به تجهیرات پزشکی مدرن می ­باشند. خوابگاه دانشگاه پاولوف به سه گروه تقسیم می­ گردد که هر کدام از آنها امکانات مختلفی را به دانشجویان ارائه می­ نمایند. دانشجویان بسته به نوع خوابگاهی که انتخاب می­ نمایند، اجاره های متفاوتی را به دانشگاه پرداخت می­ کنند اما بطور میانگین دانشجویان 100$ تا 150$ (دلار آمریکا) در ماه بابت اسکان در خوابگاه پاولوف باید پرداخت نمایند.

آموزش در دانشگاه پاولوف روسیه

این دانشگاه یک مرکز تحصیلات عالی دولتی در روسیه است و به دانشجویانی که تحصیلاتشان در این دانشگاه به اتمام می­ رسد مدارکی از سوی وزارت بهداشت دولت روسیه اعطا می­ گردد. دانشجویان در این دانشگاه موجودی حسابی بانکیشان را در اختیار مسئولین حقوقی در این دانشگاه قرار داده و ممکن است در برخی موارد با توافقاتی از سوی اشخاص حقوقی و سازمانی انجام گیرد. این دانشگاه علاوه بر نشانه های دانشگاهی، موفق به اخذ مهر دولت فدرال روسیه و سربرگ این دولت نیز شده است. دانشجویان با مراجعه به موسسات کاریابی روسیه می ­توانند به انجام کار دانشجویی در این کشور پرداخته و برخی از نیازهای زندگی خویش را نیز تأمین نمایند.

خوابگاه دانشگاه پاولوف روسیه در 2022

همانطور که بیان نمودیم دانشگاه پزشکی پاولوف دارای خوابگاه های متفاوتی است که در سه منطقه مختلف در شهر سنت پترزبورگ روسیه واقع گردیده اند و بطور کلی در سال 2022 ظرفیت این خوابگاه ها 2230 نفر گزارش شده است. آدرس خوابگاه های دانشگاه پاولوف در روسیه به قرار زیر هستند:

  • دپارتمان مسکن: ناحیه پترگرادسکای- خیابان 34 coin
  • هاستل شماره 3: ناحیه پترگرادسکای- خیابان 34 coin – ایستگاه مترو
  • هاستل شماره 4 : این خوابگاه مخصوص دانشجویان خارجی است که در خیابان 10 روتیگن موقعیت دارد
  • هاستل شماره 5: ناحیه فرانزنسکای- خیابان 48 باچارست
  • هاستل شماره 6: ناحیه پیرمورسکای- خیابان 15 مارشال نوکیکوا- ساختمان شماره 2

دانشجویان می توانند با مراجعه به نقشه شهر سنت پترزبورگ از موقعیت های مکانی این هاستل ها در این شهر آگاه شوند.

دسته بندی خوابگاه دانشگاه پاولوف

دسته بندی خوابگاه دانشگاه پاولوف

خوابگاه دانشگاه پاولوف به سه گروه آپارتمان- کریدر و بلوک ها تقسیم می­گردند. این خوابگاه ها به شرح زیر می­ باشند: خوابگاه شماره 3 که از نوع کریدر است و در سال 1955 بنا گردیده است. این خوابگاه دارای 50 اتاق می­باشد که هر یک از این اتاق ها دارای 3 تخته- 2 آشپزخانه- 2 اتاق شست شو- 3 توالت و 4 حمام است که در دوطبقه واقع گردیده است.

خوابگاه شماره 4 که در سال 1975 تأسیس شده است و از نوع بلوک می­باشند. هر یک از این بلوک ها دارای 8 اتاق دو تا سه نفره- اتاق شست شو- آشپزخانه- توالت و دو حمام می­باشد. خوابگاه شماره 5 این خوابگاه نیز بلوکی است و سال تأسیس آن 1983 می­باشد. هر یک از بلوک ها دارای 6 اتاق دو تخته- آشپزخانه- اتاق شست شو- توالت و دو حمام بزرگ در هر طبقه است.

خوابگاه شماره 6 از نوع آپارتمان است و در سال 1987 تأسیس گردیده و هر یک از آپارتمان ها دارای 2-3 اتاق می­ باشد و هریک از این اتاق ها مجهز به دو یا سه تختخواب است و از امکاناتی همچون اتاق انتظار- توالت- حمام و آشپزخانه ای برای استفاده 4 آپارتمان می­باشد سکونت دانشجویان در این خوابگاه ها می­ باید توسط ریاست دانشکده پاولوف تأیید گردد.

تجهیزات دانشگاه پاولوف

همانطور که در مقدمه بیان نمودیم دانشگاه پاولوف امکانات بسیار خوبی را در اختیار دانشجویان قرار می ­دهد. کتابخانه این دانشگاه دارای بیش از یک میلیون ژورنال و کتب درسی مربوط به پزشکی است که در زمینه درمان بیماری ها و مشکلات درمانی نگارش گردیده اند. از دیگر امکانات این دانشگاه می­توان به آزمایشگاه های علمی و سایت های کامپیوتری که مجهز به اتاق های کامپیوتر و منابع اینترنت هستند اشاره نمود، همچنین این دانشگاه سالن های ورزشی و کلاس های آموزشی را نیز در کنار رودخانه ها برای سپری نمودن اوقات فراغت دانشجویان ایجاد نموده است. دو هاستل که یکی در محوطه دانشگاه و دیگری در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده است از دیگر امکانات دانشگاه پاولوف می ­باشند.

هزینه خوابگاه دانشگاه پاولوف روسیه

با توجه به نوع خوابگاهی که دانشجویان برای اقامت در روسیه و ادامه تحصیل در دانشگاه پاولوف انتخاب می­ کنند، هزینه های متفاوتی را برای خوابگاه دانشگاه پاولوف پرداخت می­نمایند. این خوابگاه ها با توجه به امکاناتی که به دانشجویان ارائه م ی­دهند هزینه های مختلفی را از دانشجویان اخذ می­نمایند. بطور کلی هزینه های این خوابگاه ها از 100$ تا 150$ (دلار آمریکا) در ماه است. برخی از خوابگاه های این دانشگاه پاولوف ممکن است تمامی توقعات دانشجویان را برآورده ننماید. دانشجویان می­توانند از آپارتمان های دانشجویی در شهر سنت پترزبورگ نیز استفاده نمایند.

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارند و ممکن است از تمامی جزئیات تحصیل و خوابگاه دانشگاه پاولوف آگاهی لازم را نداشته و با سوالاتی در زمینه هزینه تحصیل و زندگی در روسیه روبرو شوند می ­توانند با مشاورین و کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نموده و از راهنمایی های مفید آنان بهره­ مند گردند.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *