ویزای تحصیلی

دانشگاه موناش Monash در استرالیا

دانشگاه موناش Monash در استرالیا

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کشور استرالیا را دارید باید در قدم اول موفق شوید از دانشگاه مورد نظر در این کشور پذیرش تحصیلی دریافت کنید، به این منظور لازم است به بررسی دقیق دانشگاه های این کشور بپردازید. دانشگاه موناش Monash در استرالیا یکی از دانشگاه های معتبر محسوب می شود، در این دانشگاه امکان تحصیل در تمامی مقاطع برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. در مقاله پیش رو کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی دارند اطلاعاتی در خصوص معرفی و شرایط تحصیل در دانشگاه موناش Monash در استرالیا در اختیار متقاضیان قرار دهند. اگر یکی از گزینه های تحصیل برای شما دانشگاه موناش است تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

  • شرایط تحصیل در دانشگاه موناش در استرالیا چیست؟
  • هزینه تحصیل در دانشگاه موناش چقدر است؟
  • آیا می توان با تحصیل در این دانشگاه بورسیه دریافت کرد؟
  • فرآیند پذیرش در دانشگاه موناش چیست؟
  • بهترین رشته تحصیلی در دانشگاه موناش کدام است؟

معرفی دانشگاه موناش Monash در استرالیا

یکی از دانشگاه های تحقیقاتی در کشور استرالیا دانشگاه موناش است، این دانشگاه در سال 1958 میلادی در شهر ملبورن استرالیا پایه گذاری شد. دانشگاه Monash بزرگترین دانشگاه استرالیا و 2 مین دانشگاه قدیمی در ایالت ویکتوریا محسوب می شود. در میان تمامی دانشگاه های کشور استرالیا، دانشگاه موناش به دلیل تعداد دانشجویان خارجی، بین المللی ترین دانشگاه این کشور به شمار می آید. لازم به ذکر است این دانشگاه یکی از اعضاء انجمن موسسات آموزش عالی در جنوب شرق آسیا و در دانشگاه های گروه 8 عضو است. از دسامبر سال 2011 میلادی دانشگاه موناش همکاری جهانی خود را با دانشگاه وارویک ( University of Warwick) شروع کرد، موناش طی همکاری با دانشگاه وارویک به گسترش جهانی خود کمک کرد. جدول زیر نشانگر و مشخصا دانشگاه Monash در استرالیا است.

درباره دانشگاه موناش Monash در استرالیا 2023شرح
نوع دانشگاهدولتی
شهرملبورن
شعار دانشگاهI am Still Learning
دارایی1.8 میلیارد AUD (دلار استرالیا)
تعداد اعضاء هیئت علمی دانشگاه6961
تعداد دانشجویان70071
وب سایت دانشگاهWWW.Monash.edu.au
رتبه بندی QS World57
The WUR World74

دانشکده های دانشگاه موناش Monash در استرالیا

در رابطه با دانشکده های دانشگاه موناش می توان گفت، این دانشگاه دارای 10 دانشکده در زمینه های مختلف است، که عبارتند از:

  • دانشکده هنر
  • دانشکده طراحی و معماری
  • دانشکده فناوری اطلاعات
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده بازرگانی و اقتصاد
  • دانشکده پزشکی، پرستاری و علوم بهداشتی
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده داروسازی و علوم دارویی
  • دانشکده فنی و مهندسی
  • دانشکده علوم

دانشگاه دارای 7 کمپ اصلی است که 5 کمپ در ایالت ویکتوریا، 1 کمپ در کشور مالزی و 1 کمپ در کشور آفریقا جنوبی جای دارد. همچنین دانشکده موناش دارای مرکز آموزش و تحقیقاتی در پراتو ایتالیا، دانشکده کارشناسی ارشد و دکتری در بمبئی کشور هند و دانشکده کارشناسی ارشد و دکتری در جیانگ سو کشور چین است.

دانشکده های دانشگاه موناش Monash در استرالیا

شرایط تحصیل در دانشگاه موناش Monash در استرالیا

دوره های آموزشی در دانشگاه موناش در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود. آموزش در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی ارائه می شود و برای تحصیل در این دانشگاه ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی IELTS ،TOEFL، تست کمبریج، تست انگلیسی تحصیلی پیرسون لازم است. دانشگاه موناش دوره های تحصیلی را به صورت آنلاین نیز در اختیار متقاضیان قرار می دهد، یادگیری از راه دور شامل: ترکیبی از ارتباطات الکترونیک و مواد مطالعاتی کاغذی است. برخی از رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی و مقاطع تکمیلی به شرح زیر است.

مقطع کارشناسیمقاطع تکمیلی (کارشناسی ارشد، دکتری و دکتری تخصصی)
فنی و مهندسیمالی کاربردی
هنرحسابداری
تجارتفنی و مهندسی
پرستاریزیست شناسی و علوم بهداشتی
معماریمعماری
مطالعات جهانیتجارت (قانون تجارت)
علوم کامپیوترمالی و بانکداری کاربردی
تغذیهطراحی
پزشکیآموزش
طراحیهنر
داروسازیپرستاری پیشرفته
علوم بهداشتیمدیریت (اقتصاد، مدیریت اجرایی و غیره)
مدیریتزبان شناسی
آموزشاقتصاد کاربردی
فیزیوتراپیحقوق
حقوقداروسازی

حداقل سن مورد نظر برای ادامه تحصیل در این دانشگاه 17 سال است. جهت اخذ پذیرش از دانشگاه لازم است فرد مدارکی مانند: مدارک تحصیلی پیشین و ریز نمرات، مدرک معتبر زبان، تکمیل فرم مورد نظر، انگیزه نامه، توصیه نامه و فتوکپی از پاسپورت معتبر و مدت دار را به دانشگاه ارسال کند. پس از اخذ پذیرش از دانشگاه موناش فرد می تواند اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا انجام دهد، جهت اطلاع از چگونگی دریافت ویزای تحصیلی این کشور می توانید به مطالعه مقاله ویزای تحصیلی کشور استرالیا بپردازید.

هزینه تحصیل در دانشگاه Monash در استرالیا

یکی از دغدغه های متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند در رابطه با هزینه های تحصیل است. در رابطه با هزینه های تحصیل در دانشگاه موناش می توان گفت هزینه های تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف و رشته های تحصیلی متغیر است. به طور کلی هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی بین 15000 AUD تا 33000 AUD (دلار استرالیا)، مقطع کارشناسی ارشد بین 20000 AUD تا 37000 AUD (دلار استرالیا) و مقطع دکتری بین 14000 AUD تا 37000 AUD(دلار استرالیا) برآورد شده است. دانشگاه موناش هر ساله 300 کمک هزینه تحصیلی در اختیار دانشجویان تازه وارد قرار می هد، این کمک هزینه ها در قالب بورسیه تحصیلی در مقاطع تحصیلی مختلف در اختیار دانشجویان واجد شرایط قرار داده می شود. اغلب کمک هزینه ها در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد تعلق میگیرد و در مقطع لیسانس به مراتب سخت تر است.

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص دانشگاه موناش Monash در استرالیا کسب کردید، اگر قصد دارید پس از فارغ التحصیلی در کشور استرالیا اقامت داشته باشید پیشنهاد می شود مقاله اقامت پس از تحصیل در استرالیا را با دقت مطالعه کنید. هموطنان عزیز می تواند جهت کسب اطلاعات در خصوص شرایط تحصیل در کشور استرالیا و یا سایر کشورهای مورد نظر با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

پرتکرارترین سوال درمورد تحصیل در دانشگاه موناش Monash در استرالیا

بیشترین سوالاتی که علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه موناش Monash در استرالیا هستند مطرح می کنند، موارد زیر است:

  • چه میزان اپلیکیشن فی برای بررسی مدارک توسط دانشگاه دریافت می شود؟ موناش یک دانشگاه دولتی محسوب می شود و متقاضیان بین المللی باید هزینه درخواست 100$ (دلار آمریکا) را بپردازند و رسید پرداخت را پیوست کنند.
  • پذیرش دانشجو در دانشگاه موناش با بورسیه صورت می گیرد؟ دانشگاه موناش برای دانشجویانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در این دانشگاه هستند، بورسیه های متنوعی ارائه می دهد.
3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *