ویزای تحصیلی

دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند

دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند

امروزه بسیاری از افراد قصد تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا را دارند، دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند می تواند یکی از انتخاب های متقاضیان باشد. معمولا افرادی که مهاجرت تحصیلی را انتخاب می کنند علاقه دارند پس از فارغ التحصیلی در آن کشور اقامت داشته باشند. در کشور هلند این امکان برای متقاضیان وجود دارد و آن ها می توانند با تغییر ویزا دانشجویی خود به کاری یا سرمایه گذاری در این کشور اقامت داشته باشند و پس از مدتی با رعایت قوانین اقامت دائم هلند را به دست بیاورند.

برای تحصیل در این کشور شرایط و قوانینی وجود دارد که بهتر است نسبت به آن ها نیز آگاه باشید. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله پیش رو سعی دارند دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند را معرفی کنند. اگر برای ادامه تحصیل این دانشگاه را انتخاب کرده اید، تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند

دانشگاه واخنینگن (با نام هلندی: Wageningen Universiteit) یکی از دانشگاه های پژوهشی و معتبر در کشور هلند می باشد. این دانشگاه در سال 1918 میلادی در شهر واخنینگن تاسیس شد. دانشگاه پژوهشی Wageningen به مدت 100 سال یکی از مهم ترین و اصلی ترین مرکز برای آموزش و تحقیق در زمینه علوم زیست محیطی، علوم گیاهی، تکنولوژی کشاورزی، علوم دامی، مدیریت منابع طبیعی و علوم اجتماعی محسوب می شد.

در دهه های اخیر دانشگاه پژوهشی Wageningen به عنوان یک مرکز پیشرو در زمینه مدیریت منابع انسانی و علوم زیستی در سطح دنیا شناخته می شد. این دانشگاه در کشور هلند نقش بسیار زیادی در آموزش و تحقیق دارد. در دانشگاه پژوهشی Wageningen سعی شده است تحقیقات استراتژیک و بنیادی با آموزش در مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری تخصصی به دانشجویان آموزش داده شود.

معرفی دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند

اخذ پذیرش از دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند

همان طور که گفته شد برای تحصیل متقاضیان باید در اولین قدم پذیرش دانشگاه را به دست بیاورند. متقاضیان باید مدارکی را آماده کرده و در زمان تعیین شده ارسال نمایند. زمان تعیین شده برای ارسال مدارک به شرح ذیر می باشد:

شروع ترم سپتامبر:

Application1 می
Confirmation1 ژوئن
Enrolment31 آگوست

شروع ترم فوریه:

Application1 اکتبر
Confirmation1 نوامبر
Enrolment15 فوریه

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند عبارتند از:

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر
  • ارائه رزومه (CV)
  • انگیزه نامه از اساتید سابق
  • پرداخت هزینه های مربوطه
  • ارائه توصیه نامه معتبر
  • ارائه مدارک تحصیلی پیشین

هزینه دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند

برای تحصیل در دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند متقاضیان باید با توجه به رشته انتخابی شهریه های تحصیلی را بپردازند. ولی بطور میانگین برای تحصیل در این دانشگاه باید مبلغی بین 15000€ تا 20000€ (یورو) پرداخت شود. دانشجویان علاوه بر هزینه های تحصیل باید هزینه های زندگی را نیز در نظر بگیرند. هزینه زندگی در هلند در مقایسه با سایر کشورها ارزان و مقرون به صرفه می باشد. هزینه های زندگی با توجه به نوع زندگی دانشجو متفاوت می باشد. اما به طور میانگین برای زندگی در این کشور باید ماهانه مبلغی بین 700€ تا 1000€ (یورو) پرداخت نمایید.

می توان گفت یک سوم از این هزینه ها، برای هزینه مسکن می باشد. در شهرهای این کشور امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی وجود دارد و برای استفاده از این وسایل متقاضی باید مبلغ 1.6€ (یورو) پرداخت نماید. در برخی از مراکز تخفیفات ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که دانشجو با ارائه کارت دانشجویی می تواند از آن ها استفاده نماید. با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در رابطه با دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند به دست آوردید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می شود به مطالعه مقاله تحصیل در هلند بپردازید. اگر پس از مطالعه مقالات پاسخ سوالات خود را دریافت نکردید می توانید با کارشناسان متخصص و با تجربه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات پرتکرار درباب دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند

در بخش موخره مقاله پیشرو به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • هزینه دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند چگونه است؟ برای تحصیل در دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند متقاضیان باید با توجه به رشته انتخابی شهریه های تحصیلی را بپردازند. ولی بطور میانگین برای تحصیل در این دانشگاه باید مبلغی بین 15000€ تا 20000€ (یورو) پرداخت شود. دانشجویان علاوه بر هزینه های تحصیل باید هزینه های زندگی را نیز در نظر بگیرند. هزینه زندگی در هلند در مقایسه با سایر کشورها ارزان و مقرون به صرفه می باشد. هزینه های زندگی با توجه به نوع زندگی دانشجو متفاوت می باشد. اما به طور میانگین برای زندگی در این کشور باید ماهانه مبلغی بین 700€ تا 1000€ (یورو) پرداخت نمایید.
  • معرفی دانشگاه پژوهشی Wageningen هلند به چه صورت است؟ دانشگاه واخنینگن (با نام هلندی: Wageningen Universiteit) یکی از دانشگاه های پژوهشی و معتبر در کشور هلند می باشد. این دانشگاه در سال 1918 میلادی در شهر واخنینگن تاسیس شد. دانشگاه پژوهشی Wageningen به مدت 100 سال یکی از مهم ترین و اصلی ترین مرکز برای آموزش و تحقیق در زمینه علوم زیست محیطی، علوم گیاهی، تکنولوژی کشاورزی، علوم دامی، مدیریت منابع طبیعی و علوم اجتماعی محسوب می شد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *