مهاجرت

دریافت مستر کارت فرانسه

دریافت مستر کارت فرانسه

اهمیت دریافت مستر کارت فرانسه به آن خاطر است که آسانترین و مطمئن ترین روش برای پرداخت هزینه های افراد، داشتن مستر کارت (MasterCard) می باشد. دارندگان مستر کارت فرانسه با توجه به امتیاز تعهد صفر مستر کارت (Mastercard Zero Liability) از تراکنش های غیر قانونی بواسطه کارت مفقودی یا سرقتی محافظت می شوند. علاوه بر این، به هنگام بازگشت به کشور خودتان شما صورت حساب مخارج خود را خواهید داشت. معمولا هم مستر کارت های فرانسوی در قالب 3 براند معروف Mastercard®, Maestro® یا Cirrus® برای مشتریان صادر می شود.

اما قبل از ارائه درخواست برای افتتاح حساب و اخذ مستر کارت کشور فرانسه بایستی با شرایط افتتاح حساب در این کشور اروپایی نیز آشنا شد. افتتاح حساب در بانک های فرانسوی دارای یک فرآیند کاملا آسان و ساده ای است. به طوریکه بانک های فرانسوی از متقاضیان افتتاح حساب فقط تحویل مدرک معتبر هویتی (پاسپورت به همراه ویزای شهروندان غیر اروپایی) و نیز مدرک اقامتی مثل اجاره نامه یا قبوض خدمات شهری را درخواست می کنند. با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش تا دست یابی به اهداف مهاجرتی خود همراه باشید.

  • انواع مسترکارت در کشور فرانسه کدامند؟
  • بهترین مدل مسترکارت در فرانسه کدام است؟
  • هزینه دریافت مسترکارت در کشور فرانسه چقدر است؟
  • آیا می توان بدون مسترکارت در فرانسه خرید کرد؟
  • مزایای دریافت مسترکارت در فرانسه چیست؟
  • محدودیت های خرید بدون مسترکارت در فرانسه چیست؟

شرایط آمادگی قبل از سفر به فرانسه

اخذ کارت اعتباری جزو اولین کارهایی است که باید قبل از مسافرت به فرانسه در فکر تهیه آن باشید. در فرانسه نیز کارت های الکترونیکی مختلفی جهت انجام تراکنش های روزمره در دست مردم وجود دارد. بانک های فرانسوی معمولا برای مشتریان خود بر حسب شرایط آنها کارتهای اعتباری، مستر کارت های مجازی یا Prepaid و مستر کارت های آنلاین را صادر می کنند. این کارتها را می توان به صورت آنلاین و حضوری در فرانسه درخواست داد و لیست بانک های صادر کننده انواع کارت های اعتباری فرانسه عبارتند از:

  • N26
  • HSBC
  • Boursorama Banque
  • American Express
  • Societe Generale
  • Carte Zero
  • Mooncard

داده ها و آمارهای به دست آمده از کشور فرانسه نشانگر آن است که مستر کارت N26 به عنوان بهترین کارت اعتباری کشور فرانسه شناخته می شود. شما با این کارت می توانید در بیش از 27 میلیون محل در جهان پرداخت انجام دهید. N26 مستر کارت رایگان برای کسانیکه حساب افتتاح می کنند، اعطاء می کند. پاداش های بیشتر و عدم اخذ هزینه های سرشکن یا هزینه های پنهان، خدمات مشتری خوب، عدم دریافت هزینه ماهیانه و سایر از جمله امتیازات دریافت مستر کارت فرانسه می باشد. در باب ویزا کارت فرانسه لینک فوق را بخوانید.

ضرورت ها و امتیازات دریافت مستر کارت فرانسه

فرانسه با یک اقتصاد کاملا پیشرفته صنعتی یکی از کشورهای مرفه اروپایی است که همواره مورد توجه دسته های مختلف مهاجران ایرانی قرار دارد. دانشجویان ایرانی به امید تحصیل در اکول پلی تکنیک های مدرن فرانسوی، کارگران ایرانی برای دریافت پیشنهاد کاری از بازار کار تخصص گرا و پر رونق فرانسوی، سرمایه گذاران و تجار ایرانی به امید راه اندازی کسب و کار خود و اخذ اقامت فرانسه برای کل خانواده همراه چشم به راه مهاجرت به فرانسه دوخته اند. اما اخذ ویزا فقط یک مرحله از فرآیند مهاجرت به کشور فرانسه محسوب شده و دریافت کارت اعتباری یا carte de crédit و اجاره خانه از الزامات این سفر محسوب می شود.

اما نباید از امتیازات مستر کارت های فرانسوی نیز به همین راحتی گذشت. در واقع انواع مستر کارت های فرانسه از امتیازات متنوعی مثل بیمه مسافرتی، تخفیف های فروشگاهی، بیمه سوانح و تصادفات، دسترسی به لانژ فرودگاهی، رزرو آسان و سریع هتل و سایر برخوردار هستند. این امتیازات را در کنار هزینه کارت و نیز هزینه تراکنش خارجی می توان به عنوان پارامترهای مهم در انتخاب بهترین مستر کارت فرانسه دانست.

ضرورت ها و امتیازات دریافت مستر کارت فرانسه

ملاحظات مستر کارت قبل از مسافرت به فرانسه

قبل از اینکه شما قصد مهاجرت به فرانسه را داشته باشید، اطلاع از نکاتی می تواند در انجام یک سفر راحت و مطمئن و در عین حال تامین امنیت موجودیتان در طول سفر کمک فراوانی کند. اما نکات مدنظری درباره مستر کارت فرانسه قبل از سفر عبارتند از:

نکاتموضوعشرح
نکته اولاطلاع از رمز مستر کارتکارت خوان ها و ATM های فرانسوی با سیستم تایید رمز کار می کنند. پس قبل از استفاده مستر کارت بایستی رمز کارت را بدانید
نکته دومطریقه حفظ رمز مستر کارتهرگز رمز مستر کارت خود را روی کاغذی ننویسید برای سیو آن در گوشی حتما از اپلیکیشن حفظ کننده رمز استفاده کنید
نکته سومامتحان روش های جدید برای پرداختشما می توانید از موبایل و اینترنت به عنوان روش پرداخت بدون تماس جهت خرید زیر 30€ (یورو) در فرانسه استفاده نمائید
نکته چهارماطلاع از شماره تماس پشتیبانی مرکز صادر کننده مستر کارت فرانسهاین امر زمانی به کار می آید که کارت شما مفقود یا مورد سرقت قرار گرفته باشد
نکته پنجمآشنایی با سیاست تعهد صفر مستر کارت فرانسهمطمئن شوید که شما در اغلب بازارهای جهان تحت حفاظت هستید. مستر کارت دارای سیاست تعهد صفر بوده پس شما مسئول هیچگونه خرید غیر مجاز نیستید.
نکته ششماطلاع از امتیازات سفرمستر کارت ها دارای بیمه های امنیتی و مسافرتی و یا خدمات تفریحی هستند که شما می توانید از آنها برخوردار شوید.
نکته هفتمدریافت تجارب سفر ایده آلآیا قصد مسافرت به شهر مورد علاقه خودتان را دارید؟ پس با مراجعه به وب سایت www.priceless.com، پیشنهادات و تجارب خاص ویژه دارندگان مستر کارت در شهرهای بی قیمت جهان را جستجو نمائید.

اطلاعات دریافت مستر کارت در فرانسه

مستر کارت و ویزا کارت محصولات مشابهی را پیشنهاد می دهند. هر دو شرکت در اروپا و در کشور فرانسه نیز حضور دارند. اما آمارها گویای این واقعیت است که ویزاکارت در اروپا اما مستر کارت در آمریکا کاربران زیادی دارد. اما با این وجود نباید از امتیازات ویژه مستر کارت طلایی Gold MasterCard و بر تری آن بر ویزاکارت Visa Premier غافل شد. مستر کارت در کشور فرانسه یک کارت مجازی یا Prepaid استاندارد و کارت های اعتباری زیر را به مشتریان صادر می کند:

  • کارت اعتباری استاندارد
  • کارت اعتباری طلایی
  • کارت اعتباری تیتانیوم
  • کارت اعتباری پلاتینیوم
  • کارت اعتباری جهانی
  • کارت اعتباری نخبه جهانی

اما دبیت کارت های مستر کارت در کشور فرانسه عبارتند از:

  • دبیت کارت استاندارد
  • دبیت کارت پلاتینیوم
  • دبیت کارت طلایی
  • دبیت کارت جهانی

دریافت مستر کارت رایگان در فرانسه

اگر تمایل به گریز از هزینه ها و مخارج دریافت مستر کارت فرانسوی هستید، بهترین گزینه برای شما افتتاح حساب آنلاین در یک بانک آنلاین فرانسوی است. بر این اساس، انواع بانک های آنلاین فرانسه در زمینه صددور مستر کارت فرانسوی در سال 2024 عبارتند از:

بانک آنلاینکارت بانکشرایط اخذپیشنهاد خوش آمدگویی
N26Standard MasterCardبدون آستانه حداقل درآمدی
در دسترس برای هر مشتری ساکن در کشوری که N26 در آنجاکار می کند
INGGold MasterCardپس انداز ماهیانه حداقل 1200€ (یورو) در حساب80€ (یورو)
داشتن موجودی حداقل 5000€ (یورو) حداقل یک روز در ماه
FortuneoStandard Mastercardپس انداز 5000€ (یورو) در حساب به هنگام افتتاح حساب80€ (یورو)
Gold Mastercardدرآمد ماهانه بالای 1800€ (یورو)

مسترکارت طلائی فرانسه

افرادی که می خواهند از ضمانت نامه های طولانی بانکی استفاده کنند، بهتر است از کارت طلائی استفاده کنند. برخی از مهم ترین امتیازهایی که می توان به دست آورد عبارتند از:

  • ضمانت نامه های طولانی سفر (تاخیر هواپیما، قطار، بار و غیره)
  • گارانتی خودروهای اجاره ای در فرانسه یا خارج از کشور
  • بیمه های سفر

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از مسترکارت طلائی آن است که فرد می تواند با اطمینان خرید کند. هیچ مبلغی به عنوان تقلب و سرقت از مسترکارت طلائی کسر نخواهد شد. در صورتی که فرد کارت خود را گم کند یا محدودیتی پیش آید، می تواند با شماره 0892705705 تماس گرفته و مشکل خود را برطرف کند.

همچنین می توان به صورت پیوسته کلیه اتفاقاتی که در حساب بانکی فرد رخ می دهد را پیگری کرد. این مسترکارت ها دارای یک اثر انگشت الکترونیک هستند که امکان هر گونه کلاهبرداری را به حداقل خود می رسانند. کارت های مسترکارت طلائی کاملا رایگان هستند. Priceless یک منبع ارزشمند جهانی است که برنامه های مختلفی را ارائه می کند. این برنامه ها را از طریق مسترکارت می توان به دست آورد. بسیاری از مسابقات ورزشی، آشپزی، همایش های، مراسم های موسیقی و غیره برای داندگان این خدمت رایگان خواهد بود.

منبع: mastercard

مزایای دریافت مسترکارت فرانسه

افرادی که مسترکارت فرانسه را در اختیار دارند، می توانند امتیازهای زیادی را نیز به دست آورند. برخی از مهم ترین امتیازهایی که در این رابطه وجود دارند عبارتند از:

  • امکان استفاده از خدمات مشتریان به صورت آنلاین
  • امکان استفاده از زبان انگلیسی
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • امکان استفاده از کارت در سراسر جهان
  • امکان افتتاح حساب آنلاین از درون خاک فرانسه

افرادی که مسترکارت فیزیکی خود را در فرانسه دریافت کرده باشند، نه تنها در این کشور، بلکه در سراسر جهان می توانند از آن استفاده کنند. باید در نظر داشت که مسترکارت این امکان را به افراد می دهد که از هر فروشگاه متصل به مسترکارت استفاده کنند. همچنین این امکان وجود دارد که به صورت همزمان از بسیاری از ارزهای دنیا بدون نیاز به پرداخت پول اضافه استفاده کرد. وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برای دریافت مسترکارت برای متقاضیان ایرانی، به صورت کاملا قانونی و دائمی برخوردار هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “دریافت مستر کارت فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *