ویزای تحصیلی

رشته ارتودنسی در کره جنوبی

رشته ارتودنسی در کره جنوبی

برای تحصیل در رشته ارتودنسی در کره جنوبی متقاضیان گزینه های بسیار زیادی را پیش رو خواهند داشت که هر یک از آن ها شرایط خاص خود را دارد. کره جنوبی در سال های اخیر به دلیل فعالیت های فرهنگی بسیار زیادی که در سطح بین المللی انجام داده است، خود را به عنوان یکی از کشورهای برگزیده در جهان معرفی کرده و به همین دلیل است که امروزه تعداد متقاضیان مهاجرت به این کشور به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. شرایط زندگی در کره جنوبی از نظر فرهنگی تفاوت های بسیاری با ایران و اروپا دارد و به همین دلیل است که بسیاری به زندگی در این کشور متمدن تمایل پیدا می کنند.

رشته ارتودنسی به عنوان یک رشته تخصص پزشکی، در طول دهه های اخیر اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده است و دانشگاه های پزشکی بیشتری در سطح جهان این رشته را به دانشجویان ارائه می کنند. طول دوره تحصیل در این رشته در کره جنوبی بین 2 تا 4 سال است و متقاضیان وظیفه دارند تا با توجه به نیاز خود و شرح رشته ارائه شده در گروه ارتودنسی در دانشگاه های مختلف، یک گزینه را برای خود انتخاب کنند. با توجه به تمایلات بسیار زیادی که در رابطه با مهاجرت به این کشور در سال های اخیر ایجاد شده است، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله، شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در کره جنوبی را بررسی می کنند.

  • محدودیت های تحصیل ارتودنسی در کره جنوبی چیست؟
  • آیا کره جنوبی دانشگاه های با کیفیتی برای تحصیل در رشته ارتودنسی دارد؟
  • آیا می توان در کره جنوبی در رشته ارتودنسی بورسیه دریافت کرد؟
  • هزینه های تحصیل رشته ارتودنسی در کره جنوبی چقدر است؟
  • شرایط اقامت پس از تحصیل یک ارتودنتیست در کره جنوبی چیست؟

فرآیند تحصیل رشته ارتودنسی در کره جنوبی

افرادی که قصد تحصیل در کره جنوبی را دارند، باید از این مسئله آگاهی داشته باشند که تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی ممکن است اما دانشگاه های محدودی این نوع از آموزش را ارائه می کنند و به همین دلیل است که تسلط به زبان کره ای از جمله الزاماتی است که می تواند در روند ورود به این کشور موثر باشد. علاقمندان به تحصیل در رشته ارتودنسی در کره جنوبی، باید در دوره قبل تحصیل خود مدرک دندانپزشکی دریافت کرده و حداقل یک سال به صورت تمام وقت در این حوزه فعالیت رسمی داشته باشند.

33 دانشگاه معتبر در کره جنوبی برای تحصیل در رشته ارتودنسی وجود دارد که بهترین آن ها دانشگاه یونسی در شهر سئول است که در رتبه 13 جهان در این رشته قرار دارد. رتبه دوم به دانشگاه ملی کره جنوبی رسیده است که در جایگاه 48 جهان قرار گرفته و این دو دانشگاه فاصله معناداری با سایر دانشگاه های این کشور دارند. دانشگاه کیونگ به عنوان سومین دانشگاه برتر کره جنوبی در رشته ارتودنسی در رتبه 123 جهان جای گرفته است و به طور کلی در فهرست 250 دانشگاه برتر جهان در رشته ارتودنسی، می توان نام 10 دانشگاه کره ای را مشاهده کرد.

فرآیند تحصیل رشته ارتودنسی در کره جنوبی

هزینه تحصیل رشته ارتودنسی در کره جنوبی

باید به این نکته اشاره داشت که تحصیل دندانپزشکی در کره جنوبی، یکی از پر هزینه ترین دوره های آموزشی است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، باید بودجه ای مناسب را در اختیار داشته باشند. شرایط دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور بسیار دشوار است و نمی توان به کسی وعده دریافت قطعی بورسیه را دارد. دانشگاه های کره جنوبی مبلغ مشخصی را به عنوان بورسیه سالیانه دانشجویان در نظر می گیرند و تمامی دانشجویان ثبت نامی در تمامی مقاطع برای به دست آوردن بخشی از آن تلاش می کنند.

بر خلاف این موضوع، به دانشجویان خارجی فرصت داده می شود تا به صورت نیمه وقت در این کشور به کار مشغول شده و از این طریق هزینه های زندگی دانشجویی خود را تامین کنند. این قانون می تواند در کاهش هزینه های زندگی در کره جنوبی بسیار موثر باشد و به همین دلیل است که دانشجویان در تمامی رشته ها در کره جنوبی به جستوی مشاغل نیمه وقت می پردازند. گراف زیر، مجموعه هزینه های یک سال تحصیل رشته ارتودنسی در کره جنوبی را نشان می دهد.

مجموعه هزینه های یک سال تحصیل رشته ارتودنسی در کره جنوبی

شرایط کار یک ارتودنتیست در کره جنوبی

آنچه تحصیل در کره جنوبی را جذاب می سازد، امکان کار ضمن تحصیل و پس از تحصیل در این کشور است. دانشجویان خارجی می توانند از این طریق ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند و در این صورت اقامت دائمی کره جنوبی را نیز برای خود به ارمغان آورند. شرایط فرهنگی زندگی در کره جنوبی ممکن است برای بسیاری از افراد چندان جذاب نباشد و تحصیل در این کشور فرصتی مناسب است تا فرد نسبت به این مسئله آگاهی کافی به دست آورد.

در صورتی که فردی کار در کره جنوبی را بپذیرد، به عنوان یک ارتودنتیست می تواند در یک ماه 12300000KRW (وون) درآمد داشته باشد و یک زندگی در رفاه کامل اقتصادی را در این کشور تجربه کند. در صورتی که در جستجوی مسیری هموار برای مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *