ویزای تحصیلی

رشته انیمیشن در پرتغال

رشته انیمیشن در پرتغال

برای تحصیل رشته انیمیشن در پرتغال دانشگاه های با کیفیت زیادی در این کشور وجود دارد که می تواند کلید موفقیت افراد در این زمینه باشد. در حال حاضر پرتغال یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت برای تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی است و با توجه به اعتباری که زندگی در این کشور به همراه دارد، می توان گفت که افراد زیادی تمایل دارند تا در این کشور زندگی کنند. محدودیت هایی برای دریافت پذیرش از دانشگاه های پرتغال در رشته های مرتبط با هنر وجود دارد که دانشجویانی که رزومه قوی در اختیار دارند به راحتی می توانند آن را برطرف سازند. وجود دانشگاه های معتبر در این کشور سبب شده است تا جمعیت قابل توجهی از سراسر جهان در تلاش باشند تا این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

در حال حاضر به این دلیل که پرتغال یکی از کشورهای عضو حوزه شنگن است، به راحتی می توان آن را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب کرد چراکه می تواند در آینده اقامتی فرد نیز اثر مثبت داشته باشد. شرایط کنونی نشان می دهد که پرتغال یکی از گزینه های درجه دوم برای بسیاری از افراد است اما در رشته انیمیشن، برخی از دانشگاه های پرتغال توانسته اند رتبه های خوبی به دست آورند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته انیمیشن در پرتغال نگاهی انداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته انیمیشن در پرتغال چیست؟
  • بهترین دانشگاه های پرتغال برای تحصیل در رشته انیمیشن کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته انیمیشن در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در پرتغال کار کرد؟

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در پرتغال

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در پرتغال

پرتغال را می توان به عنوان یکی از گزینه های ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور معرفی کرد و در حالی که هزینه تحصیل در رشته های مرتبط با علوم کامپیوتر برای بسیاری از افراد زیاد است، می توان گفت که پرتغال یکی از کشورهای مقرون به صرفه و در حقیقت پلی برای رسیدن به موفقیت های بیشتر به حساب می آید.

افرادی که پرتغال را برای تحصیل در رشته انیمیشن انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که دانشگاه های این کشور تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به راحتی ممکن می کنند ولی برای تحصیل در مقطع دکترا در این رشته، تعداد انگشت شمار دانشگاه وجود دارد. تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته 2 ساله است و دانشجویان نخبه در مقطع کارشناسی می توانند در 6 ترم مدرک تحصیلی خود در را دریافت کنند. دانشجویان برای دریافت ویزای تحصیلی پرتغال، باید مدرک زبان در اختیار داشته باشند که بسته به خواسته دانشگاه می تواند متفاوت باشد.

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در پرتغال

10 دانشگاه نسبتا مناسب برای تحصیل رشته انیمیشن در این کشور وجود دارد که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود است. افرادی که پرتغال را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب کرده اند، باید در نظر داشته باشند که دانشگاه های این کشور اگرچه در سطح بین المللی رتبه های خوبی در اختیار دارند، ولی هرگز در جمع برترین های جهان قرار نگرفته اند.

معرفی دانشگاه های برتر رشته انیمیشن در پرتغال

هزینه تحصیل رشته انیمیشن در پرتغال

یکی از مزیت هایی که مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل به همراه دارد، آن است که دانشجویان می توانند با هزینه های نسبتا کمی در این کشور به ادامه تحصیل مشغول شوند و به همین دلیل است که می توان این کشور را برای ایرانیان یکی از گزینه های ایده آل معرفی کرد. در شرایط کنونی، دانشجویان برای پرداخت شهریه خود در دانشگاه های پرتغال، بسته به مقطع و دانشگاه محل تحصیل خود به حدود 1350€ تا 3700€ (یورو) در سال نیاز خواهند داشت و با توجه به این که دسترسی به بورسیه های تحصیلی در این کشور ممکن نیست، همچنان می توان پرتغال را یکی از کشورهای ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور دانست.

برای گذران زندگی در این کشور نیز عوامل مختلفی در هزینه های زندگی در پرتغال اثر گذار هستند و به همین دلیل است که نمی توان یک قیمت واحد را در نظر گرفت ولی می توان گفت که 500€ تا 800€ (یورو) در سال برای تامین مخارج زندگی در این کشور کفایت می کند. فرصت کار ضمن تحصیل در پرتغال نقش مهمی در تامین این هزینه ها دارد.

شرایط کار یک انیماتور در پرتغال

با پایان دوره تحصیل، فرایند جدیدی برای دریافت اقامت در پرتغال پیش روی دانشجویان خارجی قرار می گیرد که می تواند برای بسیاری از افراد ارزشمند باشد. یک انیماتور در این کشور می تواند با یافتن کار، اقامت پرتغال را به دست آورد و به مهاجرت خود از طریق تحصیل معنای دیگری ببخشد. در حال حاضر یک انیماتور در این کشور می تواند در حدود 1890€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد. این سطح درآمدی می تواند برای بسیاری از افراد مقدار مناسبی باشد اما یک درآمد سطح متوسط در این کشور به حساب می آید. در حال حاضر اگر به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *