ویزای تحصیلی

رشته بازرگانی بین الملل در آلمان

رشته بازرگانی بین الملل در آلمان

تردیدی وجود ندارد که تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آلمان می تواند یکی از بهترین گزینه های ممکن برای تحصیل در این رشته باشد. باید به این نکته اشاره داشت که افراد زیادی به دنبال تحصیل در رشته های مرتبط با علوم بازرگانی هستند و رشته بازرگانی بین الملل یکی از بهترین گرایش های این رشته است. افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، در آینده کاری خود می توانند شرایط مناسبی را ایجاد کنند و از دستمزد بالایی برخوردار باشند. این رشته علاوه بر این که مورد توجه شرکت های مختلف در بخش خصوصی است، شرایط بسیار مناسبی برای دولت ها ایجاد می کند و در نتیجه فعالیت در این زمینه، فرد را می تواند به رسیدن به شغل نزدیک تر می کند.

رشته بازرگانی بین الملل در مقاطع مختلف دانشگاهی ارائه می شود و افرادی که این رشته را انتخاب می کنند، امکان ورود به سایر رشته های تحصیلی مرتبط را خواهند داشت تا بتوانند در زمینه های دیگر نیز تخصص پیدا کنند. به دلیل اهمیت بسیار زیادی که این رشته دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته بازرگانی بین الملل پراخته و اطلاعاتی در این زمینه ارائه کرده اند.

  • شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های آلمانی برای علاقمندان به رشته بازرگانی بین الملل کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل رشته بازرگانی بین الملل، در این کشور به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آلمان

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که آلمان یکی از مهم ترین کشورهای جهان برای شروع تحصیل در مقاطع مختلف است و افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را دارند نیز به احتمال زیاد آلمان را به عنوان یکی از گزینه های خود در نظر می گیرند. علاقمندان به تحصیل در این کشور در مقطع کارشناسی، حداقل 3 سال به ادامه تحصیل در این رشته ادامه تحصیل خواهند داد و در مقطع کارشناسی ارشد این رشته نیز یک دوره 2 ساله در نظر گرفته شده است.

افرادی که قصد دارند در آلمان به تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل مشغول شوند، 2 گزینه کلی را پیش رو خواهند داشت و می توانند به زبان آلمانی یا انگلیسی در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند. در حال حاضر شرایط تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در مقطع کارشناسی به زبان آلمانی مناسب تر است و دانشجویان می توانند با دریافت مدرک B2 زبان آلمانی، شانس خود را برای دریافت پذیرش در این رشته به صورت قابل توجهی افزایش دهند.

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در آلمان

در حال حاضر دانشگاه های بسیار زیادی در آلمان وجود دارد که امکان ادامه تحصیل در رشته بازرگانی بین الملل را به دانشجویان می دهد. مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل در این رشته برای افرادی مناسب است که بتوانند با توجه به رزومه تحصیلی خود، دانشگاه مناسبی را انتخاب کنند. برخی از مهم ترین دانشگاه های آلمان که در رتبه بندی جهانی رشته بازرگانی بین الملل عبارتند از:

معرفی بهترین دانشگاه های رشته بازرگانی بین الملل در آلمان

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آلمان

یکی از محدودیت هایی که تحصیل در بسیاری از کشورهای جهان ممکن است ایجاد کند، تامین هزینه های تحصیل در آن کشور است. در آلمان شرایط نسبتا متفاوتی وجود دارد چراکه اکثر شهرهای این کشور، امکان تحصیل بسیار ارزان قیمت را برای دانشجویان خارجی به وجود آورده اند. در حال حاضر بید به این نکته توجه داشت که دانشجویان برای تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی در این کشور و نه تنها بازرگانی بین الملل، باید هزینه ای در حدود 850€ تا 1500€ (یورو) در سال را به دانشگاه پرداخت کنند.

در حال حاضر دریافت ویزای تحصیلی آلمان نیاز به یک تمکن مالی در سطح 10236€ (یورو) دارد که این مبلغ برای زندگی یک ساله در آلمان برای دانشجویان، در اکثر شهرها، کفایت می کند. باید در نظر داشت که دانشجویان در آلمان اجازه کار دانشجویی نیز خواهند داشت و می توانند از این طریق هزینه های زندگی خود را به صورت تقریبی تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته بازرگانی بین الملل در آلمان

شرایط کار یک متخصص امور تجارت بین الملل در آلمان

یکی از امتیازهایی که تحصیل در آلمان به همراه دارد آن است که دانشجویان می توانند پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، به مدت 6 ماه در این کشور اقامت به دست آورده و به جستجوی کار بپردازند. افرادی که تحصیل به زبان آلمانی را در این کشور تجربه کرده باشند، به دلیل تسلط بیشتر به زبان رسمی این کشور، از شانس بسیار بیشتری برای رسیدن به شغل در حوزه بازرگانی و تجارت بین الملل برخوردار خواهند بود. متوسط درآمد این افراد در آلمان در حدود 5700€ (یورو) در ماه است و به همین دلیل می توان آن ها را در جمع افرادی قرار داد که درآمدی با اختلاف قابل توجه نسبت به متوسط درآمد در این کشور برخوردار هستند. در صورتی که شما نیز به دنبال مسیری برای رسیدن به اقامت کشورهای برتر جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *