ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئیس

رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئیس

علاقه مندان رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئیس صرف نظر از برنامه های شغلی آینده شان، قطعا آموزش باکیفیت و عالی دریافت خواهند کرد و این شانس را خواهند داشت که در حین تحصیل در این کشور در کارهای تحقیقاتی پیشگامانه شرکت کنند. سوئیس علاوه بر داشتن تعداد قابل توجهی از دانشگاه های با رتبه بالا، یکی از بیست کشور ثروتمند برتر جهان و همچنین یکی از امن ترین کشورها در اروپا است. با چندین دانشگاه برتر، سیستم آموزش عالی سوئیس به دانشجویان این فرصت را می دهد که تحصیلات و مشاغل آینده عالی داشته باشند! به علاوه، سوئیس به عنوان یک مروج و ارتقا دهنده مشارکت جهانی، انتخاب ایده آلی برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل در خارج از کشور است.

به این ترتیب، دلایل زیادی وجود دارد که چرا تحصیل در سوئیس برای بسیاری از دانشجویان بین المللی مفید است، مانند دانشگاه های برتر، کیفیت زندگی مناسب و بازار کار باثبات. سوئیس یک مکان عالی بین آلمان، فرانسه و ایتالیا برای بازدید از اروپا است. استانداردهای بالای زندگی و دستمزدهای رقابتی باعث شده است که کشور سوئیس به یک مکان ثابت در میان قابل زندگی ترین مکان‌ های جهان تبدیل شود. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئیس تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئیس کدامند؟
  • آیا دانشجویان برای تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئیس به ویزا نیاز دارند؟
  • در صورت نیاز به ویزا، اسناد و مدارک مورد نیاز برای اخذ آن کدامند؟
  • وضعیت حقوق جراحان مغز و اعصاب در سوئیس چگونه است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئیس

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای جراحی مغز و اعصاب در سوئیس را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در سوئیسرتبه در قاره اروپارتبه در جهان
دانشگاه زوریخزوریخ1210
دانشگاه برنبرن2716
دانشگاه لوزانلوزان3117304
دانشگاه بازلبازل4124321
دانشگاه ژنو سوئیسژنو5137362
موسسه فناوری فدرال زوریخ سوئیسزوریخ6158456
دانشگاه سنت گالنسنت گالن7169485
موسسه فناوری فدرال لوزانلوزان8213642
دانشگاه علمی کاربردی غرب سوئیسدلمونت9271869

بهترین دانشگاه ها برای رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئیس

اخذ ویزا برای رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئیس

بعد از پذیرش در یک دانشگاه سوئیسی، مرحله بعدی این است که دانشجو بررسی کند آیا به ویزای تحصیلی سوئیس نیاز دارد یا خیر. در فهرست زیر بررسی می کنیم که کدام دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های سوئیس به ویزا و/ یا اجازه اقامت نیاز دارند:

  • اگر دانشجویان اتحادیه اروپا (EU) قصد اقامت کم تر از نود روز را داشته باشند، نیازی به ویزا ندارند. برای ماندن بیش تر، آن ها باید با مقامات کانتونی صالح تماس بگیرند و ظرف 14 روز پس از ورود به سوئیس برای اجازه اقامت درخواست ارائه دهند.
  • دانشجویان کشورهای اتحادیه تجارت آزاد اروپا (EFTA؛ ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ) از قوانین مشابهی با دانشجویان اتحادیه اروپا پیروی می کنند. آن ها برای اقامت های کم تر از سه ماه نیازی به ویزا ندارند، اما نیاز به اجازه اقامت برای دوره های طولانی تر دارند.
  • دانشجویان کشورهای غیر EU / EFTA برای ورود به سوئیس باید درخواست ویزا ارائه دهند. آن ها می توانند در سفارت یا کنسولگری سوئیس در کشور خود درخواست دهند. پس از ورود به سوئیس، آن ها همچنین باید برای اجازه اقامت درخواست ارائه دهند.

اسناد و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دانشجویی سوئیس

اسناد و مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی یا دانشجویی سوئیس عبارتند از:

  • سه فرم “درخواست ویزای طولانی مدت” به صورت پر شده و امضا شده
  • چهار قطعه عکس در اندازه عکس پاسپورت
  • پاسپورت (با اعتبار سه ماه پس از اقامت برنامه ریزی شده)
  • نامه پذیرش صادر شده توسط یک دانشگاه سوئیسی
  • مدرک پرداخت هزینه ثبت نام و شهریه – اصل و کپی
  • مدرکی مبنی بر تمکن مالی کافی برای پوشش هزینه های زندگی در سوئیس در طول مدت تحصیل (دانشجو باید در ابتدای هر سال تحصیل خود مدرکی مبنی بر داشتن 21000CHF (فرانک سوئیس) یا 19200€ (یورو) ارائه دهد)
  • نامه موسسه در صورتی که کلیه هزینه های تحصیل با کمک هزینه تحصیلی یا وام پوشش داده خواهد شد.
  • رزومه (CV)
  • انگیزه نامه
  • تعهد به ترک سوئیس پس از اتمام تحصیلات

حقوق متخصصان رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئیس

فردی که به عنوان جراح مغز و اعصاب در سوئیس کار می کند معمولاً حدود 40500CHF (فرانک سوئیس) در ماه حقوق می گیرد. حقوق جراحان مغز و اعصاب در این کشور اروپایی بین 18600CHF (کم ترین) تا 64400CHF (بیش ترین) (فرانک سوئیس) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه جراحان مغز و اعصاب در سوئیس را نشان می دهد:

حقوق سالانه جراحان مغز و اعصاب در سوئیس

مطابق نمودار فوق، دستمزد جراحان مغز و اعصاب در سوئیس از 224000CHF (فرانک سوئیس) در سال (حداقل حقوق) تا 773000CHF (فرانک سوئیس) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است.

نمودار زیر تاثیر تجربه و سن بر میزان حقوق دریافتی جراحان مغز و اعصاب در سوئیس را نمایش می دهد:

تاثیر تجربه و سن بر میزان حقوق دریافتی جراحان مغز و اعصاب در سوئیس

مطابق نمودار بالا، به عنوان مثال، یک جراح مغز و اعصاب با کم تر از دو سال تجربه در سوئیس تقریبا 254000CHF (فرانک سوئیس) در سال درآمد دارد در صورتی که جراحی با دو تا پنج سال تجربه در این کشور در حدود 339000CHF (فرانک سوئیس) در سال حقوق می گیرد، یعنی 34% بیش تر از اولی. همچنین، بررسی تاثیر عامل جنسیت بر میزان حقوق جراحان مغز و اعصاب در سوئیس نشان می دهد یک جراح مغز و اعصاب مرد در سوئیس به طور متوسط 4% بیش تر از همتای زن خود حقوق می گیرد. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته جراحی مغز و اعصاب در سوئیس هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز اقامت پس از تحصیل در سوئیس از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *