ویزای تحصیلی

رشته حسابداری در مالتا

رشته حسابداری در مالتا

رشته حسابداری در مالتا از جمله رشته هایی است که با وجود ارائه در دانشگاه های مختلف، فاقد اعتبار کافی برای ادامه تحصیل با رزومه برتر است. بسیاری از افرادی که تحصیل اروپا را انتخاب می کنند، در تلاش هستند تا رزومه تحصیلی قوی تری را برای خود ترتیب دهند و از این طریق امکان کار در سطح بین المللی و در شرکت های برتر جهان را برای خود ایجاد کنند. با این وجود باید در نظر داشته که مالتا نمی تواند مقصدی مناسب مطابق با خواسته های آن ها باشد چرا که با مرور دانشگاه های برتر جهان در رشته حسابداری، در خواهیم یافت که دانشگاه های مالتا فاقد رتبه بندی جهانی هستند.

رشته حسابداری یکی از رشته های تحصیلی است که کیفیت آموزش در آن تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت و دانشجویانی که در دانشگاه های تراز اول جهان در این رشته تحصیل کرده باشند، به راحتی می توانند وارد بازارهای کار جهانی شده و کیفیت زندگی خود را نیز ارتقاع دهند. رشته حسابداری که به شدت وابسته به علوم ریاضی و علوم حساب است، نیاز به تمرکز و علاقه بسیار زیادی دارد و در غیر این صورت نمی توان انتظار داشت که دانشجویان توان موفقیت در این رشته تحصیلی را داشته باشند. افرادی که به دنبال تحصیل در مالتا هستند، می توانند مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را در این مقاله همراهی نمایند.

  • شرایط ورود به دانشگاه های مالتا در رشته حسابداری چیست؟
  • هزینه تحصیل در این رشته تحصیلی چقدر است؟
  • آیا می توان بعد از تحصیل در دانشگاه های مالتا، اقامت این کشور را به دست آورد؟
  • متوسط درآمد یک حسابدار در این کشور چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته حسابداری در مالتا

مالتا یکی از کشورهای کوچک اروپایی است که در جنوب ایتالیا واقع شده است و جمعیت کمی در آن زندگی می کنند. به همین دلیل است که نیازی به احداث تعداد زیادی دانشگاه در این کشور وجود ندارد. دانشجویان خارجی می توانند در کشور مالتا به تحصیل در رشته حسابداری به زبان انگلیسی نیز مشغول به تحصیل شوند اما نمی توان به افراد با رزومه تحصیلی قوی توصیه کرد که در این مسیر گام بردارند. دانشگاه های مالتا همگی رشته حسابداری را در چارت برنامه های آموزشی خود قرار داده اند و این موضوعی است که می تواند برای علاقمندان به تحصیل در این رشته تحصیلی جذابیت داشته باشد.

دانشگاه های مالتا در رتبه بندی های جهانی در رشته حسابداری فاقد اعتبار شناخته شده اند و این مسئله نشان می دهد که خروجی های علمی دانشگاه های این کشور در رشته حسابداری چندان معتبر نبوده است و به همین دلیل است که نمی توان مالتا را به عنوان مقصدی مناسب برای تحصیل در رشته حسابداری معرفی کرد. دانشجویانی که علاقمند به زندگی در این کشور هستند، می توانند با انتخاب مقصد تحصیلی دیگری، شرایط زندگی آینده خود در مالتا را فراهم سازند.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در مالتا

هزینه تحصیل رشته حسابداری در مالتا

دانشجویانی که قصد تحصیل در مالتا را دارند، باید در نظر داشته باشند که هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر است و کمتر دانشگاهی در مالتا امکان دریافت بورسیه تحصیلی را به دانشجویان خارجی می دهد. در چنین شرایطی می توان گفت که دانشجویان برای تحصیل در این رشته باید سالیانه بودجه ای در حدود 8600€ تا 11300€ (یورو) را به عنوان شهریه خود به دانشگاه پرداخت کنند و در این صورت است که مالتا به عنوان یکی از مقاصد گران اروپا برای تحصیل در نظر گرفته می شود.

علاوه بر هزینه های مرتبط با تحصیل باید در نظر داشت که اکثر شهرهای مالتا توریستی هستند و به همین دلیل است که هزینه زندگی در این کشور نیز از متوسط هزینه های زندگی در اروپا گران تر است. به طور متوسط هر دانشجو برای زندگی در مالتا به حدود 1100€ (یورو) در ماه نیاز خواهد داشت. دانشجویان در مالتا شانس بسیار خوبی برای کار ضمن تحصیل در این کشور خواهند داشت.

متوسط درآمد یک حسابدار در کشور مالتا

افرادی که در مالتا دوره آموزشی خود را به پایان رسانده باشند، قادر خواهند بود تا در این کشور به جستجوی کار بپردازند و به طور تقریبی می توان گفت که بیش از نیمی از دانشجویان پس از تحصیل خود به راحتی جذب بازار کار این کشور می شوند و از این طریق به اقامت بلند مدت مالتا دست پیدا می کنند.

حسابداران در مالتا شانس نسبتا خوبی برای کاریابی پس از تحصیل در این کشور خواهند داشت چراکه صنایع مرتبط با امور مالی در این کشور بسیار پیشرفته هستند و به نیروی کار با دانش در زمینه های مختلف نیاز دارند. حسابداران در کشور مالتا به درآمد نسبتا بالایی دسترسی دارند و می توانند هزینه های زندگی خود در این کشور را به راحتی تامین کنند. نمودار زیر، گواهی بر این ادعا است.

درآمد ماهانه یک حسابدار در کشور مالتا

دسترسی به چنین درآمدی در بسیاری از کشورهای اروپایی به عنوان یک حسابدار امکان پذیر نیست اما باید به این نکته نیز توجه داشت که شهروندان مالتا برای تامین هزینه های رزومره زندگی خود به سرمایه بیشتری نیاز خواهند داشت. با وجود این که مالتا کشور مناسبی برای تحصیل به ویژه در رشته حسابداری نیست، همچنان متقاضیان زیادی آماده ورود به این کشور برای تحصیل هستند و به همین دلیل است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله پیش رو را تهیه کردند. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات تکمیلی در این رابطه دارید می توانید با ایشان در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *