ویزای تحصیلی

رشته حسابداری در کلمبیا

رشته حسابداری در کلمبیا

رشته حسابداری در کلمبیا یکی از رشته های تحصیلی پرکاربرد در این کشور است و تحصیل در این رشته می تواند سکوی پرتاب مناسبی باشد. دانشجویانی که رشته حسابداری را در این کشور انتخاب می کنند می توانند به معدود دانشگاه های دارای رتبه جهانی در این کشور نیز دسترسی داشته باشند و در نتیجه خود را آماده شرکت در دوره های مهم تر تحصیلی در این رشته کرده یا وارد بازارهای کار جهانی شوند و در بهترین شرکت های جهان کسب درآمد کنند. دانشگاه های کلمبیا اگرچه در حال حاضر از نظر علمی در شرایط چندان مناسبی قرار ندارند اما می توان گفت که در رشته حسابداری، چند دانشگاه نسبتا خوب در این کشور وجود دارد.

رشته حسابداری علم محاسبه است و افرادی که قصد ورود به این رشته تحصیلی را دارند، باید از تمرکز بالا برخوردار باشند و بتوانند در طول فعالیت خود در این رشته شرایط مناسبی از نظر آمادگی ذهنی داشته باشند. یک اشتباه کوچک محاسباتی می تواند افراد را دچار خطاهای متوالی نماید و به همین دلیل است که علاقمندی به این حوزه یکی از مهم ترین رمزهای موفقیت در رشته حسابداری به حساب می آید. اگرچه دانشگاه های بسیار بهتری به نسبت دانشگاه های کلمبیا در جهان وجود دارد اما ، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا شرایط تحصیل رشته حسابداری در این کشور را مورد بررسی قرار دهند.

  • شرایط ورود به رشته حسابداری در کشور کلمبیا چیست؟
  • متوسط هزینه سالیانه افراد برای تحصیل این رشته در کلمبیا چقدر است؟
  • آیا دانشجویان خارجی می توانند پس از تحصیل در کشور کلمبیا به کار مشغول شوند؟
  • متوسط درآمد یک حسابدار در کشور کلمبیا چقدر است؟

شرایط تحصیل رشته حسابداری در کلمبیا

افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، باید در نظر داشته باشند که کشورهای مختلف برای پذیرش دانشجویان شرایط تقریبا مشابهی دارند اما شرایط زندگی در این کشورها متفاوت است و از همه مهم تر، شرایط آموزش نیز تفاوت های بسیاری دارد. متقاضیان تحصیل در خارج از کوشر بهتر است پیش از هرگونه اقدام، جایگاه علمی دانشگاه های مختلف را مورد بررسی قرار دهند و سپس با توجه به رزومه خود، برای دریافت پذیرش تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهند.

دانشگاه ملی کلمبیا در حال حاضر بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته حسابداری است و در بین رتبه های 100 تا 150 جهان در این رشته قرار گرفته است. با این وجود باید در نظر داشت که شرایط کلی تحصیل در دانشگاه های این کشور نمی تواند به گونه ای باشد که رزومه تحصیلی فرد را دچار تحول کند. دانشجویانی که تحصیل در کلمبیا را انتخاب کرده اند، باید به زبان اسپانیایی به عنوان زبان رسمی این کشور تسلط داشته باشند. در بسیاری از دانشگاه های این کشور امکان تحصیل به زبان انگلیسی فراهم نشده است و این یکی از محدودیت های تحصیل در کلمبیا است.

شرایط تحصیل رشته حسابداری در کلمبیا

هزینه تحصیل رشته حسابداری در کلمبیا

با وجود این که به راحتی نمی توان تحصی در کلمبیا را در رده های بالای کیفیت آموزش قرار داد اما می توان گفت که هزینه های تحصیل در این کشور برای افرادی که بودجه کافی در اختیار ندارند بسیار مناسب است. دانشجویان خارجی برای تحصیل در رشته حسابداری در کلمبیا باید سالیانه مبالغی در حدود 1900$ تا 3200$ (دلار) را به دانشگاه پرداخت کنند. البته شهریه تحصیل در مقاطع بالاتر در حدود 2000$ (دلار) در سال بیشتر است. در صورتی که فردی توان پرداخت چنین هزینه ای را ندارد و نیاز به بورسیه خواهد داشت، بهتر است گزینه های دیگر را مدنظر قرار دهد چراکه دریافت بورسیه در این کشور بسیار سخت است.

دانشجویان برای پرداخت هزینه های روزمره زندگی خود در این کشور نیز باید بودجه ای در حدود 400$ تا 550$ (دلار) را در نظر داشته باشند. با توجه به این که کار دانشجویی در کلمبیا تنها در محیط دانشگاه ممکن است، تامین هزینه های زندگی در این کشور برای دانشجویان ساده نخواهد بود.

متوسط درآمد یک حسابدار در کشور کلمبیا

کلمبیا به دانشجویان خارجی این فرصت را می دهد که بتوانند پس از تحصیل در این کشور کار کنند و از این طریق اقامت این کشور را به دست آورند اما باید به این نکته نیز توجه داشت که بسیاری از شهروندان کلمبیا برای کار، خاک این کشور را ترک می کنند و به کشورهای آمریکای شمالی نظیر آمریکا یا کانادا و همچنین برزیل در نزدیکی این کشور مهاجرت می کنند.

با همه این تفاسیر، حسابداران در کشور کلمبیا شرایط مناسبی برای کاریابی خواهند داشت و می توانند به فرصت های شغلی بسیار زیادی دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر، متوسط درآمد آن ها در کلمبیا نیز بسیار مناسب است و می توانند به کمک درآمد خود، هزینه های زندگی در این کشور را به طور کامل پوشش دهند. در نمودار زیر، اطلاعات دقیق تری در این رابطه ارائه شده است.

درآمد ماهانه یک حسابدار در کشور کلمبیا

باید در نظر داشت که درآمد یک حسابدار در خاک این کشور بسیار مناسب است اما قابل مقایسه با درآمد در کشورهای برتر جهان نیست. افرادی که کلمبیا را به دلیل شرایط خانوادگی خود برای تحصیل انتخاب می کنند، به نوعی ناگزیر هستند اما به طور کلی نمی توان توصیه کرد که برای تحصیل در خارج از کشور، کلمبیا را انتخاب کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برای راهنمایی شما در مسیر مهاجرت به برترین کشورهای جهان برخوردار هستند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *