ویزای تحصیلی

رشته خلبانی در فنلاند

رشته خلبانی در فنلاند

رشته خلبانی در فنلاند از طریق شرکت، آکادمی و مدرسه خلبانی ارائه می گردد. تحصیل در این کشور پیشرفته اروپایی یک انتخاب عالی است. فنلاند کشوری آرام با مناظر زیبا، طبیعت جذاب و حیات وحش دیدنی است. فنلاندی ها بسیار خوب و صمیمی هستند و از دانشجویان استقبال می کنند. اکثر فنلاندی ها به زبان انگلیسی مسلط هستند و این باعث می شود دانشجویان خارجی بتوانند به راحتی با مردم این کشور ارتباط برقرار نمایند و مانع زبانی وجود نداشته باشد. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی علاقه مندان به رشته خلبانی در فنلاند 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

مزایای تحصیل رشته خلبانی در فنلاند

سیستم آموزشی فنلاند در سراسر جهان مورد تحسین است. یک ویژگی بارز که آموزش فنلاندی را از سایر آموزش ها جدا می کند، مجموعه متمایز ارزش هایی است که از آن استفاده می شود. این سیستم با کیفیت بالا فقط به قوانین، حق الزحمه ها و مدرسان کاملا آماده تکیه نمی کند، بلکه به طور خاص به طرز فکر و اصولی که بر اساس آن ایجاد شده است بستگی دارد. برخی از مهم ترین ارزش های اصلی مورد تایید سیستم آموزشی فنلاند برابری، مسئولیت، همکاری و سازگاری است. فنلاند کشوری عالی برای زندگی است. این کشور اروپایی با نرخ بزهکاری بسیار پایین یکی از امن ترین کشورهای جهان است. نمودار زیر وضعیت امنیت در فنلاند را نشان می دهد:

وضعیت امنیت در فنلاند

کیفیت زندگی در فنلاند عالی است. مردم فنلاند صادق هستند و به دارایی یکدیگر احترام می گذارند. این کشور هر ساله با داشتن شرایط زندگی عالی، جامعه و اقتصاد پایدار، و طرز فکر دوستدار محیط زیست در جمع پنج کشور خوشحال و خوشبخت جهان قرار دارد. برای علاقه مندان به طبیعت، فنلاند – سرزمین هزار دریاچه – مناظر زیبا و دیدنی بسیاری دارد. اگرچه انگلیسی در فنلاند حتی یک زبان رسمی نیست (زبان های فنلاندی و سوئدی رسمی هستند)، اما فنلاندی ها در انگلیسی صحبت کردن عالی هستند و این کشور در بین پنج کشور اول انگلیسی زبان جهان قرار دارد. شرایط زندگی راحت، مناظر زیبا برای بازدید، رفاه اجتماعی بالا، یادگیری زبان فنلاندی (که یک زبان منحصر به فرد و ترکیبی از اسپانیایی، ایتالیایی و روسی است و جذب و درک آن آسان می باشد)، و جامعه دانشجویی متنوع از دیگر مزایای تحصیل در فنلاند هستند.

آکادمی ها و مدارس خلبانی در فنلاند

رشته خلبانی در فنلاند از طریق شرکت، آکادمی و مدرسه خلبانی ارائه می گردد. در فهرست زیر برخی از آن ها را معرفی می کنیم:

  • Aeropole Flight Training
  • Patria Pilot Training
  • SL Flight Training
  • آکادمی پرواز Finnair
  • TTT-Aviation Oy Ltd

رشته خلبانی در Aeropole Flight Training فنلاند

Aeropole به دانشجویان بین المللی این امکان را می دهد تا در محیطی با کیفیت بالا در مدرسه ای منظم و فرودگاهی کنترل شده (EFHF) بر روی جدیدترین نسل هواپیما آموزش ببینند. عملا در مرکز شهر هلسینکی –پایتخت فنلاند– EFHF تعادل خوبی بین تحصیل سخت و فعالیت های فوق برنامه ارائه می دهد. این مدرسه فاقد آموزش خلبان هلیکوپتر است. از برنامه های آموزش خلبانی ارائه شده توسط این مدرسه می توان به خلبان خصوصی (PPL)، خلبان تجاری (CPL)، و ریتینگ ابزاری (IR) اشاره نمود. Aeropole دارای برنامه های آموزشی مدرن و کارآمدی است که بسیار فراتر از حداقل نیازهای رقبای این مدرسه است.

تمام آموزش هایی که این مدرسه ارائه می دهد توسط سازمان هواپیمایی کشوری فنلاند تحت قانون هوانوردی اروپا به طور دقیق بررسی می شود. هواپیماها و شبیه سازهای این مدرسه مجهز به جدیدترین فناوری هوانوردی هستند و توسط مربیان برای هندلینگ راحت انتخاب شده اند. مربیان این مدرسه به عنوان خلبانان حرفه ای با هزاران ساعت پرواز آموزش خلبانان را بر عهده دارند. دانشجویان به دلیل محیط یادگیری مدرن، فضای آرام و خدمات حرفه ای این مدرسه را انتخاب می کنند. ناوگان هواپیمایی مدرن، پرسنل خوب و توانایی یادگیری با سرعت خود دانشجویان، یک فضای یادگیری کارآمد را برای آن ها تضمین می کند. مدرسان Aeropole شغل خود را جدی می گیرند و دائما برای یادگیری بیش تر مورد تشویق قرار می گیرند.

رشته خلبانی در Patria Pilot Training فنلاند

Patria Pilot training در پیرکالا واقع شده است. این مدرسه تنها EASA ATO در فنلاند است که هم آموزش گواهینامه خلبان چند-خدمه ای (MPL) برای ایرلاین ها (بر اساس ایرباس A320) و هم آموزش (ATP(A تلفیقی برای کارآموزان منحصر به فرد ارائه می دهد؛ همچنین این مدرسه دارای برنامه های مقدماتی است. آموزش پرواز و آموزش نظری این مدرسه توسط متخصصان برتر این صنعت ارائه می گردد؛ به عنوان مثال، نیروی هوایی فنلاند آموزش مقدماتی نظامی خود را به Patria سپرده است. این مدرسه هم آموزش خلبانی هواپیما و هم آموزش خلبانی هلیکوپتر ارائه می دهد. از برنامه های آموزش خلبانی آن می توان به خلبان خصوصی (PPL)، خلبان تجاری (CPL)، خلبان حمل و نقل هوایی (ATPL)، مربی پرواز (CFI / FI)، و ریتینگ ابزاری (IR) اشاره نمود.

رشته خلبانی در Patria Pilot Training فنلاند

رشته خلبانی در SL Flight Training فنلاند

SL Flight Training یک شرکت هواپیمایی خصوصی است که در سال 1970 تاسیس شده و فعالیت اصلی آن آموزش پرواز است. SL Flight Training خلبانان حرفه ای را برای حمل و نقل و خدمات هوانوردی عمومی آموزش می دهد. مدرسان آن متخصصان هوانوردی هستند. در امر تدریس، SL عملکرد فعلی شرکت های هواپیمایی اصلی را در نظر می گیرد تا برای دانشجویان خود بهترین پایه احتمالی را در زمینه آینده شغلی آن ها میسر سازد. SL آموزش پرواز متنوع و منحصر به فردی را در سطح خلبانی تجاری ارائه می دهد. این شرکت در هلسینکی پایتخت فنلاند قرار دارد و فاقد آموزش خلبانی هلیکوپتر است. از برنامه های آموزش خلبانی آن می توان به خلبان خصوصی (PPL)، خلبان تجاری (CPL)، مربی پرواز (CFI / FI)، و ریتینگ ابزاری (IR) اشاره نمود.

رشته خلبانی در TTT-Aviation Oy Ltd فنلاند

TTT-Aviation Oy Ltd یک مدرسه پرواز است که توسط آقای Tomi Tuominen – خلبان حرفه ای و مربی پرواز – تاسیس شده است. هدف این مدرسه ارائه آموزش خلبانی با کیفیت بالا و با درجه بالایی از بهره وری هزینه است. TTT-Aviation Oy Ltd در تمام آموزش هایی که ارائه می دهد بر بالاترین سطح ایمنی پرواز تاکید دارد. این مدرسه برای کسانی که قصد یادگیری خلبانی به عنوان یک سرگرمی جدید را دارند یا کسانی که می خواهند شغل شان خلبانی باشد، بهترین گزینه ممکن است تا به هدف خود برسند. این مدرسه در هلسینکی واقع است و آموزش خلبانی هلیکوپتر ارائه نمی دهد. از برنامه های آموزش خلبانی آن می توان به خلبان خصوصی (PPL) و رتینگ ابزاری (IR) اشاره نمود.

رشته خلبانی در آکادمی پرواز Finnair فنلاند

آکادمی پرواز Finnair طیف گسترده ای از دوره های آموزشی را برای خلبانان واجد شرایط جهت به دست آوردن مهارت های جدید برای ایجاد فرصت های شغلی جدید فراهم می سازد. این آکادمی متعهد است تجربه آموزش دانشجویان را موفق، مثبت و انگیزه بخش سازد. همه مربیان آن دارای تجربه عملیاتی در نوع هواپیمای مربوطه دارند. تجربه مشترک، کلید این آکادمی برای موفقیت دانشجویان است. آکادمی Finnair برای آموزش خلبانی از شبیه سازهای پرواز سطح D، سایر وسایل آموزشی پیشرفته و درس افزارهای آموزش الکترونیکی استفاده می کند. مربیان Finnair تمام تلاش خود را برای پشتیبانی از یادگیری دانشجویان انجام می دهند. جلسات آموزشی به روشی انجام می شود که به همه کارآموزان فرصتی برای جستجوی اطلاعات و استفاده از دانش پس زمینه خود در هنگام ایجاد مهارت های جدید می دهد. مربیان آن این فرایند یادگیری را از طریق تجربه تسهیل می کنند.

چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در فنلاند در سال 2021 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و به ویژه کار بعد از تحصیل در فنلاند با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *