ویزای تحصیلی

رشته خلبانی در پرتغال

رشته خلبانی در پرتغال

تحصیل در رشته خلبانی در پرتغال که بعنوان یکی از آفتابی ترین کشورهای اروپایی با قابلیت پرواز 300 روز در سال شناخته میشود، مزایای زیادی دارد. هزینه های زندگی در پرتغال کم تر از متوسط اروپاست که یک امتیاز مهم برای دانشجویانی به شمار می آید که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند اما توانایی پرداخت هزینه زیاد را ندارد. فرصت یادگیری زبان پرتغالی یکی دیگر از امتیازات عالی تحصیل در این کشور می باشد زیرا وجود این زبان در CV می تواند پوئن بسیار مثبتی در استخدام فرد باشد. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در پرتغال 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

مزایای تحصیل رشته خلبانی در پرتغال

پرتغال بسیار شبیه به یک سرزمین همیشه تابستانی است. در این کشور تابستان های بلند و گرم با زمستان های کوتاه و بارانی متعادل می شود. این کشور دارای پانزده سایت میراث جهانی یونسکو و سواحل زیباست که دانشجویان می توانند اوقات فراغت خود را به کاوش در آنها بپردازند. پرتغال در مقایسه با سایر کشورهای اروپای غربی، کشوری ارزان است. در این کشور زندگی و تحصیل با کیفیت با هزینه مقرون به صرفه امکان پذیر است. کیفیت زندگی در پرتغال بالاست و در حال حاضر از این نظر در رتبه هجدهم جهان قرار دارد. به علاوه، پرتغال کشوری بسیار امن برای تحصیل است. نمودار زیر وضعیت امنیت در این کشور عضو اتحادیه اروپا را نشان می دهد:

وضعیت امنیت در پرتغال

با وجود امکان تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال، همه موسسات آموزش عالی این کشور دانشجویان خارجی را به شرکت در کلاس های زبان پرتغالی جدا از دوره های الزامی تشویق می کنند. یادگیری این زبان نه تنها به دانشجویان کمک می کند تا در این کشور راحت تر رفت و آمد کنند، بلکه فرهنگ و آداب و رسوم پرتغالی را نیز بهتر می فهمند. به علاوه، پرتغالی در نه کشور زبان رسمی است و بیش از 250000000 نفر به این زبان تکلم دارند. همچنین، دانستن این زبان در امر کار ضمن تحصیل و کار بعد از تحصیل در پرتغال بسیار کمک کننده است. کیفیت بالای آموزش، نبود مانع زبانی، استقبال از دانشجویان بین المللی، مناظر زیبا، مکان های عالی برای اقامت و فرهنگ غنی پرتغالی از دیگر دلایل و مزایای تحصیل در پرتغال می باشند.

مدارس و آکادمی های خلبانی در پرتغال

تحصیل رشته خلبانی در پرتغال از طریق آکادمی ها و مدارس خلبانی این کشور امکان پذیر است. در زیر بهترین آکادمی ها و مدارس خلبانی پرتغال را نام می بریم:

  • Aeroclube de Madeira
  • Aerononautical Web Academy
  • آکادمی خلبانی Gestair – پرتغال
  • IFA – مرکز آموزش هوانوردی
  • Leavia-Escola de Aviacao Civil, S.A

در بخش های فرعی زیر به معرفی این آکادمی ها و مدارس می پردازیم.

رشته خلبانی در Aeroclube de Madeira در پرتغال

Aeroclube de Madeira یا ACM یک مدرسه آموزش خلبانی معتبر است که در جزیره مادیرا واقع شده است و دوره هایی را برای خلبانی ارائه می دهد. این جزیره از دورترین نقاط اتحادیه اروپاست. ACM در فرودگاه بین المللی مادیرا (LPMA) فعالیت می کند. این مدرسه دوره های آموزشی با کیفیت و لذت بخشی را برای خلبانان مشتاق و کسانی که به دنبال توجه شخصی ویژه برای بهبود مهارت های خلبانی خود هستند، ارائه می دهد. این مدرسه از مربیان با تجربه و با انگیزه برای ارائه آموزش پرواز متناسب با نیاز مشتریان بهره می گیرد. ACM توسعه مهارت های شخصی با کیفیت بالا را فراهم می سازد. این مدرسه فاقد آموزش خلبانی هلیکوپتر است. از برنامه های آموزشی خلبانی آن می توان به خلبان اسپورت (SPL/LSA) و خلبان خصوصی (PPL) اشاره نمود.

رشته خلبانی در Aerononautical Web Academy در پرتغال

Aerononautical Web Academy یا AWA یک مدرسه آموزش هوانوردی است که به عنوان یک پروژه قانونی تحت گواهینامه INAC P / FTO / 07 تاسیس گردیده است. AWA تیمی متشکل از متخصصان با تجربه و ماهر دارد که در زمینه های حرفه ای خود در این آکادمی تدریس می کنند. برای انتخاب این افراد، فاکتورهای مختلفی مانند مهارت تدریس آن ها با هدف دستیابی به تعالی آموزشی در نظر گرفته می شود. این تیم تلاش دارد تا دانش موجود را با بالاترین استانداردهای آموزشی به دانشجویان منتقل کند. این آکادمی در Prior Velho در پرتغال قرار دارد. آموزش خلبانی هلیکوپتر در آن موجود نیست. برنامه های آموزش خلبانی AWA عبارتند از خلبان خصوصی (PPL)، خلبان تجاری (CPL)، خلبان حمل و نقل هوایی (ATPL)، ریتینگ ابزاری (IR) و غیره.

رشته خلبانی در Aerononautical Web Academy در پرتغال

رشته خلبانی در آکادمی خلبانی Gestair در پرتغال

آکادمی خلبانی Gestair با بیش از بیست و هشت سال تجربه، ناوگان متشکل از چهل و چهار هواپیما و به طور متوسط سالانه صد و هفتاد خلبان جدید، در اسپانیا و پرتغال مستقر است. واحد تجاری Gestair Group که در آموزش هوانوردی متخصص است، دوره خلبان حمل و نقل هوایی (ATPL) ارائه می دهد. آموزش هوانوردی (Aviation Training) واحد تجاری با بخش دیگری، یعنی آموزش هواپیمایی (Gestair (Gestair Airline Training، که در آموزش پیوسته افراد حرفه ای هواپیمایی و تکنسین های نگهداری تخصص دارد، تکمیل می شود. در این آکادمی آموزش خلبانی هلیکوپتر وجود ندارد. از برنامه های آموزش خلبانی این آکادمی می توان به خلبان خصوصی (PPL)، خلبان تجاری (CPL)، مربی خلبانی (CFI / FI)، ریتینگ ابزاری (IR) و غیره اشاره نمود.

تحصیل خلبانی در IFA (مرکز آموزش هوانوردی) در پرتغال

IFA – مرکز آموزش هوانوردی، یک مرکز آموزشی تحت تایید EASA پرتغالی می باشد که در یک محیط دوستانه و صمیمی به ارائه آموزش با کیفیت خلبانی و خدمه کابین می پردازد. این مرکز ارزش سرمایه گذاری را دارد. آموزش اولیه خلبانی و آموزش اولیه خدمه کابین، از جمله آموزش های ارائه شده در این مرکز می باشند. IFA در Sao Domingos de Rana در پرتغال واقع شده است. این مرکز آموزش خلبانی هلیکوپتر ارائه نمی دهد. از جمله برنامه های آموزش خلبانی IFA می توان به خلبان خصوصی (PPL)، خلبان تجاری (CPL)، خلبان حمل و نقل هوایی (ATPL)، ریتینگ ابزاری (IR)، مربی پرواز (CFI / FI)، ریتینگ کلاس چند-موتوره و غیره اشاره نمود.

رشته خلبانی در Leavia-Escola de Aviacao Civil, S.A. در پرتغال

Leavia-Escola de Aviacao Civil, S.A. یا به طور مختصر Leavia در آگوست 1998 در فرودگاه غیر نظامی Cascais تاسیس گردید و با ارائه طیف گسترده ای از دوره های هوانوردی به یکی از موفق ترین مدارس خلبانی حرفه ای در پرتغال تبدیل شد. هزینه های تحصیل در این مدرسه کاملا ارزان است. سبک زندگی مقرون به صرفه در پرتغال نیز به این عامل کمک می کند. Leávia یکی از هفت شرکت گروه AIR است. در این مدرسه آموزش خلبانی هلیکوپتر وجود ندارد. از جمله برنامه های آموزش خلبانی این مدرسه می توان به خلبان خصوصی (PPL)، خلبان تجاری (CPL)، مربی پرواز (CFI / FI)، خلبان حمل و نقل هوایی (ATPL)، ریتینگ ابزاری (IR) و غیره اشاره نمود.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با کادری مجرب از وکلا و کارشناسان حرفه ای همواره آماده ارائه راهنمایی به ایرانیان علاقه مند به تحصیل در اروپا و آمریکا می باشد. چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته خلبانی در پرتغال 2021 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و به ویژه اقامت پس از تحصیل در پرتغال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *