ویزای تحصیلی

رشته دامپزشکی در آرژانتین

رشته دامپزشکی در آرژانتین

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در آرژانتین برای بسیاری از علاقمندان به این رشته می تواند بسیار ارزشمند و فرصتی کم نظیر باشد. آرژانتین یکی از کشورهایی است که تحصیل با کیفیت و با هزینه های کم را امکان پذیر ساخته است و به همین دلیل است که جمعیت قابل توجهی به ویژه در آمریکای جنوبی تمایل به تحصیل در این کشور را دارند. محدودیت های کمی که برای تحصیل در این کشور در نظر گرفته شده است بر جذابیت های این کشور به عنوان مقصد تحصیلی افزوده است. باید در نظر داشت که در حال حاضر آرژانتین یکی از کشورهایی است که ایرانی ها باید با اطلاعات کامل به سمت آن حرکت کنند.

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور با شرکت در یک آزمون ورودی امکان پذیر می شود و دانشجویان برای دریافت پذیرش در این رشته باید رزومه های قدرتمندی را در اختیار داشته باشند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در آرژانتین پرداخته اند و به ابهامات موجود در این زمینه پاسخ گفته اند.

  • شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های آرژانتین برای تحصیل در رشته دامپزشکی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در این کشور چقدر است؟
  • مهم ترین راه ها برای رسیدن به کار در حوزه دامپزشکی در این کشور چیست؟

شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در آرژانتین

افرادی که آرژانتین را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، برای ورود به رشته دامپزشکی، باید در یک آزمون ورودی شرکت کرده و شرایط مناسبی برای تحصیل خود ایجاد کنند. رزومه تحصیلی دانشجویان برای دریافت پذیرش در رشته های مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دانشجویان پس از ورود به دانشگاه های آرژانتین باید در یک دوره 5 ساله مدرک اولیه خود را دریافت کنند و پس از آن است که می توانند برای تحصیل در مقطع تخصص وارد دانشگاه شوند.

در حال حاضر تحصیل در آرژانتین در رشته دامپزشکی به زبان اسپانیایی امکان پذیر است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند به ندرت می توانند به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند. در شرایط کنونی باید گفت که آرژانتین یکی از کشورهای درجه دوم برای تحصیل در رشته دامپزشکی است.

معرفی دانشگاه های برتر رشته دامپزشکی در آرژانتین

آرژانتین 7 دانشگاه معتبر برای تحصیل در رشته دامپزشکی در اختیار دارد که دانشجویان علاقمند را پذیرا است. دانشگاه بوینس آیرس به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در رشته دامپزشکی، رتبه 17 در آمریکای لاتین را به دست آورده است و از طرفی رتبه 147 جهان را در اختیار دارد. سایر دانشگاه های برتر این کشور در رشته دامپزشکی عبارتند از:

معرفی دانشگاه های برتر رشته دامپزشکی در آرژانتین

در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره داشت که سایر دانشگاه های آرژانتین در بین 500 دانشگاه برتر جهان جایگاهی ندارند و علاقمندان به مهاجرت به آرژانتین بهتر است از میان همین 4 دانشگاه برتر این کشور برای تحصیل خود یکی را انتخاب کنند تا بهترین شرایط را در بازار کار برای خود ایجاد نمایند.

تحصیل رشته دامپزشکی در آرژانتین با بورسیه دانشجویی

یکی از اصلی ترین مزیت های تحصیل رشته دامپزشکی در آرژانتین، امکان تحصیل این رشته تحصیلی با بورسیه دانشجویی در این کشور می باشد. به عبارت دیگر، تمامی دانشجویان بین المللی که قصد ادامه تحصیل در رشته دامپزشکی در آرژانتین را دارند اما بضاعت مالی کافی برای این کار را ندارند، می توانند از بورسیه دانشجویی این کشور استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که برای دریافت بورسیه دانشجویی در آرژانتین باید واجد شرایط اخذ آن باشید. زیرا اغلب بورسیه های دانشجویی در آرژانتین به ویژه در رشته دامپزشکی بر اساس شایستگی به دانشجویان اعطا می شود.

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در آرژانتین

افرادی که آرژانتین را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت تا به صورت کاملا رایگان در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند و شرایطی را برای خود ایجاد کنند که از نظر مالی هیچ گونه فشاری به آن ها وارد نشود. شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های دولتی آرژانتین به همین دلیل دشوار تر است و نمی توان انتظار داشت که دانشجویان به راحتی بتوانند به عنوان شهروند خارجی در این کشور پذیرش دریافت کنند. هزینه های مربوط به تحصیل در کشور آرژانتین و در دانشگاه های خصوصی این کشور نیز مقرون به صرفه است به طوری که دانشجویان برای تحصیل به حدود 3500$ تا 6000$ (دلار) در سال نیاز خواهند داشت.

دغدغه اصلی دانشجویان از نظر مالی در آرژانتین، تامین هزینه های زندگی در این کشور است به طوری که نمی توان به راحتی آن را تامین کرد. دانشجویان در آرژانتین اجازه کار ضمن تحصیل را نخواهند داشت و باید تمام هزینه ها را شخصا پرداخت کنند. این هزینه ها ماهیانه در حدود 200$ (دلار) ارزیابی می شود که به نسبت بسیاری از کشورهای جهان، هزینه ای مقرون به صرفه است.

هزینه تحصیل رشته دامپزشکی در آرژانتین

شرایط کار یک دامپزشک در آرژانتین

برای کار در آرژانتین به عنوان یک دامپزشک، دریافت مدرک تحصیلی از دانشگاه های این کشور کفایت می کند. یک دامپزشک در این کشور به طور متوسط 54600ARS (پزو) در ماه درآمد کسب می کند که به نسبت متوسط درآمد در این کشور درآمد بسیار مناسبی است. با این حال باید به این نکته توجه ویژه داشت که در حال حاضر دریافت روادید برای ورد به کشور آرژانتین به سختی برای ایرانی ها صادر می شود و به همین دلیل نمی توان به راحتی فردی را ترغیب به انتخاب این کشور نمود. اگر به دنبال اطلاعات تکمیلی در خصوص مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

متداول ترین سوالات در خصوص رشته دامپزشکی در آرژانتین

در این بخش از مقاله مفتخریم تا به برخی از کلیدی ترین سوالات شما عزیزان در خصوص شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در آرژانتین پاسخ دهیم. برخی از مهمترین سوالات شما در این زمینه به شرح زیر می باشد:

  • بالاترین مدرک در رشته دامپزشکی در آرژانتین کدام است؟ دکترای دامپزشکی یا مدرک PHD بالاترین درجه از تحصیل رشته دامپزشکی در آرژانتین می باشد، که اغلب دانشجویان در این مدرک تحصیلی در آرژانتین مشغول به تحصیل هستند.
  • آیا برای تحصیل رشته دامپزشکی در آرژانتین به ویزای این کشور نیاز داریم؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال تحصیل رشته دامپزشکی در آرژانتین هستند، باید قبل از ورود به این کشور برای دریافت ویزای تحصیلی آرژانتین اقدام نمایند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *