ویزای تحصیلی

رشته دندانپزشکی در ایرلند

رشته دندانپزشکی در ایرلند

رشته دندانپزشکی در ایرلند در یکی از گزینه های ایده آلی است که می توان آن را به برخی از علاقمندان به این رشته نیز توصیه کرد. باید در نظر داشت که در حال حاضر، دندانپزشکی یکی از رشته های بسیار پرمتقاضی در جهان است. به همین دلیل است که برای دریافت پذیرش در این رشته باید رزومه قوی داشت. ایرلند نیز کشوری است که در این زمینه سخت گیری هایی را اعمال می کند. آن ها به این مسئله تاکید دارند که بهترین ها به دانشگاه های این کشور جذب شوند. به همین دلیل است که دانشجویان بدون رزومه خوب، نباید امید داشته باشند که در این کشور به پذیرش دست پیدا کنند.

  • شرایط دریافت پذیرش در رشته دندانپزشکی در این کشور سخت است؟
  • هزینه های تحصیل رشته دندانپزشکی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان در این کشور به زبان انگلیسی تحصیل کرد؟
  • بهترین دانشگاه های ایرلند در این رشته کدامند؟
  • آیا مدرک دریافتی از دانشگاه های ایرلند در کشورهای دیگر اعتبار دارد؟

بر کسی پوشیده نیست که دندانپزشکی یکی از بهترین رشته های تحصیلی است. سطح درآمد در این رشته بسیار مناسب است و این اینده خوب کاری، دریافت پذیرش در این رشته را رقابتی تر کرده است. ایرلند نیز یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی است. این مسئله سبب افزایش سطح توجه ها به این کشور شده است. در حال حاضر، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تکیه بر آخرین داده های به دست آمده، تلاش می کنند تا اطلاعات دقیق در این رابطه را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مزایا و معایب تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند

درک عمیق از مزیا و معایب تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند، کمک های بسیزایی را به دانشجویان برای پذیرش ساده در دانشگاه های ایرلند خواهد کرد. برخی از مزایا و معایب تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند به شرح زیر می باشد:

مزایامعایب
تحصیل در دانشگاه های معتبر بین المللی در رشته دندانپزشکیروباط محدود بین دانشگاه ها و مراکز درمانی در ایرلند
هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند به نسبت اغلب کشورهای مدرن اروپایی بسیار پایین تر است.درک گویش ایرلندی یکی از بزرگترین چالش های دانشجویان برای تحصیل رشته دندانپزشکی در این کشور می باشد.
تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان طبیعتا برای دانشجویان بین المللی جذاب است.پیدا کردن محل اقامت مناسب در طول تحصیل دندانپزشکی در ایرلند بسیار دشوار است.
کیفیت بالای آموزش پزشکی در ایرلندکمبود بورسیه تحصیلی در رشته دنانپزشکی

در باب تحصیل پزشکی بدون آزمون به لینک فوق مراجعه کنید.

شرایط دریافت پذیرش از ایرلند در رشته دندانپزشکی

باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، رقابت برای دریافت پذیرش از بهترین دانشگاه های ایرلندی بسیار زیاد است. به همین دلیل متقاضیان باید بهترین عملکرد را در پیشنیازهای تحصیلی خود ارائه کنند. در حال حاضر، ایرلند یکی از کشورهایی است که دانشگاه های انگشت شما در این رشته دارد و فقط برخی از آن ها جایگاه مناسبی به دست آورنده اند. برای دریافت پذیرش در این کشور، عبور از مراحل زیر الزامی است:

  • شرکت در آزمون ورودی و دریافت نمره کافی
  • در اختیار داشتن مدرک زبان
  • نمرات مناسب دبیرستانی در درس های ریاضی، شیمی و زیست شناسی

با در اختیار داشت این 3 مدرک است که فرد می تواند امید به دریافت پذیرش از دانشگاه های ایرلندی داشته باشد.

طول دوره تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند

تمامی متقاضیانی که به دنبال تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند هستند، باید به خوبی با طول دوره تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند آشنا شوند. رشته دندانپزشکی در ایرلند شغلی پربار در ارائه مراقبت های بهداشتی و دندان را برای فارغ التحصیلان این رشته تحصیلی فراهم می کند. به طور کلی دوره تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند 5 ساله است که شامل ادغام عمومی موضوعات سنتی پیش بالینی و بالینی برای ارائه یک تجربه آموزشی است. نکته قابل توجه در خصوص دوره تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند استفاده از بهترین روش های تدریس معاصر در این رشته تحصیلی است.

در جدول ارائه شده در این بخش از مقاله می توانید با دروس ارائه شده در دوره های مختلف تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند آشنا شوید:

دوره 5 ساله رشته داروسازی در ایرلنددروس ارائه شده
سال اولسال اول در دوره تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند شامل مقدمه ای بر زیست مولکول ها و مسیرهای متابولیک است.
سال دوماین دوره شامل نوروآناتومی و جنین شناسی برای دانشجویان دندانپزشکی خواهد بود.
سال سومسال سوم تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند شامل فارماکولوژی دنانپزشکی، تظاهرات بیماری های سیستمیک و دهان، دندانپزشکی ترمیمی و مبانی نظری می شود.
سال چهارماین دوره تحصیلی در رشته دندانپزشکی شامل علوم پزشکی بالینی، مقدمه ای بر سلامت و رشد دهان و دندان می شود.
سال پنجمدانشجویان در سال پنجم در رشته داروسازی در ایرلند در حوزه بهداشت و توسعه دهان و دندان، دندانپزشکی ترمیمی و دندانپزشکی نظری تحقیق می کنند.

دوره فاندیشن رشته دندانپزشکی در ایرلند

آن دسته از دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند هستند، باید در دوره های فاندیشن در این کشور شرکت کنند. به طورکلی، دوره فاندیشن و سایر مسیرهای مرتبط در علوم بهداشتی که برای حمایت از دانشجویان بین المللی طراحی شده کمک های ویژه ای را به مقتضیان دوره دندانپزشکی در ایرلند ارائه می دهد. به عبارت دیگر، بهترین مسیر برای دانشجویان بین المللی جهت تحصیلی رشته دندانپزشکی در ایرلند، گذراندن دوره فاندیشن در این کشور می باشد. همچنین لازم به ذکر است که، دوره فاندیشن در ایرلند اغلب در بیمارستان دانشگاه دندانپزشکی دوبلین واقع در پردیس ترینیتی است. زیرا امکانات بالینی در دانشگاه دوبلین از استاندارد بسیاری بالایی برخوردار است. در نهایت اینکه، دوره فاندیشن در ایرلند مقطعی پس از صلاحیت است که بر اساس دستاوردهای برنامه درسی دوره کارشناسی دندانپزشکی است.

در نموداری که در این بخش از مقاله برای شما عزیزان تهیه کرده ایم می توانید با پراکندگی دانشجویان رشته دندانپزشکی در ایرلند از کشورهای مختلف جهان آشنا شوید:

پراکندگی دانشجویان رشته دندانپزشکی در ایرلند

بررسی دانشگاه های برتر ایرلند برای دندانپزشکان

باید در نظر داشت که در حال حاضر، ایرلند یکی از کشورهایی است که دانشگاه های محدودی را در خود جای داده است. می توان به این نکته اشاره کرد که برای دندانپزشک شدن در این کشور، گزینه ها کمتر نیز می شوند. به همین دلیل است که باید به دقت در رابطه انتخاب آن ها تصمیم گیری کرد.

رشته دندانپزشکی در انگلستان

بهترین دانشگاه های رشته دندانپزشکی در این کشور عبارتند از:

  • 263- دانشگاه ترینتی کالج دوبلین
  • 526- دانشگاه کورک
  • 679- دانشگاه کالج دوبلین
  • 804- دانشگاه ملی گالوی
  • 968- دانشگاه ملی ایرلند

در چنین شرایطی است که نمی توان به سادگی دانشگاهی ارزشمند را برای خود در این کشور انتخاب کرد. تنها یک دانشگاه خوب در ایرلند برای تبدیل شدن به یک دندانپزشک وجود دارد.

بررسی دانشگاه های برتر ایرلند برای دندانپزشکان

بررسی شرایط مالی تبدیل شدن به دندانپزشک در ایرلند

تحصیل دندانپزشکی در ایرلند، هزینه های سنگینی را به فرد تحمیل خواهد کرد. به همین دلیل است که نمی توان به سادگی آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. به طور متوسط می توان هزینه هر سال تحصیل رشته دندانپزشکی در این کشور را به شرح زیر دانست.

هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در ایسلند

این هزینه ها به راحتی برای همه افراد قابل پرداخت نیست. ضمن این که کیفیت آموزش در این کشور نیز همخوانی قابل توجهی با این میزان از هزینه ندارد. البته دانشجویان می توانند با کار ضمن تحصیل، هزینه های زندگی خود در این کشور را به صورت قابل توجهی کاهش دهد.

رشته دندانپزشکی در اتریش

در رابطه با درآمد یک دندانپزشک در این کشور نیز می تواند حقوق ماهانه 8300€ (یورو) را متصور شد. این مبلغی است که می تواند یک زندگی بسیار با کیفیت را در ایرلند برای فرد به ارمغان آورد. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به شما کمک کنند تا بهترین کشورها و دانشگاه های جهان در این رشته را برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل کافی است که با ایشان در تماس باشید.

برخی از مهم ترین پرسش ها درباره رشته دندانپزشکی در ایرلند

از مهم ترین پرسش هایی که ممکن است برای افراد در این رابطه مطرح شوند عبارتند از:

  • آیا هزینه های مربوط به رشته دندانپزشکی در این کشور بالا است؟ باید در نظر داشت که شهریه تحصیل در این رشته به نسبت اکثر کشورهای جهان بسیار سنگین است.
  • چرا تحصیل رشته دندانپزشکی در ایرلند می تواند مناسب باشد؟ این رشته به زبان انگلیسی ارائه می شود و از طرفی شرایط اقامت پس از تحصیل را نیز برای فرد فراهم می کند.
  • بهترین دانشگاه های ایرلند در رشته دندانپزشکی کدامند؟ ترینتی کالج دوبلین بهترین شرایط برای تحصیل در این رشته را دارد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *