ویترین

رشته دندانپزشکی در لسوتو

رشته دندانپزشکی در لسوتو

رشته دندانپزشکی در لسوتو یکی از گزینه هایی است که بهتر است هرگز توجهی به آن نشان نداد تا فرد بتواند به راحتی خود را در این مسیر قرار دهد. باید در نظر داشت که در حال حاضر، انتخاب این کشور به عنوان مقصد نهایی تحصیل می تواند چالش های فراوانی را به همراه داشته باشد. انتخاب این کشور با توجه به شرایط اقتصادی آن برای زندگی بلند مدت چندان منطقی به نظر نمی رسد. حال آن که در بسیاری از کشورهای جهان، مدرک دریافت شده در لسوتو از نظر علمی دارای تاییدیه های کافی نیست. در نتیجه باید گفت که انتخاب این کشور به هیچ عنوان توجیه کافی ندارد.

هزینه های تحصیل در رشته دندانپزشکی در لسوتو چندان بالا نیست. باید در نظر داشت که این مسئله تنها بخشی از پروسه مهاجرتی است و نمی توان آن را یک دلیل اصلی برای تحصیل دانست. زمانی که صحبت از رشته دندانپزشکی در میان باشد، این محدودیت ها به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند. رشته دندانپزشکی در این کشور 5 سال به طول خواهد انجامید و این یک شاخص کلی در اکثر کشورهای جهان است. با این وجود می توان گفت که انتخاب لسوتو برای تحصیل در این رشته یک اشتباه است و به همین دلیل، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این گفتار شرایط تحصیل رشته دندانپزشکی در کشورهای برتر جهان را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.

  • چرا تحصیل رشته دندانپزشکی در لسوتو مناسب نیست؟
  • بهترین گزینه های ممکن برای تحصیل رشته دندانپزشکی در این کشور چیست؟
  • چرا می توان به راحتی گزینه های دیگری را جایگزین لسوتو کرد؟
  • آیا می توان گزینه های ارزان قیمیتی برای تحصیل رشته دندانپزشکی در جهان یافت؟

دلایل عدم انتخاب لسوتو برای تحصیل رشته دندانپزشکی

باید به این نکته توجه داشت که لسوتو یکی از کشورهای جهان است که کیفیت مناسبی برای زندگی ندارد. شاخص های اقتصادی در این کشور مناسب نیست. نرخ بیکاری بالای 25% در این کشور آینده ای مبهم برای کار در آن را تصویر می کند. در این شرایط است که نمی توان آینده ای روشن برای تحصیل در این کشور متصور شد. از آن جا که مدرک تحصیلی فرد نمی تواند اعتبار بالایی در کشورهای دیگر داشته باشد، چرا باید این کشور را برای تحصیل رشته ای مهم مانند دندانپزشکی انتخاب کرد؟!


برخی از مهم ترین نکات مثبت و منفی در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در لسوتو عبارتند از:

  • هزینه های تحصیل کم
  • کیفیت نامناسب آموزش
  • عدم دسترسی به گزینه های پر تعداد در رشته دندانپزشکی
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی
  • عدم دسترسی به دانشگاه های با رتبه مناسب جهانی
  • عدم اعتبار مدرک تحصیلی در لسوتو
  • محدودیت های کم دریافت پذیرش
  • عدم نیاز به شرکت در آزمون های ورودی

همین مسئله به خوبی نشان می دهد که اهمیت نکات منفی در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در این کشور بیش تر هستند. نمی توان انتظار داشت که این رشته در لسوتو به عنوان یک گزینه ایده آل در نظر گرفته شود.

جایگزین های تحصیل دندانپزشکی در لسوتو عبارتند از:

جایگزین های تحصیل دندانپزشکی در لسوتو

تحصیل رشته دندانپزشکی در کانادا به جای لسوتو

افرادی که تمکن مالی کافی در اختیار داشته باشند، این امکان را خواهند داشت که کشوری مانند کانادا را برای آینده خود انتخاب کنند. کانادا مسیر نسبتا دشواری را برای دانشجویان طراحی کرده است تا بتوانند با عبور از آن به پذیرش خود در رشته دندانپزشکی دست پیدا کنند. ابتدای امر، دریافت یک مدرک در رشته های علوم پایه الزامی است. پس از آن، دانشجویان باید در آزمون های ورودی مانند MCAT شرکت کنند تا بتوانند در رقابت با سایر افراد، به عنوان یک دانشجوی خارجی، پذیرش تحصیلی خود را در رشته دندانپزشکی به دست آورند.

تحصیل رشته دندانپزشکی در کانادا به جای لسوتو

امکان تحصیل دندانپزشکی در کانادا به زبان فرانسوی و انگلیسی وجود دارد و این خود یک امتیاز به حساب می آید. البته که هزینه های تحصیل در این کشور بالا است و نمی توان انتظار داشت که همگان بتوانند هزینه های خود در این کشور را پرداخت کنند.

تحصیل رشته دندانپزشکی در کاناداد

انتخاب دندانپزشکی در فرانسه به جای لسوتو

یکی از کشورهای اروپایی و البته نسبتا ارزان قیمت برای تحصیل در رشته دندانپزشکی، فرانسه است. زبان فرانسوی اصلی ترین زبان برای دوره های آموزش دندانپزشکی در این کشور است. باید در نظر داشت که امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی نیز در این کشور وجود دارد اما بهتر است که دانشجویان زبان فرانسوی را برای تحصیل در این کشور انتخاب کنند.

شرایط تحصیل رشته دندانپزشکی در فرانسه

مهم ترین چالش در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در فرانسه آن است که دانجشویان نیازی به شرکت در آزمون ورودی در مرحله اول ندارند. ان ها می توانند پس از این که یک سال از دوره تحصیل خود را پشت سر گذاشتند، در یک آزمون شرکت کنند. این آزمون به صورت سراسری برگزار می شود و افرادی که نتوانند از این آزمون نمره قبولی دریافت کنند، قادر به ادامه تحصیل را نخواهند داشت. باید در نظر داشت که تنها دوبار در یک سال می توان در این آزمون شرکت کرد. در صورتی که شما نیز به دنبال تحصیل رشته دندانپزشکی در بهترین کشورهای جهان به جای لسوتو هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *