ویترین

رشته دندانپزشکی در مغولستان

رشته دندانپزشکی در مغولستان

با توجه به تحقیقات انجام شده، در سال 2024، تحصیل رشته دندانپزشکی در مغولستان تنها در دانشگاه ملی علوم پزشکی این کشور امکان پذیر است. برای کسانی که علاقه مند به تحصیل دندانپزشکی در مغولستان هستند، دانشگاه ملی علوم پزشکی این کشور که با عنوان MNUMS شناخته می شود، به عنوان تنها موسسه ارائه دهنده برنامه دندانپزشکی در کشور از سال 2024 است. با برنامه درسی جامع، امکانات پیشرفته، MNUMS و هیئت علمی با تجربه، ابزارهای لازم را برای برتری در حرفه انتخابی خود به دندانپزشکان مشتاق ارائه می دهد. MNUMS از طریق تعهد خود به آموزش و تحقیقات دندانپزشکی به شکل دادن به آینده دندانپزشکی در این کشور ادامه می دهد. این نوشتار برای راهنمایی متقاضیان جهت تحصیل دندانپزشکی در مغولستان توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است.

تحصیل رشته دندانپزشکی در مغولستان در MNUMS

دانشکده دندانپزشکی MNUMS خدمات مراقبت دندانپزشکی حرفه ای مبتنی بر شواهد و با کیفیت با کیفیت بالا را به جمعیت مغولستان ارائه می کند. این دانشکده به طور مداوم در تلاش است تا فرصت های یادگیری بالینی، تحقیقاتی و آموزشی دانشجویان خود را افزایش دهد و در عین حال مراقبت های با کیفیت بالا را در یک محیط تحصیلی دلپذیر به بیماران ارائه دهد. دانشکده دندانپزشکی اولین بیمارستان دانشگاهی بزرگ در مغولستان است که بیماری های مختلف فک و صورت را در کشور تشخیص و درمان می کند.


46.6% از کل کارکنان آموزشی دارای مدرک دکترا هستند و در کشور های خارجی تحصیل کرده اند، از جمله:

  • ژاپن
  • کره جنوبی
  • جمهوری کوبا
  • مجارستان
  • جمهوری فدرال آلمان
  • تایوان
  • ایالات متحده آمریکا

کارکنان دانشگاه یک استراتژی پیشرو و رویکرد مشترک برای مراقبت و درمان بیمار ارائه می دهند. علاوه بر این، اساتید و دندانپزشکان دانشکده دندانپزشکی به عنوان پزشک مشاور در بیمارستان های بالینی بزرگ مانند مرکز دولتی دندانپزشکی، اولین بیمارستان مرکزی مغولستان و مرکز ملی سلامت مادر و کودک مغولستان مشغول به کار هستند.

در جدول زیر به مراحل ورود به دانشگاه MNUMS جهت تحصیل دندانپزشکی اشاره شده است:

مراحلامور
1فرآیند پذیرش
2امتحان ورودی
3دریافت ویزا و مجوز اقامت
4سفر به مغولستان و حضور در کلاس درس

برنامه درسی دندانپزشکی در دانشگاه MNUMS مغولستان

برنامه درسی دندانپزشکی در MNUMS شامل طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله آناتومی دهان، مواد دندانی، آسیب شناسی دهان، رادیولوژی دندان، پریودنتولوژی، ریشه دندان، پروتزهای دندانی، ارتودنسی، جراحی دهان، و دندانپزشکی پیشگیرانه است. دانش آموزان در ترکیبی از کلاس های نظری، کار آزمایشگاهی و آموزش بالینی شرکت می کنند تا پایه ای محکم در علوم دندانپزشکی ایجاد کنند و تجربه عملی در مراقبت از بیمار به دست آورند. MNUMS دارای کلینیک ها و امکانات دندانپزشکی پیشرفته است که محیطی مساعد برای آموزش عملی فراهم می کند. تحت هدایت اساتید و پزشکان مجرب، دانشجویان این فرصت را دارند که با بیماران واقعی کار کنند و دانش خود را در یک محیط بالینی به کار گیرند. این تجربه عملی به توسعه تخصص بالینی کمک می کند و اعتماد آنها را در رسیدگی به موارد مختلف دندانی افزایش می دهد.

شرایط تحصیل رشته دندانپزشکی در کانادا

MNUMS به اعضای هیئت علمی بسیار ماهر خود که وقف انتقال دانش و پرورش نسل بعدی متخصصان دندانپزشکی هستند، افتخار می کند. این دانشگاه همچنین فعالیت‌  های تحقیقاتی را تشویق می ‌کند و به دانشجویان اجازه می ‌دهد در پروژه‌ های تحقیقاتی دندانپزشکی شرکت کنند و به پیشرفت دانش مراقبت‌ های بهداشتی دهان و دندان کمک کنند.

بخش ها دانشکده دندانپزشکی MNUMS عبارتند از:

برنامه های رشته دندانپزشکی دانشگاه mnums

شهریه رشته دندانپزشکی در مغولستان در دانشگاه ملی این کشور

تحصیل در رشته دندانپزشکی در MNUMS به دانشجویان آموزش جامعی در زمینه بهداشت دهان و دندان ارائه می دهد. در حالی که هزینه دقیق تحصیل دندانپزشکی در MNUMS ممکن است بسته به عوامل مختلفی مانند وضعیت اقامت و جزئیات برنامه خاص متفاوت باشد، در اینجا اطلاعات کلی در رابطه با هزینه ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در این موسسه آورده شده است. هزینه های تحصیل در MNUMS در مقایسه با بسیاری از موسسات بین المللی دیگر معمولا مقرون به صرفه است. دانشگاه ملی علوم پزشکی مغولستان یک دانشگاه دولتی است، به این معنی که هزینه های تحصیل برای شهروندان این کشور به طور کلی کمتر از دانشجویان بین المللی است.

رشته دندانپزشکی در اتریش برای ایرانی ها

هزینه برای دانشجویان بین المللی بسته به برنامه و سطح تحصیلی خاص می تواند از حدود 3000$ تا 6000$ (دلار) در سال متغیر باشد.

شهریه رشته دندانپزشکی در مغولستان در دانشگاه ملی این کشور

شایان ذکر است که دانشجویان بین المللی که قصد دارند در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند علاوه بر شهریه باشد هزینه های مختلفی را از جمله هزینه جمع آوری و ترجمه مدارک مورد نیاز، هزینه شرکت در امتحان ورودی، هزینه اخذ ویزای تحصیلی و مجوز اقامت، هزینه های خوراک، هزینه های رفت و آمد و همچنین سایر هزینه های زندگی را در نظر داشته باشند. با توجه به این که ممکن است امروزه شرایط مهاجرت تحصیلی به کشورهای خارجی بسیار پیچیده و سخت باشد، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده راهنمایی و همراهی هموطنان عزیز در تمامی مراحل مهاجرت به کشورهای خارجی هستند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *