ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در استرالیا

رشته فیلم برداری در استرالیا

افرادی که رزومه تحصیلی قدرتمندی در اختیار دارند، بهتر است دوره تحصیل رشته فیلم برداری در استرالیا را برای خود انتخاب کنند. در حال حاضر دانشگاه های اندکی در سراسر جهان این رشته را به عنوان یکی از رشته های دانشگاهی ارائه می کنند و به همین دلیل است که یافتن یک دانشگاه معتبر برای تحصیل در این رشته بسیار دشوار است. برخی از با کیفیت ترین و بهترین دانشگاه های جهان در رشته فیلم برداری در همین کشور واقع شده اند و این مسئله ای است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. دانشگاه های استرالیا برای پذیرش دانشجویان در این رشته سختگیری های خاصی را به عمل می آورند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در استرالیا پرداخته اند تا به ابهامات موجود در این زمینه پاسخ دهند.

  • شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در استرالیا چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های رشته فیلم برداری در استرالیا کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در استرالیا به کار در حوزه فیلم برداری پرداخت؟

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در استرالیا

علاقمندان به مهاجرت به خارج از کشور باید توجه داشته باشند که تحصیل در کشورهای مختلف جهان شرایط متفاوتی دارد و این وظیفه آن ها است که با تحقیقات گسترده دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنند. در رشته فیلم برداری، دانشگاه های استرالیا شرایط بسیار ایده آلی دارند و دانشجویان با آسودگی خاطر می توانند این رشته را برای خود انتخاب کنند.

متقاضیان تحصیل در رشته فیلم برداری در مقطع کارشناسی باید یک رزومه بسیار قوی در طول دوره تحصیل خود در دبیرستان داشته باشند و مدرک زبان آن ها نیز می تواند در روند دریافت پذیرش از این کشور اثرگذار باشد. در حال حاضر حداقل مدرک 6.5 آیلتس برای تحصیل در دانشگاه های استرالیا مورد نیاز است.

افرادی که رشته فیلم برداری را برای ادامه تحصیل خود در استرالیا انتخاب کرده اند باید در نظر داشته باشند که مقطع کارشناسی در این رشته مربوط به آموزش دوره های مختلف فیلم برداری به ویژه در حوزه سینما است اما زمانی که بحث تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیش می آید، دانشجویان با دوره های کارگردانی و دستیاری کارگردان نیز آشنایی پیدا می کنند و شانس بالاتری برای ورود به حوزه سینما خواهند داشت.

معرفی دانشگاه های برتر رشته فیلم برداری در استرالیا

افرادی که رشته فیلم برداری در استرالیا را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، تنها 11 گزینه ایده آل در دسترس خواهند داشت و شرایط تحصیل در هر یک از آن ها نیز تا حدودی با دیگری از نظر شرایط دریافت پذیرش متفاوت خواهد بود. هر فرد باید با توجه به رزومه ای که در اختیار دارد اقدام به دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور کند تا در وقت و هزینه های احتمالی خود در این زمینه صرفه جویی کرده باشد. دانشجویانی می توانند شانس بالایی برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا داشته باشند که از دانشگاه تراز اول تری پذیرش دریافت کنند.

برخی از مهم ترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل در رشته فیلم برداری عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل در رشته فیلم برداری

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در استرالیا

باید به این نکته اشاره کرد که استرالیا یکی از کشورهای نسبتا گرانقیمت جهان برای ادامه تحصیل است و به همین دلیل نمی توان به راحتی این کشور را به بسیاری از افراد توصیه کرد. دانشجویان در استرالیا از شانس تقریبا پایینی برای دریافت بورسیه برخوردار هستند ولی دانشجویان نباید نسبت به دریافت این بورسیه امید زیاد داشته باشند.

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در استرالیا برای دانشجویان خارجی در حدود 18000$ تا 23000$ (دلار استرالیا) در سال است که می توان آن را نسبت به بسیاری از کشورهای جهان گران تر دانست. در حال حاضر دانشجویان باید به هزینه های زندگی خود در استرالیا نیز به عنوان یک دانشجو توجه داشته باشند که به طور تقریبی می توان آن را در حدود 1400$ تا 2200$ (دلار استرالیا) در ماه دانست که البته وابسته به شهر محل اقامت دانشجویان است. فرصت 40 ساعته کار در دو هفته متوالی در استرالیا به دانشجویان این امکان را می دهد که به راحتی تمام هزینه های زندگی خود در این کشور را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در استرالیا

شرایط کار یک فیلم بردار در استرالیا

باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر استرالیا یکی از کشورهایی است که شرایط بسیار مناسبی در اختیار دانشجویان خارجی قرار می دهد تا اقامت پس از تحصیل به دست آورند و به همین دلیل است که مهاجرت به استرالیا از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. یک فیلم بردار به طور تقریبی می تواند در طول سال 93900$ (دلار استرالیا) درآمد داشته باشد که درآمدی متوسط در این کشور به حساب می آید. در حال حاضر اگر به دنبال راهی برای مهاجرت به استرالیا یا سایر کشورهای برتر جهان هستید، توصیه می کنیم که با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *