ویزای تحصیلی

رشته فیلم برداری در اندونزی

رشته فیلم برداری در اندونزی

دانشگاه های زیادی رشته فیلم برداری در اندونزی را ارائه می کنند و این در حالی است که اکثر کشورهای جهان این رشته را ارائه نمی کنند. زمانی که صحبت از تحصیل در خارج از کشور به میان می آید، متقاضیان باید عوامل متعددی را در نظر داشته باشند و در نهایت دانشگاهی را برای تحصیل خود انتخاب کنند که اولا در کشور مناسبی قرار داشته باشد و در ثانی با توجه به تمکن مالی و رزومه فرد فرایند مناسبی برای دریافت پذیرش داشته باشد. کشور اندونزی یکی از کشورهای پرجمعیت جهان است که دانشگاه های بسیار زیادی را در خود جای داده است و می توان آن را به عنوان یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل معرفی کرد.

رشته فیلم برداری نیز یکی از رشته های وابسته به گروه هنر است که در بسیاری از کشورهای جهان یا ارائه نمی شود یا در دانشگاه های بسیار انگشت شماری در دسترس قرار می گیرد. در حال حاضر می توان گفت که شرایط برای تحصیل در اندونزی برای بسیاری از افراد فراهم شده است و آن ها می توانند با انتخاب این کشور، روند مهاجرت ساده ای را برای خود به ارمغان آورند. در راستای توجه به همین موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در اندونزی خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در اندونزی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته فیلم برداری کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در اندونزی، این کشور را برای کار خود انتخاب کرد؟

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در اندونزی

شرایط تحصیل رشته فیلم برداری در اندونزی

افرادی که اندونزی را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب می کنند، معمولا افرادی هستند که توانایی تحصیل در شرایط سخت را ندارند یا آن که رزومه مناسبی به دست نیاورده اند. دانشگاه های پرشماری در اندونزی برای تحصیل در رشته های مختلف تحصیلی وجود دارد اما تنها برخی از آن ها را می توان به عنوان یک دانشگاه مناسب برای تحصیل معرفی کرد. شرایط ورود به دانشگاه های اندونزی در رشته فیلم برداری نیز بسیار مناسب است و نیازی به شرکت در آزمون های ورودی نیست.

دانشجویان خارجی می توانند در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی نیز ادامه تحصیل در رشته فیلم برداری را تجربه کنند و برخی از دانشگاه های این کشور برای اعطای پذیرش، تنها به نمره 5.5 آیلتس نیاز خواهند داشت و این مسئله می تواند سهولت دریافت پذیرش در این کشور را به صورت قابل توجهی افزایش دهد.

معرفی دانشگاه های برتر رشته فیلم برداری در اندونزی

متقاضیان تحصیل رشته فیلم برداری در اندونزی باید به این نکته توجه داشته باشند که در حال حاضر اکثر دانشگاه های این کشور رشته فیلم برداری را در مقطع کارشناسی ارائه می کنند و محدودیت های زیادی برای ادامه تحصیل در این رشته تا مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد. رشته فیلم برداری در 10 دانشگاه این کشور ارائه می شود و همه این دانشگاه ها در رتبه بندی جهانی نیز قرار گرفته اند. البته باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر رتبه دانشگاه های این کشور در رشته فیلم برداری چندان مناسب نیست و نمی توان به همه آن را توصیه کرد.

مهم ترین دانشگاه های رشته فیلم برداری در اندونزی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های رشته فیلم برداری در اندونزی

هزینه تحصیل رشته فیلم برداری در اندونزی

مهاجرت به اندونزی برای تحصیل در این کشور چندان کم هزینه نیست و این در حالی است که دانشگاه های این کشور هزینه های کمی را از دانشجویان دریافت می کنند. به طور معمول در اکثر کشورهای جهان، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که ضمن تحصیل، به کار در آن کشور مشغول شوند ولی در اندونزی چنین شرایطی وجود ندارد و دانشجویان اجازه کار نخواهند داشت.

شهریه تحصیل در رشته فیلم برداری برای دانشجویان خارجی در این کشور در حدود 3600$ تا 5500$ (دلار) در سال است و دانشجویان برای پرداخت این هزینه باید تماما هزینه ها را پرداخت کنند و شانسی برای دریافت بورسیه در این کشور وجود ندارد. در حال حاضر هزینه های زندگی در این کشور نیز در حدود 600$ تا 1000$ (دلار) در ماه است و دانشجویان باید این هزینه را نیز در نظر داشته باشند.

شرایط کار یک فیلم بردار در اندونزی

افرادی که اندونزی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، معمولا تمایل دارند که پس از تحصیل در این کشور، بار دیگر مهاجرت کنند و در کشور دیگری کار کنند. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که یک فیلم بردار در این کشور می تواند درآمدی در حدود 12500000IDR (روپیه اندونزی) در اختیار بگیرد و این مبلغی کافی برای زندگی در این کشور به حساب می آید اما شرایط کلی زندگی در این کشور چندان مورد علاقه مهاجران نیست. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *