ویزای تحصیلی

رشته قلب و عروق در اندونزی

رشته قلب و عروق در اندونزی

جاکارتا بهترین شهر برای تحصیل در رشته قلب و عروق در اندونزی است. جاکارتا پایتخت و بزرگ ترین شهر اندونزی است. این شهر در ساحل شمال غربی جاوه (بزرگ ترین جزیره جهان) قرار دارد. جاکارتا بزرگ ترین شهر جنوب شرقی آسیا می باشد و همچنین به عنوان پایتخت دیپلماتین ASEAN عمل می کند. جاکارتا مرکز اقتصاد، فرهنگ و سیاست اندونزی است. فرصت‌های تجاری جاکارتا و توانایی آن در ارائه استانداردهای بالقوه بالاتر زندگی نسبت به سایر نقاط این کشور، باعث جذب مهاجران از سراسر مجمع‌ الجزایر اندونزی شده است و آن را به دیگ ذوب فرهنگ‌ های متعدد تبدیل کرده است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته قلب و عروق در اندونزی تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • دلایل و مزایای تحصیل در رشته قلب و عروق در اندونزی کدامند؟
  • مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز تحصیل جهت تحصیل در رشته قلب و عروق در اندونزی کدامند؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته قلب و عروق در اندونزی چه رقمی است؟

چرا تحصیل در رشته قلب و عروق در اندونزی؟

اندونزی یک بازار تکاملی و جالب برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که به دنبال گسترش خلاقیت خود فراتر از افق ها هستند و برای جهانی جهانی شده آماده می شوند که در آن دانشگاهیان نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. در حالی که کیفیت آموزش اندونزی ممکن است هنوز با کشورهای بزرگ آسیایی مانند ژاپن، چین و سنگاپور رقیب نباشد، اما از نظر اعداد و ارقام، از طریق چالش ‌های محلی که رویکرد ذهنی راه‌ حل‌ های جهانی را ایجاد می‌کنند، دانشجویان را به طور ارزشمندی در معرض صنعت تکنولوژیک در حال ظهور قرار می دهد.

اندونزی دارای بیش از 200 گروه قومی می باشد که دارای بیش از 300 زبان گفتاری است. در این کشور، مناظر شگفت انگیز و تنوع زیستی به وفور به چشم می خورد. اندونزی سرزمین شگفتی‌های بی ‌پایان است. اندونزی یک کشور آسیای جنوب شرقی است که از هزاران جزیره آتشفشانی تشکیل شده است و خانه گروه های قومی است که به چندین زبان صحبت می کنند. در این کشور دانشجویان با چیزی بیش از یک کتاب برای شگفتی مواجه می شوند.

همچنین اندونزی کشوری امن برای تحصیل و زندگی است. بررسی وضعیت امنیت در اندونزی حاکی از آن است که شاخص امنیت در این کشور بالاتر از شاخص جرم و جنایت قرار دارد.

وضعیت امنیت در اندونزی

اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت دنیا و دارای تنوع فرهنگی است. اندونزیایی ها مردمانی صمیمی هستند و از معاشرت با خارجی ها استقبال می کنند. تحصیل در اندونزی به زبان انگلیسی، آموزش باکیفیت، غذاهای عالی، هزینه های مقرون به صرفه تحصیل و هزینه های پایین زندگی از دیگر دلایل و مزایای تحصیل در این کشور هستند.

مجوز تحصیل برای تحصیل در رشته قلب و عروق در اندونزی

ویزای دانشجویی اندونزی از سه سند رسمی تشکیل شده است: مجوز تحصیل، ویزای ورودی (VITAS) و مجوز اقامت موقت (KITAS). ویزای ورودی تا شش ماه اعتبار دارد در حالی که مجوز اقامت به مدت دوازده ماه معتبر است و باید سالانه تمدید شود تا زمانی که دانشجو برنامه تحصیل خود را در این کشور به پایان برساند. قبل از هر چیزی، برای اخذ ویزای دانشجویی، متقاضیان به نامه پذیرش از یک موسسه آموزش عالی اندونزیایی نیاز دارند. به محض دریافت نامه پذیرش، دانشجویان باید از وزارت آموزش ملی جمهوری اندونزی مجوز تحصیل (study permit) بگیرند. اسناد و مدارک مورد نیاز برای اخذ این مجوز به شرح زیر می باشد:

  • کپی توصیه نامه از یک دانشگاه اندونزیایی که مخاطب آن اداره کل آموزش عالی وزارت آموزش ملی اندونزی است.
  • کپی نامه پذیرش از یک دانشگاه اندونزیایی
  • فرم درخواست تکمیل شده (فرم UI)
  • توصیه نامه از سفارت اندونزی (KBRI) یا سرکنسولگری جمهوری اندونزی (KJRI) در کشور محل اقامت
  • کپی ریزنمرات آکادمیک
  • CV
  • دو قطعه عکس از چهره با پس زمینه RED که جدیدا گرفته شده باشد (4×6 cm)
  • نامه ضمانت مالی برای پوشش هزینه های تحصیل و زندگی در طول تحصیل یا گواهی اسپانسرشیپ
  • گواهی سلامتی از طرف دکتر که در آن قید شده باشد دانشجو هم از نظر جسمانی و هم از نظر روانی قادر به انجام تحصیلات خود می باشد.
  • سه کپی از پاسپورت

پروسه مجوز تحصیل تا یک ماه طول خواهد کشید. اگر درخواست مجوز تحصیل خارجی تایید شود، به دفتر مرکزی مهاجرت در جاکارتا ارائه خواهد شد. به دانشجویان توصیه می شود هنگام پذیرش برای دریافت اطلاعات ویزا با موسسه انتخابی خود تماس بگیرند. موسسات به دانشجویان غیر محلی کمک می کنند تا برای ویزا یا مجوز ورود خود درخواست ارائه دهند یا حتی فرآیندها را برای آن ها انجام می دهند.

مجوز تحصیل برای تحصیل در رشته قلب و عروق در اندونزی

هزینه زندگی دانشجویان رشته قلب و عروق در اندونزی

هزینه های ماهانه یک فرد در اندونزی 452.42$ (دلار آمریکا) بدون در نظر گرفتن اجاره بها برآورد می شود. مقایسه اندونزی و ایران از نظر هزینه زندگی حاکی از آن است که هزینه زندگی در اندونزی به طور متوسط 4.30% کم تر از ایران است. همچنین، در صورتی که دانشجو بخواهد در این کشور آسیایی آپارتمان اجاره کند با ارقام زیر روبرو خواهد شد:

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 283.44$ (دلار آمریکا)
  • آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر: 168.25$ (دلار آمریکا)
  • آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر: 651.33$ (دلار آمریکا)
  • آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز شهر: 392.82$ (دلار آمریکا)

مقایسه اندونزی و ایران از نظر اجاره بها نشان می دهد اجاره بها در اندونزی به طور متوسط 42.37% کم تر از ایران است. جدول زیر توزیع هزینه های زندگی در این کشور جنوب شرق آسیا را نشان می دهد:

حمل و نقلپوشاک و کفشورزش و سرگرمیخرید از بازارخدمات رفاهی (ماهانه)اجاره ماهانهرستوران
15.7%3.5%5.9%40.6%6.7%19.2%8.4%

مطابق جدول فوق، در توزیع هزینه های زندگی در اندونزی، خرید از بازار با 40.6% بالاتر از اجاره ماهانه با 19.2% قرار دارد. در صورتی که علاقه مند مند به تحصیل در اندونزی هستید، پیشنهاد ما این است که جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز بهترین شهرهای اندونزی برای تحصیل از کارشناسان باتجربه و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *