ویزای تحصیلی

رشته مدیریت ساخت در سوئد

رشته مدیریت ساخت در سوئد

رشته مدیریت ساخت در سوئد می تواند به متقاضیان کمک کند تا در نهایت به اقامت یکی از بهترین کشورهای جهان دست پیدا کنند. باید به این نکته توجه داشت که سوئد یکی از جذاب ترین کشورهای اروپایی برای ایرانیان است و افراد زیادی تمایل دارند تا در این کشور زندگی کنند. یکی از بهترین امتیازهایی که می توان در مسیر مهاجرت به این کشور از آن بهره برد، دریافت اقامت دانشجویی در این کشور است. فرایند تحصیل در این کوشر دشوار نیست و می توان آن را به بسیاری از افراد واجد شرایط توصیه کرد تا خود را به یکی از بهترین کشورهای جهان برسانند.

مدیریت ساخت یکی از رشته های پرکاربرد در جهان امروز است و افراد زیادی را می توان به عنوان متقاضی تحصیل در این رشته یافت. محدودیت هایی برای تحصیل این رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد ولی می توان گفت که افراد با برنامه ریزی بلند مدت می توانند این مسیر را نیز به خوبی طی کنند و خواسته های علمی خود را محقق سازند. برای رسیدن به درجات مدیریتی در بازار کار این رشته، تحصیل تا حداقل مقطع کارشناسی ارشد الزامی است. برای این که بتوان درک بهتری از این موضوع به دست آورد، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که رشته مدیریت ساخت در سوئد خواهند پرداخت.

  • چرا تحصیل رشته مدیریت ساخت در سوئد را می توان توصیه کرد؟
  • چه دانشگاه هایی در سوئد جایگاه علمی بهتری در این رشته دارند؟
  • هزینه های مربوط به تحصیل رشته مدیریت ساخت در سوئد چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان نیروی کار در این کشور و به عنوان مدیر ساخت فعالیت کرد؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت ساخت در سوئد

افرادی که قصد تحصیل در سوئد را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که شرایط تحصیل در این کشور بسیار خاص است و باید به آن توجه ویژه داشت. مهم ترین محدودیتی که در این زمینه وجود دارد، عدم امکان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته به زبان انگلیسی است و دانشجویان باید زبان سوئدی را بیاموزند تا بتوانند واجد شرایط شوند. مدیریت ساخت در مقطع کارشناسی ارشد اما به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود و این نکته ای مثبت در این رابطه به حساب می آید.


افرادی که قصد دارند در سوئد به ادامه تحصیل بپردازند، باید به این نکته توجه داشته باشند که طول دوره تحصیل مقطع کارشناسی این رشته 4 ساله است و دوره 2 ساله کارشناسی ارشد این رشته نیز گام موثری برای ورود به بازار کار حرفه ای است. در حال حاضر، دانشجویانی که تحصیل رشته عمران در سوئد را تجربه کرده باشند، شانس بالایی برای دریافت پذیرش در این رشته خواهند داشت.

پروسه تحصیل رشته مدیریت ساخت در سوئد به شرح زیر است:

پروسه تحصیل رشته مدیریت ساخت در سوئد

معرفی دانشگاه های برتر سوئدی در رشته مدیریت ساخت

دانشگاه های زیادی برای تحصیل در رشته مدیریت در این کشور وجود دارد ولی باید در نظر داشت که کدام یک از آن ها با رزومه تحصیلی فرد همخوانی بیشتری دارد. باید در نظر گرفت که کیفیت دانشگاهی که فرد پذیرش خود را از آن دریافت کرده باشد، در روند دریافت ویزای تحصیل سوئد بسیار مهم است.

برخی از بهترین دانشگاه های این کشور در رشته مدیریت ساخت عبارتند از:

31- دانشگاه تکنولوژی چالمرز

63- موسسه تکنولوژی رویال KTH

79- دانشگاه تکنولوژی لولئا

106- دانشگاه لینکوپینگ

156- دانشگاه لوند

178- دانشگاه اومئا

معرفی دانشگاه های برتر سوئدی در رشته مدیریت ساخت

هزینه های تقریبی رشته مدیریت ساخت در سوئد

بررسی جایگاه دانشگاه های سوئد به خوبی نشان می دهد که این کشور برای تحصیل در رشته مدیریت ساخت بسیار مناسب است. دانشجویان برای این که بتوانند به خواسته های خود در این رابطه دست پیدا کنند، نیاز خواهند داشت که هزینه های زیادی را پرداخت کنند.

هزینه های کلی تحصیل رشته مدیریت ساخت در این کشور عبارتند از:

  • شهریه دانشگاه در حدود 12500€ (یورو) و بیشتر
  • هزینه زندگی یک فرد مجرد در سوئد در حدود 1100€ (یورو) در ماه
  • هزینه زندگی یک زوج در سوئد در حدود 1700€ (یورو) در ماه
  • امکان کار ضمن تحصیل برای 40 ساعت در هفته برای فرد اصلی
  • امکان کار ضمن تحصیل برای 40 ساعت در هفته برای همراه

شرایط کلی تحصیل در سوئد

شرایط کار مدیران ساخت در سوئد

در شرایط کنونی باید به این نکته اشاره کرد که سوئد یکی از بهترین کشورهای جهان برای کار به حساب می آید. در حوزه مدیریت ساخت باید به این نکته اشاره کرد که یک مدیر می تواند 80300SEK (کرون سوئد) در ماه درآمد داشته باشند که درآمدی بسیار خوب در این کشور به حساب می آید. افرادی که در این زمینه کار کنند، به راحتی می توانند اقامت پس از تحصیل خود را دریافت کرده و با کار در این کشور، به عنوان شهروند سوئد شناخته شوند. در چنین شرایطی است که می توان انتظار داشت که افراد زیادی در این مسیر گام بردارند. در صورتی که شما نیز به دنبال راهکاری برای مهاجرت به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *