ویزای تحصیلی

رشته مدیریت ساخت در سوئیس

رشته مدیریت ساخت در سوئیس

رشته مدیریت ساخت در سوئیس می تواند چه از نظر اقامتی و چه تحصیلی، یک برگ برنده برای بسیاری از افراد به حساب آید. باید به این نکته اشاره کرد که سوئیس یکی از کشورهای قدرتمند جهان است و کیفیت زندگی در آن در سطح بسیار عالی قرار دارد. افراد زیادی به دنبال آن هستند که این کشور را برای زندگی خود انتخاب کنند. با این وجود، دولت سوئیس بسیار سخت گیرانه در این رابطه عمل می کند و شهروندان خارجی کمتر می توانند خود را به این کشور برسانند. بسیاری از افراد با وجود در اختیار داشتن رزومه تحصیلی خوب نمی توانند مجوزهای قانونی تحصیل در این کشور را برای خود به دست آورند.

در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که رشته مدیریت ساخت یکی از رشته های بسیار خوب در بازار کار به حساب می آید. افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، بازار کار مناسبی را در اختیار خواهند داشت و از نظر مالی شرایط خوبی خواهند داشت. دانشگاه های زیادی در جهان این رشته را ارائه می کنند و بسیاری از افراد می توانند با تحصیل در آن آینده زندگی خود را به خوبی تغییر دهند. محدودیت های کمی برای ورود به این رشته وجود دارد که می توان آن ها را نیز پشت سر گذاشت. در همین راستا، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله بررسی خواهند کرد که رشته مدیریت ساخت در سوئیس چه ویژگی هایی خواهد داشت.

  • شرایط تحصیل رشته مدیریت ساخت در سوئیس چگونه است؟
  • آیا دانشگاه های سوئیس جایگاه مناسبی در جهان در اختیار دارند؟
  • هزینه های تحصیل رشته مدیریت ساخت در سوئیس چقدر است؟
  • آیا می توان با کار در سوئیس، به عنوان مدیر ساخت به اقامت رسید؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت ساخت در سوئیس

افرادی که قصد ادامه تحصیل در سوئیس را دارند، بسیار زیاد هستند و همین مسئله رقابت را به حداکثر می رساند. در رشته مدیریت ساخت نیز شرایط مشابهی وجود دارد و با توجه به جایگاه علمی دانشگاه های این کشور، می توان گفت که تحصیل در سوئیس ارزش بسیار زیادی را ایجاد می کند. اگرچه سوئیس یکی از کشورهای حوزه شنگن نیست اما دریافت ویزای تحصیلی سوئیس در این کشورها اعتبار بسیار زیادی ایجاد می کند.


در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که برای تحصیل در رشته مدیریت ساخت، می توان به زبان های زیر در این کشور به تحصیل پرداخت:

  • انگلیسی
  • ایتالیایی
  • آلمانی
  • فرانسوی

در همین راستا دانشجویان باید در نظر داشته باشند که دانشگاه محل تحصیل آن ها چه جایگاهی در سطح جهانی به دست آورده و به چه زبانی دوره آموزشی را ارائه می کنند. باید در نظر داشت که به راحتی نمی توان وارد این رشته در مقطع کارشناسی ارشد شد و افرادی که تحصیل رشته عمران در سوئیس یا کشورهای دیگر را سپری کرده باشند، شانس بیشتری در این راستا خواهد داشت.

معرفی دانشگاه های برتر رشته مدیریت ساخت در سوئیس

همانطور که قبل تر نیز اشاره شد، دانشگاه های سوئیس در این رشته جایگاه بسیار خوبی در سطح جهان به دست آورده اند و این مسئله می تواند بسیار ارزش آفرین باشد. محدودیت هایی که در این زمینه وجود دارد اما می تواند شانس دریافت پذیرش را در این کشور به حداقل برساند. در چنین شرایطی باید به شدت در تهیه و آماده کردن مدارک تحصیلی خود برای دریافت پذیرش تلاش کرد:

82- موسسه تکنولوژی زوریخ (ETH)

116- موسسه فدرال تکنولوژی لوزان

271- دانشگاه سنت گالن

544- دانشگاه زوریخ

712- دانشگاه برن

معرفی دانشگاه های برتر رشته مدیریت ساخت در سوئیس

هزینه تحصیل رشته مدیریت ساخت در سوئیس

یکی از مهم ترین مزیت هایی که تحصیل در سوئیس می تواند به همراه داشته باشد آن است که دانشجویان در این کشور هزینه های بسیار مقرون به صرفه ای را برای تحصیل خود پرداخت می کنند ولی در رابطه با هزینه های زندگی شرایط متفاوتی وجود دارد. دانشجویان در سوئیس می توانند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شوند و هزینه های زندگی خود را نیز در این کشور پرداخت کنند.

مهم ترین هزینه های تحصیل رشته مدیریت ساخت در این کشور عبارتند از:

جزئیات هزینه تحصیل مدیریت ساخت در سوئیس

در چنین شرایطی است که بسیاری از دانشجویان بدون اشتغال به کار در حین تحصیل در تامین هزینه های زندگی خود باز می مانند.

شرایط کلی تحصیل در سوئیس

کار در حوزه CM در سوئیس

باید در نظر داشت که تحصیل در سوئیس می تواند منجر به دریافت اقامت کاری در این کشور شود و این مسیری است که می تواند بسیار ارزشمند باشد. افرادی که به عنوان مدیر ساخت در سوئیس فعالیت می کنند، به طور متوسط 220000CHF (فرانک سوئیس) در سال درآمد کسب خواهد کرد و این مسئله ای است که نشان از اهمیت جایگاه شغلی این حرفه دارد. برای رسیدن به کار در سوئیس کافی است که فرد مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه های این کشور دریافت کرده باشد چراکه سایر مسیرهای رسیدن به کار در این کشور بسیار دشوار و محدود هستند. در صورتی که شما نیز در جستجوی مسیری امن و مطمئن برای مهاجرت هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *