ویزای تحصیلی

رشته پرتودرمانی در پرتغال

رشته پرتودرمانی در پرتغال

شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در پرتغال برای دانشجویانی که رزومه های قدرتمند در اختیار دارند چندان مناسب نیست. رشته پرتودرمانی از آن دست رشته های تحصیلی است که دانشجویان برای رسیدن به موفقیت در بازار کار باید اطلاعات بروز در اختیار داشته باشند و دسترسی به چنین اطلاعاتی، در فضای دانشگاهی، تنها در مراکزی امکان پذیر است که خود تولید کننده علم هستند و امکان تحصیل در بهترین شرایط را به دانشجویان می دهند. به همین دلیل است که در رابطه با انتخاب پرتغال به عنوان مقصد تحصیلی، تردیدهای بسیار زیادی وجود دارد.

دانشگاه های پرتغال از جمله دانشگاه های سطح متوسط جهان هستند و به همین دلیل است که نمی توان به دارندگان رزومه های بسیار قدرتمند توصیه کرد تا دانشگاه های این کشور را برای خود انتخاب کنند. مزیت رقابتی اما در میان دانشگاه های پرتغال وجود دارد چراکه این دانشگاه ها در فاصله های اندک از یکدیگر واقع شده اند و این مسئله ای است که می تواند در بلند مدت به کیفیت آموزش در این کشور کمک کند. در حال حاضر اما می توان گفت پرتغال مقصد مناسبی برای همه افرادی است که رزمه های قدرتمند در اختیار ندارند اما به دنبال راهی برای رسیدن به یکی از کشورهای اروپایی هستند. با توجه به اهمیت این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در پرتغال پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در پرتغال چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های پرتغال برای تحصیل در رشته پرتودرمانی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در این کشور چقدر است؟
  • شرایط کار در رشته پرتودرمانی در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته پرتودرمانی در پرتغال

برای افرادی که علاقمند به تحصیل در رشته پرتودرمانی هستند، یک امتیاز مثبت وجود دارد و آن هم عدم نیاز به شرکت در آزمون های جامعی است که برای ورود به دانشگاه های پزشکی اخذ می شود. دانشگاه های زیادی در پرتغال وجود دارد که رشته پرتودرمانی را ارائه می کنند و این یک امتیاز است که می توان با رزومه های مختلف به پذیرش در این کشور دست پیدا کرد. مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته پرتودرمانی در این کشور عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته پرتودرمانی در پرتغال

تحصیل در این دانشگاه ها می تواند فرایند ساده ای را برای رسیدن به کار در اروپا فراهم کند و به همین دلیل می توان گفت که تحصیل در پرتغال دروازه ای برای رسیدن به بهترین کشورهای جهان است. در حال حاضر تحصیل در این کشور به زبان پرتغالی و انگلیسی امکان پذیر است و این می تواند یکی از امتیازاتی باشد که باید به آن توجه ویژه داشت.

طول دوره تحصیل در رشته پرتودرمانیدر این کشور نیز به مانند اکثر کشورهای جهان در حدود 4 سال است و دانشجویان پس از همین دوره نیز آماده ورود به بازار کار می شوند اما می توانند در دوره کارشناسی ارشد نیز ورود پیدا کرده و سطح آموزش خود را تقویت کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که پرتغال مسیر رسیدن به بهترین نوع اقامت در اروپا را برای علاقمندان فراهم می کند.

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در پرتغال

برای این که فردی بخواهد هزینه های زندگی دانشجویی خود در پرتغال را پرداخت کند، نیازی به پرداخت هزینه های سنگین ندارد و این مسئله می تواند یکی از امتیازات انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی باشد. پرتغال از جمله کشورهای ارزان قیمت برای تحصیل است که دانشجویان می توانند با هزینه های کم در آن به ادامه تحصیل بپردازند.

هزینه های تحصیل در کشور پرتغال برای دانشجویان خارجی بسیار مناسب است به طوری که نیازی به دریافت بورسیه از اکثر دانشگاه های این کشور نیست. به طور کلی می توان گفت که شهریه تحصیل در دانشگاه های پرتغال در حدود 1250€ تا 3000€ (یورو) در سال است. در چنین شرایطی کمتر کسی به فکر دریافت بورسیه است. برای درک بهتر این موضوع بهتر است به گراف زیر توجه شود که نشان از یک سال هزینه تحصیل در این کشور است.

افرادی که در پرتغال تحصیل می کنند این فرصت را خواهند داشت که به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند و هزینه های زندگی خود را در این رابطه تامین کنند. در چنین شرایطی هزینه های مهاجرت به پرتغال به حداقل خواهد رسید.

هزینه تحصیل رشته پرتودرمانی در پرتغال

شرایط کار یک پرتودرمانگر در پرتغال

افرادی که دوره تحصیلی خود را در این کشور به پایان رسانده باشند به راحتی می توانند در همین کشور به کار مشغول شوند و این مانعی بر سر راه آن ها نیست. درآمد یک پرتودرمانگر در پرتغال در حدود 7630€ (یورو) در ماه است و این مسئله می تواند شرایط اقتصادی فوق العاده ای را برای آن ها ایجاد کند. در شرایط کنونی می توان گفت که پرتغال یکی از گزینه های احتمالی برای مهاجرت است و اگر کسی تمایل به ورود به بهترین کشورهای جهان باشد، بهتر است با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *