ویزای تحصیلی

رشته گوارش در سوئیس

رشته گوارش در سوئیس

شرایط تحصیل رشته گوارش در سوئیس برای ایرانیان می تواند بسیار حساس باشد چراکه محدودیت های بسیار زیادی در این رابطه وجود دارد. برخی از دانشگاه های سوئیس در رشته های پزشکی به دانشجویان غیر اروپایی پذیرش نمی دهند و همین مسئله سبب شده است تا حساسیت های دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور بسیار سخت شود. باید در نظر داشت که در چنین شرایطی، انتخاب سوئیس به عنوان مقصد نهایی تحصیل می تواند هزینه های زیادی برای فرد از نظر زمانی و مالی داشته باشد. علاقمندان به تحصیل رشته پزشکی در سوئیس باید تمامی جنبه های دریافت پذیرش را در نظر بگیریند و ریسک تحصیل در این کشور را برای خود کاهش دهند.

سوئیس یکی از باکیفیت ترین کشورهای جهان برای زندگی است و افرادی که قصد زندگی در این کشور را دارند، راه های اندکی برای ورود به این کشور پیش رو خواهند داشت و به همین دلیل است که تحصیل در سوئیس به دلیل هزینه های مقرون به صرفه و کیفیت بالای آموزشی به شدت مورد توجه قرار گرفته است چراکه می توان پس از تحصیل در این کشور، اقامت آن را نیز به دست آورد. با وجود همه محدودیت هایی که در این زمینه وجود دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش خواهند کرد تا نشان دهند تحصیل رشته گوارش در سوئیس چگونه می تواند به عنوان یک ارزش تلقی شود.

  • بهترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل در رشته گوارش کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته گوارش در سوئیس چقدر است؟
  • چه محدودیت هایی برای تحصیل در رشته گوارش وجود دارد؟
  • شرایط کار پزشکان متخصص در این رشته چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته گوارش در سوئیس

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد، بسیاری از دانشجویان خارجی امکان تحصیل در دانشگاه های سوئیس در رشته پزشکی را پیدا نخواهند کرد و این محدودیتی بزرگ برای متقاضیان ایرانی و به طور کلی غیر اروپایی است. افرادی که در این کشور شانس پذیرش دریافت می کنند، باید رزومه تحصیلی قدرتمندی را در اختیار داشته باشند. باید در نظر داشت که بدون در اختیار داشتن مدرک تحصیل پزشکی در سوئیس امکان ادامه تحصیل در رشته گوارش در این کشور وجود ندارد. در حقیقت دانشجویان خارجی باید مدرک پزشکی خود را معادلسازی کنند تا بتوانند به ادامه تحصیل در رشته گوارش مشغول شوند.

دانشجویان برای تحصیل در رشته گوارش در این کشور گزینه های متعددی را پیش رو خواهند داشت و می توانند با آسودگی خاطر در رابطه با انتخاب خود تصمیم گیری کنند. بهترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل در رشته گوارش عبارتند از:

بهترین دانشگاه های سوئیس برای تحصیل در رشته گوارش

در چنین شرایطی باید گفت که تحصیل در سوئیس می تواند اعتبار بسیار ویژه ای به رزومه فرد ببخشد و به او کمک کند تا نه تنها در این کشور بلکه در بسیاری دیگر از کشورهای جهان نیز فرصت بسیار خوبی برای ادامه تحصیل پیدا کند. طول دوره تحصیل تخصص پزشکی در رشته گوارش در این کشور تنها 3 سال است و دانشجویان به سرعت می توانند پس از تحصیل در این کشور وارد بازار کار شوند و از امتیازات بسیار زیادی که به همراه دارد بهره ببرند.

هزینه تحصیل رشته گوارش در سوئیس

افرادی که در سوئیس تحصیل می کنند، به خوبی می دانند که دانشجویان برای این که دوره تحصیلی خود را به پایان برسانند، به بودجه زیادی نیاز نخواهند داشت. هزینه تحصیل در سوئیس بسیار مقرون به صرفه است و تنها چالش پیش رو می تواند تامین هزینه های زندگی در سوئیس باشد. افرادی که سوئیس را به عنوان مقصد تحصیلی خود برای تحصیل دوره تخصص انتخاب می کنند، به سالیانه کمتر از 6000€ (یورو) به عنوان شهریه خود نیاز خواهند داشت و این مبلغی است که در بسیاری از کشورهای جهنا بسیار ناچیز به نظر می رسد.

دانشجویان اما باید در نظر داشته باشند که تامین مایحتاج زندگی در این کشور ساده نیست و به طور معمول باید 1400€ تا 1700€ (یورو) را به عنوان هزینه زندگی در این کشور در نظر گرفت. البته دانشجویان رشته های مختلف در سوئیس این فرصت را خواهند داشت که به مدت 15 ساعت در هفته کار کنند و از این طریق هزینه های مورد نیاز زندگی خود در این کشور را تا حدود زیادی تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته گوارش در سوئیس

شرایط کار پزشکان متخصص در سوئیس

هیچ پزشکی نمی تواند در سوئیس به ادامه کار مشغول شود مگر آنکه مدرک تحصیلی او از اعتبار کافی در این کشور برخوردار باشد. برای رسیدن به این خواسته فرد یا باید مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه های این کشور به دست آورد یا اینکه معادلسازی مدرک خود در سوئیس را انجام دهد. در شرایط دوم، نیاز به صرف هزینه های مالی و زمانی بیشتری وجود دارد و به همین دلیل است که به افراد توصیه می شود کشور مقصد خود را با دقت بیشتری انتخاب کنند.

فرایند تحصیل در سوئیس به گونه ای است که در تمامی رشته های تحصیلی، دانشجویان خارجی این فرصت را خواهند داشت که بتوانند پس از پایان دوره تحصیل خود، به ادامه کار مشغول شوند و شرایطی را ایجاد کنند که اقامت موقت آن ها به اقامت دائمی از طریق کار در این کشور تبدیل شود. متخصصین گوارش در کشور سوئیس از سطح درآمدی بسیار خوبی برخوردار هستند و به طور متوسط 351000CHF (فرانک) در ماه درامد به دست می آورند که چندین برابر بیشتر از متوسط درآمد در این کشور است. در چنین شرایطی اما توصیه می شود تا با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شما را از محدودیت های موجود در این مسیر باخبر سازند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *