هزینه زندگی

شخصیت های مشهور استرالیا

شخصیت های مشهور استرالیا

در فهرست شخصیت های مشهور استرالیا به عنوان کشوری ثروتمند، افراد زیادی به دلیل استعداد توانایی ‌های بی نظیر خود حضور دارند. افرادی مانند نیکول کیدمن، برنده جایزه اسکار، اولیویا نیوتن جان، اسطوره خوانندگی و بازیگری و هیو جکمن مدت ‌ها است که برای استعدادهای عالی خود و دوست داشتنی بودن سرتاسر جهان مشهور بوده ‌اند. استرالیا از طریق سکوهای پرتاب مانند Home & Away و Neighbors TV و موسسات نمایشی معتبر مانند NIDA سیدنی، سابقه پرورش استعدادهای خود را قبل از اینکه آنها را در فیلم، تلویزیون، موسیقی یا در راهپیمایی به شهرت جهانی درآورد، دارد. استرالیایی ‌ها ممکن است به‌ عنوان افراد سرگرم‌ کننده در دنیا دیده شوند که دوست دارند در تمام طول روز در سواحل آفتابی استراحت کنند، اما عوامل خارجی آنها را گمراه نکنند. آنها ممکن است دوست داشته باشند از خود لذت ببرند، اما کار همیشه حرف اول را می زند.

در غیر این صورت استرالیا جزو ثروتمندترین کشورهای جهان به حساب نمی آمد. این کشور همچنین از استاندارد زندگی بالایی برخوردار است و در سلامت، آموزش و آزادی اقتصادی در بین رهبران جهان قرار دارد. بدون فداکاری و تدبیر استرالیایی ‌هایی که سخت تلاش کرده ‌اند تا کشور خود را به مکانی فوق ‌العاده برای زندگی تبدیل کنند، هیچ‌ کدام از اینها ممکن نبود. در ادامه متقاضیان می توانند با همراهی متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شخصیت های مشهور استرالیا و استرالیایی هایی که در سطح بین المللی معروف و شناخته شده می باشند به طور کامل آشنا شوند. اطلاعاتی که در این نوشتار جمع آوری شده است شامل اطلاعاتی درباره شخصیت های مشهور استرالیا در زمینه ها و بخش های مختلف می باشد که شامل سیاست، ورزش، هنر و غیره است.

معروف ترین ورزشکاران استرالیایی در جهان

چه افراد یک طرفدار واقعی تنیس ویمبلدون باشند یا یک عاشق کریکت، غیرممکن است که قبلاً یک ورزشکار استرالیایی را در لیست علاقه مندی های خود نداشته باشند. سرزمین کانگوروها و کوالاها تعدادی ورزشکار بی نظیر و فوق العاده با استعداد تولید کرده است که مهر پیروزی را در نقشه جهان ثبت کرده اند. استرالیایی ها در هاکی، اسنوبرد، گلف، پرش با میله یا کریکت ثابت کرده اند که از نظر ورزش در رتبه دوم قرار ندارند و چیزی عمیقاً الهام ‌بخش و رقابتی در مورد ورزشکاران این کشور وجود دارد. از کریکت تا جایزه بزرگ (Grand Prix) و از موج ‌سواری گرفته تا دوچرخ ه‌سواری رقابتی، این کشور عاشق ورزش از هر جهت افتخار ورزشی را برای کشور به ارمغان آورده است. نیازی به گفتن نیست که افراد عاشق ورزش این کشور خوب در طول سال ها به موفقیت های ورزشی چشمگیری دست یافته اند.


همچنین اغراق نیست اگر استرالیا را به عنوان یکی از موفق ترین کشورها در تاریخ ورزش معرفی کنیم زیرا این کشور بیش از سهم خود ستاره های ورزشی تولید کرده است. با توجه به رقابت ستارگان ورزش استرالیایی در سراسر جهان و ایجاد نشان خود در رقابت های بین المللی، انتخاب پنج ورزشکار برتر فعلی استرالیا کار سختی است.

اما در لیست زیر به معروف ترین ورزشکاران استرالیایی در جهان اشاره کرده ایم:

نام ورزشکارانرشته ورزشی
بن سیمونزبسکتبال
جیسون دیگلف
نیک کیریوستنیس
دنیل ریکاردوفرمول یک
دیوید وارنرکریکت
اندرو بوگوتبسکتبال
پاتریک رفترتنیس

همچنین در نمودار زیر به ثروت هر یک از ورزشکاران ذکر شده در جدول بالا اشاره شده است:

ثروت ورزشکاران استرالیا

شخصیت های مشهور استرالیا در بخش هنر

در این بخش به مشهورترین هنرمندان استرالیایی خواهیم پرداخت که به شکل گیری هنر و فرهنگ استرالیا کمک کردند. استرالیا با مناظر عظیم و در عین حال زیبا، الهام بخش هنرمندان در اشکال مختلف، از تصاویر سنتی مردم بومی گرفته تا مهاجران اروپایی شده است. از زمان های قدیم تا امروز، هنر استرالیا به هر هنری اطلاق می شود که در استرالیا یا در مورد آن، یا توسط استرالیایی های مقیم خارج از کشور ایجاد شود. نقاشان بومی، استعماری، منظره، آتلیه، نقاشان اوایل قرن بیستم، چاپگرها، عکاسان و مجسمه سازان با الهام از مدرنیسم اروپایی و هنر معاصر، همگی نمونه هایی از این موضوع هستند. در استرالیا، هنرهای تجسمی دارای تاریخ طولانی است و شواهدی از نقاشی بومیان حداقل به 30000 سال قبل باز می گردد. هنر بومی استرالیا، به شیوه هنر صخره ای، قبلاً در سراسر منطقه در دوران ماقبل تاریخ تولید می شد.

شخصیت های مشهور استرالیا در بخش هنر

پس از ورود اروپایی ها به استرالیا، مناظر و بازنمایی از طبیعت اولین نوع آثار هنری بود که توسط اولین نقاشان معروف استرالیا ساخته شد. استرالیا با بیش از 7 میلیون کیلومتر مربع زمین درخشان برای کاوش، الهام بخش کاملی برای آثار هنرمندان مختلف است و چه آنها در حال نقاشی تصاویر پست امپرسیونیستی از مناطق دور افتاده باشند و چه آزمایش های انتزاعی با رنگ های مناظر انجام دهند، 10 هنرمند در لیست شخصیت های مشهور استرالیا در بخش هنر وجود دارد که صحنه هنر استرالیا را روی نقشه نشان می دهند.

آشنایی با جمعیت استرالیا

شخصیت های مشهور استرالیا در بخش هنر عبارتند از:

  1. سیدنی نولان
  2. گریس اسمیت
  3. برت وایتلی
  4. مارگارت پرستون
  5. آلبرت ناماتجيرا
  6. فیونا هال
  7. دیوید نونان
  8. جان اولسن
  9. مارگارت اولی
  10. سیمرین گیل

شخصیت های مشهور استرالیا در سیاست

استرالیا یکی از بزرگترین کشورهای جهان است و این کشور که قبلا تحت امپراتوری بریتانیا بود، به دخالت بریتانیا در دولت استرالیا در سال 1986 پایان داد. سیستم سیاسی استرالیا یک دموکراسی پارلمانی قانون اساسی فدرال و یک سلطنت مشروطه است. نقش رئیس ایالت این کشور بین پادشاه استرالیا و فرماندار کل تقسیم شده است. نخست وزیر دارای اختیارات اجرایی است و بالاترین وزیر دولت کشور است. او به دستور فرماندار کل استرالیا، قدرتمندترین مقام سیاسی را در استرالیا دارد. در صحبت از احزاب سیاسی، این کشور دارای 2 گروه سیاسی عمده است که معمولا دولت را هم به صورت فدرال و هم در ایالت ها تشکیل می دهند، حزب کارگر استرالیا و Coalition که از گروه حزب لیبرال و شریک کوچک آن، حزب ملی تشکیل شده است.

شرایط مهاجرت و زندگی در استرالیا

از زمانی که قانون اساسی استرالیا به وجود آمد، این کشور دارای سران و رهبران سیاسی برجسته ای بوده است که نقشی مسلط در پیشرفت و پیشرفت کشور داشته اند. دنیای سیاست استرالیا از افرادی تشکیل شده است که در داخل و خارج از کانون توجه مستقیم زندگی می کنند.

مشهورترین شخصیت های مشهور استرالیا در سیاست عبارتند از:

  • مالکوم ترنبول
  • بيل شورتن
  • تونی ابوت
  • ریچارد دی ناتال
  • ژان کرتین
  • جان هوارد

هموطنان محترم می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کامل از موضوعات حقوقی و مهاجرتی مختلف کسب کنند.

سوالات کلیدی درباره شخصیت های مشهور در استرالیا

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه ممکن است مطرح شوند عبارتند از:

  • آیا استرالیا مقصد مناسبی برای پرورش سلبریتی ها است؟ بله این کشور افراد سرشناس بسیار زیادی را در خود جای داده است و بسیاری از شخصیت های برجسته این کشور، در سایر کشورهای جهان پرورش یافته اند.
  • مشهورترین استرالیایی جهان کیست؟ در بخش های مختلف، افراد سرشناس زیادی در استرالیا زندگی می کنند اما شاید بتوان نیکول کیدمن را مشهورترین شخصیت مشهور در استرالیا دانست
  • آیا شهروندان مشهور استرالیایی ثروتمندان بزرگی هستند؟ در بین ثروتمندان مختلف جهان، کمتر نام شهروندان استرالیایی دیده می شود اما بسیاری از آن ها در حرفه خود بسیار ثروتمند هستند.
  • آیا استرالیا از شخصیت های مشهور خود حمایت می کند؟ استرالیا آن ها را به عنوان سفیران فرهنگی کشور خود می داند و از بسیاری از آن ها حمایت های لازم را انجام می دهد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *