هزینه زندگی

شخصیت های مشهور امارات

شخصیت های مشهور امارات

شخصیت های مشهور امارات تاثیرات زیادی بر تاریخ، فرهنگ و ملت این کشور داشته اند و این کشور را به یک قطب گردشگری تبدیل کرده اند. امارات متحده عربی زمانی یک بیابان وسیع بود و اکنون کشوری است که در آن می توان ترکیبی ایده آل از سنتی و فوق مدرن را پیدا کرد. با شروعی ساده در پرورش شتر، پرورش مروارید و ماهیگیری، امارات اکنون ترکیبی هیجان انگیز از ماجراجویی، تاریخ، فرهنگ و سرگرمی را برای همه ارائه می دهد. شکی نیست که امارات یک مقصد محبوب برای افراد ثروتمند و مشهور است. کشوری که ظاهراً پوشیده از زرق و برق است، امارات فرهنگی ریشه ‌دار را که از صحرا سرچشمه می ‌گیرد و به دریاهای بین ‌المللی می ‌نگرد.

امارات متحده عربی به عنوان یک فدراسیون مستقل در 2 دسامبر 1971 تشکیل شد و در ابتدا شامل شش بخش ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، ام القیوین و فجیره بود و سال بعد راس الخیمه به فدراسیون پیوست. از آنجایی که امارات متحده عربی محل زندگی یک جامعه بزرگ مهاجر است، تعدادی زبان دیگر به طور گسترده صحبت می شود که عمدتاً عبارتند از فارسی، هندی، اردو، بنگالی و چینی. امارات متحده عربی عمدتاً مسلمانان سنی هستند و همه مسائل اجتماعی و سیاسی بر اساس قوانین شریعت (اسلامی) انجام می شود. با این حال، امارات متحده عربی با سایر ادیان مدارا می کند و آزادی مذهبی را برای جمعیت مهاجر قائل است. این ادیان در درجه اول شامل هندوئیسم، مسیحیت، سیکیسم و ​​بودیسم است. هموطنان عزیز می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشند تا با شخصیت های مشهور امارات بیشتر آشنا شوند.

محمد بن راشد آل مکتوم از شخصیت های مشهور امارات

محمد بن راشد آل مکتوم معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی است. او نیروی محرکه دبی مدرن و استقرار امارات در صحنه جهانی می باشد و سومین پسر خانواده مکتوم حاکم دبی است که از نوادگان خانه الفلاسی هستند. او در مدرسه زبان انگلیسی Bell Educational Trust در انگلستان تحصیل کرد و سپس به Mons Officer Cadet School در Aldershot پیوست. پس از دوره آموزشی کادت، برای آموزش خلبانی به ایتالیا رفت. او توسط پدرش به ریاست نیروی پلیس دبی و نیروی دفاع دبی منصوب شد. بعداً اولین وزیر دفاع امارات تازه تأسیس شد. برادر بزرگ او با امضای 2 حکم او را به عنوان ولیعهد دبی منصوب کرد و پس از آن، او حاکم دبی شد. محمد بن راشد آل مکتوم توسط شورای ملی فدرال به عنوان معاون رئیس جمهور امارات منصوب شد.


نمودار زیر شامل اطلاعات دقیق درباره ثروت محمد بن راشد آل مکتوم است:

ثروت محمد بن راشد آل مکتوم

وی همچنین به عنوان نخست وزیر امارات معرفی شد. محمد بن راشد آل مکتوم در تأسیس مدرسه حکومتی محمد بن راشد، ایرلاینز امارات و ساختمان ‌های نمادینی مانند برج خلیفه نقش داشت. پس از اینکه برادرش مکتوم در سال 1990 امیر شد، محمد به هدایت برخی از جاه طلبانه ترین پروژه های دبی برای جذب گردشگران تجاری بین المللی و لوکس ادامه داد. پروژه های تاریخی او شامل ساخت جزایر مصنوعی نخل جمیرا و هتل برج العرب بود. زمانی که محمد در سال 2006 امیر دبی شد، توان مالی امارت به آن اجازه داد تا به صورت یکجانبه در داخل فدراسیون عمل کند، حتی زمانی که این به معنای تضعیف برنامه سیاست فدرال خاندان آل نهیان در امارت تشکیل دهنده ابوظبی بود.

عدنان الطلیانی فوتبالیست بسیار محبوب در امارات

عدنان خمیس محمد عبید الطلیانی السویدی (زاده 30 اکتبر 1964) یک فوتبالیست بازنشسته از امارات متحده عربی است که به عنوان مهاجم در باشگاه فوتبال الشباب و تیم ملی امارات متحده عربی بازی می کرد. از سال 2007، صفحه ویکی پدیای انگلیسی عدنان خمیس محمد عبید الطلیانی السویدی بیش از 97733 بازدید از صفحه دریافت کرده است و بیوگرافی او به 23 زبان مختلف در ویکی پدیا موجود است. عدنان الطلیانی 3494 امین بازیکن محبوب فوتبال، چهاردهمین بیوگرافی محبوب از امارات متحده عربی و محبوب ترین بازیکن فوتبال اماراتی است و به طور کلی او یکی از معروف ترین نام های تاریخ فوتبال امارات می باشد. وقتی از فوتبال امارات صحبت می کنیم، فقط می توانیم از عدنان خمیس محمد عبید الطلیانی السویدی در خط مقدم یاد کنیم. او همیشه در خط مقدم صحنه است و لیاقتش را دارد.

عدنان الطلیانی فوتبالیست بسیار محبوب در امارات

عدنان خمیس محمد عبید الطلیانی السویدی اسطوره اماراتی است که سومین گلزن تاریخی تیم ملی امارات با امتیاز 129 گل، با مهارت بالا و شخصیت رهبری است که سرخپوشان را به جام جهانی ایتالیا رساند. عدنان الطلیانی همچنین در سال های 1984، 1986، 1988، 1994، 1996 در مسابقات جام خلیج فارس شرکت کرد و در تمامی آن مسابقات گلزنی کرد.

دستاوردهای عدنان خمیس محمد عبید الطلیانی السویدی عبارتند از:

دستاوردهاتاریخ
بهترین بازیکن عرب1989
نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا1990
صعود به جام جهانی1990
بهترین بازیکن جام برندگان جام ملت های آسیا1995
بهترین بازیکن لیگ امارات فصل1992 و 1993
بهترین گلزن لیگ فصل1984 و 1975
بهترین گلزن فصل1986 و 1987
دلیل اصلی صعود تیم ملی امارات به جام جهانی1990
جام رئیس جمهور با باشگاه مردم1992 و 1993
سوپرجام با باشگاه الشباب1992 و 1993
نقره جام برندگان جام ملت های آسیا1995
نقره جام ملت های آسیا1996

احلام یکی دیگر از شخصیت های مشهور امارات

احلام علی الشمسی یک خواننده اماراتی است و در سال 2006، او برای لیبل بزرگ موسیقی، روتانا آواز خواند. او در مجموع ده آلبوم از جمله دو آلبوم El Thokol Sana’a (2006) و Hatha Ana (2009) را به نام خود منتشر کرده است. احلام در سال 2011 به هیئت داوری MBC’s Arab Idol پیوست و برای چهار فصل متوالی داور باقی ماند و اکنون مربی و داور مسابقه خوانندگی The Voice Ahla Sawt است. احلام الشمسی در ابوظبی، امارات متحده عربی، از پدری اماراتی و مادری بحرینی به دنیا آمد. پدرش علی الشمسی خواننده موسیقی فولک معاصر اماراتی است. احلام علی الشمسی در کودکی در بحرین بزرگ شد و او با قهرمان مشهور رالی قطر، مبارک الهجیری ازدواج کرده است که از او دارای سه فرزند است. شایان ذکر می باشد که احلام علی الشمسی او یکی از ستارگان عرب در خاورمیانه است.

شرایط جمعیتی در امارات متحده

احلام علی الشمسی در بسیاری از جشنواره ها در سراسر منطقه عرب و منطقه غرب، به ویژه جشنواره لیالی دبی شرکت کرد. او همچنین در چندین جشنواره در سراسر منطقه عربی و در ایالات متحده در تئاتر دالبی مورد تقدیر قرار گرفته است. او در جشنواره دوحه قطر در سال 2003 به عنوان ملکه هنر عرب تاج گذاری کرد.

برخی از محبوب ترین آثار احلام علی الشمسی عبارتند از:

  • I Love You till Death
  • Goodbye
  • How Do I Agree
  • Better
  • Weight
  • Your Time
  • Challenge You

مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمات هموطنان عزیز هستند تا بهترین خدمات حقوقی و مهاجرتی را در خصوص کشورهای مختلف ارائه دهند.

1/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه برای “شخصیت های مشهور امارات

  1. Amirsam گفت:

    لطفا بیشتر بزارید

    1. امیر جلالی گفت:

      ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *